logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

HP zaprasza na wirtualne pokazy urządzeń Graphics Solutions Business

  PR 02.07.2020, przeczytano 930 razy
ilustracjastrzałka

Centra HP Graphics Experience w Barcelonie, Atlancie i Singapurze zapraszają na bezpłatne, wirtualne demonstracje całej gamy urządzeń i drukarek z serii HP Graphics Solutions Business. Maic Hengemuehle, Worldwide Manager, HP Graphics Experience Centers, przybliża ideę tych wirtualnych prezentacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-zaprasza-na-wirtualne-pokazy-urzadzen-graphics-solutions-business,387642,artykul.html

Na czym polegają wirtualne pokazy, prowadzone obecnie w centrach demonstracyjnych HP na całym świecie. Dlaczego firma zdecydowała się na ich uruchomienie?

Maic Hengemuehle: Centrum HP Graphics Experience w Barcelonie jest kluczowym punktem wystawowym i demonstracyjnym dla rozwiązań z portfolio HP Graphics Solutions Business. Naszym głównym celem jest przeprowadzanie demonstracji produktów i technologii dla klientów rozważających zakup wielkoformatowych drukarek i rozwiązań HP. Dotychczas większość naszych demonstracji odbywała się w ramach indywidualnych spotkań na żywo, jednak Centrum w Barcelonie już od kilku lat posługuje się wirtualnymi narzędziami i aplikuje zdalne rozwiązania – np. przedsprzedażowe webinaria, podczas których odpowiadamy na pytania klientów. W 2019 roku zdecydowaliśmy, że musimy poszerzyć zakres oferowanych usług. Chcieliśmy mieć pewność, że nie pomijamy tych klientów, dla których zorganizowanie spotkania na żywo czy podróż do Barcelony stanowi  nie lada wyzwanie. Prezentacje zdalne okazały się świetną alternatywą, która pozwoliła nam na utrzymanie bliskich relacji z klientami i zapewnić doskonałą obsługę użytkowników. Zainwestowaliśmy w sprzęt wysokiej jakości i przeprowadziliśmy kilka próbnych testów we wrześniu 2019 r., aby sprawdzić rozwiązanie w praktyce. Otrzymaliśmy pozytywne opinie od uczestników spotkań testowych, co skłoniło nas do podjęcia decyzji o włączeniu usługi do naszej globalnej strategii.

W listopadzie 2019 r. w pełni wyposażyliśmy nasze Centrum w Barcelonie w technologię niezbędną do zdalnych demonstracji pełnego portfolio produktów HP Graphic Solutions Business, a następnie podobnych implementacji dokonaliśmy w  naszych Centrach w Atlancie i Singapurze. Z powodu pandemii COVID-19 projekt ten stał się bardziej istotny niż kiedykolwiek przedtem. Jesteśmy teraz w pełni gotowi, by zaoferować naszym klientom optymalne rozwiązanie zdalne.

Czyli pomysł na wprowadzenie wirtualnych pokazów zrodził się jeszcze przed kryzysem związanym z COVID-19 i była to strategiczna decyzja, którą HP podjęło już w listopadzie 2019 r.?

Maic Hengemuehle: Dokładnie. Otrzymywaliśmy wiele pytań od klientów, którzy chcieli zobaczyć drukarki przed przyjazdem do Barcelony lub też ogólnie móc się z nimi zapoznać bez potrzeby wizyty w Centrum. Stało się jasne, że musimy sprostać temu zapotrzebowaniu, wykorzystując w tym celu zdalne rozwiązania. Szczególnie przez ostatnie miesiące napływają do nas bardzo pozytywne opinie od klientów, którzy chwalą takie innowacyjne podejście i zapewniając, że jakość prezentacji nie różni się od tych prowadzonych na żywo.

Jak wygląda taka wirtualna demonstracja? Jak zagwarantować taką samą jakość, jak podczas pokazów na żywo?

Maic Hengemuehle: Każdemu zdalnemu demo towarzyszy takie samo przygotowanie, jak w przypadku demonstracji na żywo. Prowadzimy rozmowę z kierownikiem sprzedaży HP i klientem, aby zrozumieć jego indywidualne oczekiwania i wymagania. Na podstawie zabranych danych zespół przygotowuje  odpowiednio dobrane urządzenia i drukarki. Prosimy również klienta o przesłanie konkretnych oczekiwań lub sugestii dotyczących demonstracji wybranych produktów przed spotkaniem.

W uzgodnionym terminie klient wraz z lokalnym menedżerem sprzedaży HP spotka się z nami  wirtualnie, za pośrednictwem Zoom, w naszych centrach. Następnie z pomocą wysokiej jakości sprzętu i kamer przeprowadzona zostanie prezentacja, przygotowana na podstawie wcześniej zebranych informacji. Może to być np.: prezentacja urządzenia, drukowanie konkretnego zlecenia klienta na określonych nośnikach czy prezentacja stylu pracy zoptymalizowanego dla danej branży. Po tej części rozpocznie się interaktywna dyskusja, podczas której klient może otwarcie zadawać pytania. Nie mamy żadnych ograniczeń czasowych. Czas każdej sesji wynosi od 2 do 3 godzin.

Kluczowym elementem, podnoszącym jakość spotkania, jest wykorzystanie różnych kamer (wszystkie o wysokiej rozdzielczości) oraz dodatkowych narzędzi, które sprawiają, że klient poczuje się jak podczas pokazów na żywo. W praktyce oznacza to, że be ograniczeń możemy zaprezentować klientowi nasze drukarki ze wszystkich stron: z przodu, tyłu i boków. Możemy również zademonstrować proces drukowania na żywo, taki ze zbliżeniami, czy  ukazujący panel drukarki.

Które drukarki są dostępne do prezentacji?

Maic Hengemuehle: Z perspektywy GSB koncentrujemy się na urządzeniach z serii Indigo, PageWide Web Press oraz z portfolio Large Format Latex and Stitch. Staramy się zachować elastyczność i możemy zaoferować również demo innych produktów, np. DesignJet i PageWide XL.

W jaki sposób klienci mogą wziąć udział w takiej wirtualnej demonstracji?

Maic Hengemuehle: Proces jest niezwykle prosty. Wystarczy wysłać zgłoszenie na adres www.hpvirtualbooth.com/pl/contact/live-product-demo, a z nadawcą wiadomości skontaktuje się menedżer sprzedaży HP w celu uzgodnienia szczegółów wirtualnego spotkania.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Targi drupa 2024 to ważny moment w tegorocznym kalendarzu wydarzeń w branży poligraficznej. Liczne premiery produktowe i pokazy innowacyjnych technologii, będą stanowić dobrą okazję by przyjrzeć się aktualnym wyzwaniom na rynku usług drukarskich.
Jeśli myślicie, że sztuczna inteligencja zlikwiduje część zawodów i wpłynie negatywnie na rynek pracy, to macie rację, ale nie do końca. Jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest bowiem potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy – twierdzą analitycy firmy doradczej IDC.
Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024
Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko...
Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764