logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

HP zaprasza na wirtualne pokazy urządzeń Graphics Solutions Business

  PR 02.07.2020, przeczytano 425 razy
ilustracjastrzałka

Centra HP Graphics Experience w Barcelonie, Atlancie i Singapurze zapraszają na bezpłatne, wirtualne demonstracje całej gamy urządzeń i drukarek z serii HP Graphics Solutions Business. Maic Hengemuehle, Worldwide Manager, HP Graphics Experience Centers, przybliża ideę tych wirtualnych prezentacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-zaprasza-na-wirtualne-pokazy-urzadzen-graphics-solutions-business,387642,artykul.html

Na czym polegają wirtualne pokazy, prowadzone obecnie w centrach demonstracyjnych HP na całym świecie. Dlaczego firma zdecydowała się na ich uruchomienie?

Maic Hengemuehle: Centrum HP Graphics Experience w Barcelonie jest kluczowym punktem wystawowym i demonstracyjnym dla rozwiązań z portfolio HP Graphics Solutions Business. Naszym głównym celem jest przeprowadzanie demonstracji produktów i technologii dla klientów rozważających zakup wielkoformatowych drukarek i rozwiązań HP. Dotychczas większość naszych demonstracji odbywała się w ramach indywidualnych spotkań na żywo, jednak Centrum w Barcelonie już od kilku lat posługuje się wirtualnymi narzędziami i aplikuje zdalne rozwiązania – np. przedsprzedażowe webinaria, podczas których odpowiadamy na pytania klientów. W 2019 roku zdecydowaliśmy, że musimy poszerzyć zakres oferowanych usług. Chcieliśmy mieć pewność, że nie pomijamy tych klientów, dla których zorganizowanie spotkania na żywo czy podróż do Barcelony stanowi  nie lada wyzwanie. Prezentacje zdalne okazały się świetną alternatywą, która pozwoliła nam na utrzymanie bliskich relacji z klientami i zapewnić doskonałą obsługę użytkowników. Zainwestowaliśmy w sprzęt wysokiej jakości i przeprowadziliśmy kilka próbnych testów we wrześniu 2019 r., aby sprawdzić rozwiązanie w praktyce. Otrzymaliśmy pozytywne opinie od uczestników spotkań testowych, co skłoniło nas do podjęcia decyzji o włączeniu usługi do naszej globalnej strategii.

W listopadzie 2019 r. w pełni wyposażyliśmy nasze Centrum w Barcelonie w technologię niezbędną do zdalnych demonstracji pełnego portfolio produktów HP Graphic Solutions Business, a następnie podobnych implementacji dokonaliśmy w  naszych Centrach w Atlancie i Singapurze. Z powodu pandemii COVID-19 projekt ten stał się bardziej istotny niż kiedykolwiek przedtem. Jesteśmy teraz w pełni gotowi, by zaoferować naszym klientom optymalne rozwiązanie zdalne.

Czyli pomysł na wprowadzenie wirtualnych pokazów zrodził się jeszcze przed kryzysem związanym z COVID-19 i była to strategiczna decyzja, którą HP podjęło już w listopadzie 2019 r.?

Maic Hengemuehle: Dokładnie. Otrzymywaliśmy wiele pytań od klientów, którzy chcieli zobaczyć drukarki przed przyjazdem do Barcelony lub też ogólnie móc się z nimi zapoznać bez potrzeby wizyty w Centrum. Stało się jasne, że musimy sprostać temu zapotrzebowaniu, wykorzystując w tym celu zdalne rozwiązania. Szczególnie przez ostatnie miesiące napływają do nas bardzo pozytywne opinie od klientów, którzy chwalą takie innowacyjne podejście i zapewniając, że jakość prezentacji nie różni się od tych prowadzonych na żywo.

Jak wygląda taka wirtualna demonstracja? Jak zagwarantować taką samą jakość, jak podczas pokazów na żywo?

Maic Hengemuehle: Każdemu zdalnemu demo towarzyszy takie samo przygotowanie, jak w przypadku demonstracji na żywo. Prowadzimy rozmowę z kierownikiem sprzedaży HP i klientem, aby zrozumieć jego indywidualne oczekiwania i wymagania. Na podstawie zabranych danych zespół przygotowuje  odpowiednio dobrane urządzenia i drukarki. Prosimy również klienta o przesłanie konkretnych oczekiwań lub sugestii dotyczących demonstracji wybranych produktów przed spotkaniem.

W uzgodnionym terminie klient wraz z lokalnym menedżerem sprzedaży HP spotka się z nami  wirtualnie, za pośrednictwem Zoom, w naszych centrach. Następnie z pomocą wysokiej jakości sprzętu i kamer przeprowadzona zostanie prezentacja, przygotowana na podstawie wcześniej zebranych informacji. Może to być np.: prezentacja urządzenia, drukowanie konkretnego zlecenia klienta na określonych nośnikach czy prezentacja stylu pracy zoptymalizowanego dla danej branży. Po tej części rozpocznie się interaktywna dyskusja, podczas której klient może otwarcie zadawać pytania. Nie mamy żadnych ograniczeń czasowych. Czas każdej sesji wynosi od 2 do 3 godzin.

Kluczowym elementem, podnoszącym jakość spotkania, jest wykorzystanie różnych kamer (wszystkie o wysokiej rozdzielczości) oraz dodatkowych narzędzi, które sprawiają, że klient poczuje się jak podczas pokazów na żywo. W praktyce oznacza to, że be ograniczeń możemy zaprezentować klientowi nasze drukarki ze wszystkich stron: z przodu, tyłu i boków. Możemy również zademonstrować proces drukowania na żywo, taki ze zbliżeniami, czy  ukazujący panel drukarki.

Które drukarki są dostępne do prezentacji?

Maic Hengemuehle: Z perspektywy GSB koncentrujemy się na urządzeniach z serii Indigo, PageWide Web Press oraz z portfolio Large Format Latex and Stitch. Staramy się zachować elastyczność i możemy zaoferować również demo innych produktów, np. DesignJet i PageWide XL.

W jaki sposób klienci mogą wziąć udział w takiej wirtualnej demonstracji?

Maic Hengemuehle: Proces jest niezwykle prosty. Wystarczy wysłać zgłoszenie na adres www.hpvirtualbooth.com/pl/contact/live-product-demo, a z nadawcą wiadomości skontaktuje się menedżer sprzedaży HP w celu uzgodnienia szczegółów wirtualnego spotkania.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci o druku w przyszłości: Będzie pomostem między światem analogowym a cyfrowym
Hologramy 3D i „mówiące gazety” - czy tak wygląda przyszłość branży druku? Jak przekonują eksperci Canon Polska, w niedalekiej przyszłości druk stanie się częścią cyfrowego ekosystemu.
Targi i eventy w czasie pandemii
Redakcja Gifts Journal TV przeprowadziła rozmowę z Panią Beatą Kozyrą, prezesem zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego (PIPT) odnośnie aktualnej sytuacji w branży eventowej w okresie trwającej pandemii.
Alfabet Wyceniania: komentarz Aleksandry Tulibackiej
Rozbieżność w wynikach ankiet – zarówno jeśli chodzi o wyceny logo, jak i poszczególnych elementów identyfikacji wskazują na smutne i niestety proste do przewidzenia wnioski – o pieniądzach i samym wycenianiu rozmawiamy zdecydowanie za mało.
Alfabet Wyceniania: komentarz Tomasza Bilaka
Lubię to co robię, projektowanie sprawia mi przyjemność. Jednak nie robię tego za darmo, więc temat kosztorysowania jest dla mnie ważny. Alfabet Wyceniania to świetna okazja do rozpoczęcia dyskusji na ten temat.
Jak rośnie e-commerce w czasach pandemii?
Każdy kryzys zawsze stanowi szansę dla wielu przedsiębiorstw niezależnie od proponowanych usług. Zdecydowana większość kluczowych sektorów światowej gospodarki w ostatnich miesiącach musi mierzyć się z pandemią wirusa, jednocześnie odczuwając jej skutki biznesowe. To, co dla jednych stało się poważnym, wielopłaszczyznowym zagrożeniem, inni wykorzystali jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764