logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP zdobywa Złoty Laur Klienta 2011

   06.10.2011, przeczytano 1407 razy
ilustracjastrzałka

HP Polska informuje, że z badań przeprowadzonych w ramach VII edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Klienta” wynika, iż najlepszymi i najchętniej polecanymi drukarkami atramentowymi są urządzenia HP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-zdobywa-zloty-laur-klienta-2011,13661,artykul.html

Drukarkom atramentowym HP przyznano pierwsze miejsce w VII edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Klienta”. Najlepszy wynik został uzyskany w oparciu o sondę telefoniczną oraz głosowanie przeprowadzone na stronie internetowej Rzecz o Biznesie i ponad 20 portalach należących do spółki Agora S.A.

Zarówno w ramach sondy, jak i internetowego głosowania respondenci musieli odpowiedzieć, jakie produkty, marki lub usługi uważają za najlepsze i chętnie poleciliby innym osobom. W kategorii „drukarki atramentowe” najwięcej uczestników plebiscytu wskazało na urządzenia HP.

„Złoty Laur Klienta” jest w tym roku kolejną nagrodą przyznaną HP. Wcześniej urządzenia drukujące HP w Ogólnopolskich Badaniach Postaw i Preferencji Konsumentów przeprowadzonych przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego pod patronatem PAN zdobyły w swojej kategorii największa liczbę głosów i otrzymały tytuł „Dobry Produkt 2010”. W badaniach 850 respondentów z Warszawy, Krakowa, łodzi, Wrocławia i Poznania musiało odpowiedzieć na pytanie, które marki produktów uważają za dobre w swojej kategorii - HP zdobyło największą liczbę głosów.

Źródło: Hewlett-Packard Polska

www.hp.pl

Dodatkowe informacje:

O HP
HP tworzy nowe rozwiązania technologiczne, które mają znaczący wpływ na życie ludzi, biznes i społeczeństwo. Jako największe na świecie przedsiębiorstwo z branży zaawansowanych technologii, HP dostarcza szerokie portfolio produktów, obejmujące drukarki, komputery osobiste, oprogramowanie, usługi i infrastrukturę informatyczną. Więcej informacji na temat HP (NYSE: HPQ) można znaleźć pod adresem http://www.hp.com.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764