logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HR GO Recruitment wchodzi do Polski z agencją marketingową LTB

  PR 01.07.2019, przeczytano 1224 razy

- Wkraczając na rynek wrocławski chcemy wykorzystać swoją wiedzę, doświadczenie i techniki pracy, by zagwarantować satysfakcjonujący proces rekrutacji zarówno dla kandydatów, jak i pracodawców. Dostrzegamy niszę związaną z rekrutacją IT, proponujemy nowoczesne rozwiązania w tym sektorze. – twierdzi Dominik Kostecki, manager wrocławskiego oddziału HR GO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hr-go-recruitment-wchodzi-do-polski-z-agencja-marketingowa-ltb,383074,artykul.html

Agencja marketingowa LTB będzie odpowiedzialna za launch marki na rynku polskim. Za obsługę marki z ramienia agencji odpowiadają Radosław Skowron i Łukasz Jaworski. Celem agencji jest budowa świadomości marki HR GO Recrutiment, w początkowym okresie, na rynku wrocławskim.

Kompleksowa obsługa marki HR GO Recruitment obejmuje:

  • działania PR,
  • pozycjonowanie naturalne w Google.pl,
  • realizację kampanii Google Ads,
  • prowadzenie profili marki w social media,
  • administrację www,
  • prowadzenie kampanii leadowych,
  • content marketing,
  • web design.

- Cieszymy się na możliwość współpracy z tak renomowaną marką jak HR GO. Jest to kolejny sukces LTB na rynku usług marketingowych. Duża skala działań związana z wprowadzeniem marki na rynek polski pozwoli nam na pełne wykorzystanie naszego know how i kompetencji poszczególnych specjalistów. - mówi Łukasz Jaworski, członek zarządu agencji marketingowej LTB.

Agencja marketingowa LTB działa na rynku od 2009 roku realizując działania marketingowe dla firm m.in. z branży przemysłowej (PCC Rokita), e-commerce (Internetstores), medycznej (OneDayClinic), marketingu sensorycznego (IMS).

Źródło: LTB Sp. z o.o.

www.ltb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764