- Wkraczając na rynek wrocławski chcemy wykorzystać swoją wiedzę, doświadczenie i techniki pracy, by zagwarantować satysfakcjonujący proces rekrutacji zarówno dla kandydatów, jak i pracodawców. Dostrzegamy niszę związaną z rekrutacją IT, proponujemy nowoczesne rozwiązania w tym sektorze. – twierdzi Dominik Kostecki, manager wrocławskiego oddziału HR GO.
Agencja marketingowa LTB będzie odpowiedzialna za launch marki na rynku polskim. Za obsługę marki z ramienia agencji odpowiadają Radosław Skowron i Łukasz Jaworski. Celem agencji jest budowa świadomości marki HR GO Recrutiment, w początkowym okresie, na rynku wrocławskim.
Kompleksowa obsługa marki HR GO Recruitment obejmuje:
- działania PR,
- pozycjonowanie naturalne w Google.pl,
- realizację kampanii Google Ads,
- prowadzenie profili marki w social media,
- administrację www,
- prowadzenie kampanii leadowych,
- content marketing,
- web design.
- Cieszymy się na możliwość współpracy z tak renomowaną marką jak HR GO. Jest to kolejny sukces LTB na rynku usług marketingowych. Duża skala działań związana z wprowadzeniem marki na rynek polski pozwoli nam na pełne wykorzystanie naszego know how i kompetencji poszczególnych specjalistów. - mówi Łukasz Jaworski, członek zarządu agencji marketingowej LTB.
Agencja marketingowa LTB działa na rynku od 2009 roku realizując działania marketingowe dla firm m.in. z branży przemysłowej (PCC Rokita), e-commerce (Internetstores), medycznej (OneDayClinic), marketingu sensorycznego (IMS).
Źródło: LTB Sp. z o.o.