logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HR GO Recruitment wchodzi do Polski z agencją marketingową LTB

  PR 01.07.2019, przeczytano 1212 razy

- Wkraczając na rynek wrocławski chcemy wykorzystać swoją wiedzę, doświadczenie i techniki pracy, by zagwarantować satysfakcjonujący proces rekrutacji zarówno dla kandydatów, jak i pracodawców. Dostrzegamy niszę związaną z rekrutacją IT, proponujemy nowoczesne rozwiązania w tym sektorze. – twierdzi Dominik Kostecki, manager wrocławskiego oddziału HR GO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hr-go-recruitment-wchodzi-do-polski-z-agencja-marketingowa-ltb,383074,artykul.html

Agencja marketingowa LTB będzie odpowiedzialna za launch marki na rynku polskim. Za obsługę marki z ramienia agencji odpowiadają Radosław Skowron i Łukasz Jaworski. Celem agencji jest budowa świadomości marki HR GO Recrutiment, w początkowym okresie, na rynku wrocławskim.

Kompleksowa obsługa marki HR GO Recruitment obejmuje:

  • działania PR,
  • pozycjonowanie naturalne w Google.pl,
  • realizację kampanii Google Ads,
  • prowadzenie profili marki w social media,
  • administrację www,
  • prowadzenie kampanii leadowych,
  • content marketing,
  • web design.

- Cieszymy się na możliwość współpracy z tak renomowaną marką jak HR GO. Jest to kolejny sukces LTB na rynku usług marketingowych. Duża skala działań związana z wprowadzeniem marki na rynek polski pozwoli nam na pełne wykorzystanie naszego know how i kompetencji poszczególnych specjalistów. - mówi Łukasz Jaworski, członek zarządu agencji marketingowej LTB.

Agencja marketingowa LTB działa na rynku od 2009 roku realizując działania marketingowe dla firm m.in. z branży przemysłowej (PCC Rokita), e-commerce (Internetstores), medycznej (OneDayClinic), marketingu sensorycznego (IMS).

Źródło: LTB Sp. z o.o.

www.ltb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764