logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Httpool by Aleph zmienia się w Aleph

  PR 25.10.2023, przeczytano 563 razy
ilustracjastrzałka

Aleph Group Inc., holding zarządzający globalnym ekosystemem lokalnych ekspertów digitalowych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych, uruchamia inicjatywę One Brand, której celem jest połączenie firm należących do holdingu – w tym działającej w Polsce Httpool by Aleph – pod wspólną nazwą Aleph.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/httpool-by-aleph-zmienia-sie-w-aleph,401842,artykul.html

Aleph jest największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform cyfrowych, takich jak: Google, Meta, Microsoft, Pinterest, Reddit, Snapchat, Spotify, TikTok, Uber czy X - w sumie reprezentuje ponad 45 platform na 130 rynkach na świecie, zajmując się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych, które wspierają reklamodawców w dotarciu do ich odbiorców w maksymalnie efektywny sposób. Aleph posiada dogłębną znajomość reprezentowanych platform społecznościowych, innowacyjne rozwiązania technologiczne, zrozumienie specyfiki poszczególnych rynków lokalnych oraz świetnie wyszkolone zespoły ekspertów mediowych. Wszystko to pozwala bardzo precyzyjnie planować działania dla marketerów, by maksymalizować ich ROI.

Aleph łączy tysiące reklamodawców z miliardami konsumentów na całym świecie i tworzy dla lokalnych firm przestrzeń, dzięki której mogą rozwijać się za pomocą reklamy digital. Liczne firmy należące do Grupy, w dużej mierze regionalne – do których zaliczają się Httpool, IMS Internet Media Services, Ad Dynamo i Connect Ads - były do tej pory preferowanym partnerem AdTech-owym dla wiodących na świecie platform, reklamodawców i agencji.

Teraz Grupa (która posiada główne siedziby w Buenos Aires i Dubaju) dokonuje rebrandingu, zmieniając markę Httpool by Aleph na Aleph. Analogiczna zmiana dotyczy także większości innych dotychczasowych marek Grupy*.

W ten sposób Aleph tworzy jednolity i globalny ekosystem lokalnych ekspertów marketingu digital. Ta zmiana wesprze również średnioterminową strategię rozwoju Aleph - do 2026 roku Aleph zamierza być partnerem dla ponad 60 czołowych platform cyfrowych i pomagać im w oferowaniu innowacyjnych rozwiązań reklamowych klientom w ponad 150 krajach.

Efekty rebrandingowej inicjatywy One Brand umożliwią lepszą współpracę i dzielenie się wiedzą, usprawnią rozwój zawodowy i zwiększą możliwości oferowania klientom w Polsce pełnego pakietu usług holdingu Aleph, na czele z nowoczesnymi rozwiązaniami marketingu digital. Obecna zmiana tworzy także fundament dla Aleph do wzmacniania swojej pozycji m.in. w Polsce, oraz systematycznej i dynamicznej ekspansji na nowe regiony.

Httpool by Aleph będzie od tej pory funkcjonował w naszym kraju pod marką Aleph, natomiast formalna nazwa spółki pozostanie bez zmian (Httpool Polska Sp. z o.o.).

Projekt One Brand pomoże także holdingowi Aleph wykorzystać wymierny postęp jaki poczynił na całym świecie i w naszym regionie w ostatnich latach. Od 2021 r. Grupa rozszerzyła swoją działalność z 90 do 130 rynków na 5 kontynentach i obsługuje już ponad 45 partnerów (platform cyfrowych), oferując im dedykowane zespoły ekspertów digital na całym świecie. Dzięki swojemu globalnemu zasięgowi, unikatowej wiedzy lokalnej i skalowalnym rozwiązaniom Aleph pomaga klientom wchodzić na nowe rynki w sposób opłacalny i pozbawiony ryzyka w miarę ich ekspansji międzynarodowej.

- Zmiana, która zachodzi teraz w Aleph nie ma na celu zwykłego rebrandingu. Rozpoczynamy nowy i ekscytujący biznesowy rozdział, łącząc wszystkich naszych lokalnych ekspertów oraz autorską technologię pod jedną globalną, silną marką Aleph. Taki jest cel strategiczny inicjatywy One Brand, która w efekcie pozwoli nam dostarczać jeszcze większą wartość dodaną naszym partnerom i reklamodawcom w Polsce oraz w regionie, pomagając im jednocześnie rozwijać się na dużą skalę - komentuje Justyna Duszyńska, CEO polskiego oddziału Aleph Group.

Oprócz swojej podstawowej oferty, dotyczącej obszaru AdTech, w ostatnich miesiącach Aleph rozwijał się także w innych kierunkach, wprowadzając na rynek rozwiązania Aleph Payments i Aleph Express. Opierając się na prawie dwudziestoletnim doświadczeniu Aleph w zarządzaniu transgranicznymi kredytami i płatnościami dla swoich partnerów, Aleph Payments zapewnia samodzielne rozwiązanie w obszarze gwarantowania kredytów i płatności dla przedsiębiorstw. Aleph Payments upraszcza też zawiłości finansowe związane z KYC (procedury Know Your Customer), rozliczeniami lokalnymi, windykacją, wymianą walut i rozliczeniami podatkowymi oraz płatnościami transgranicznymi, umożliwiając firmom skupienie się na swojej głównej działalności. Aleph Payments zarządza obecnie transgranicznymi kredytami i płatnościami o wartości ponad 2 miliardów dolarów.

Aleph utworzył również program edukacyjny o nazwie Digital Ad Expert. Jest to inicjatywa społeczna Aleph Group, która ma na celu tworzenie nowych możliwości ekonomicznych poprzez edukację w zakresie reklamy digital. Całkowicie bezpłatny, w pełni online’owy i zaprojektowany przez globalnych ekspertów w dziedzinie reklamy cyfrowej, Digital Ad Expert ma prawie 600 tysięcy aktywnych użytkowników zarejestrowanych na platformie, certyfikował już ponad 75 tysięcy studentów z ponad 140 krajów w ramach krótkich kursów i nagrodził ponad 10 tysięcy studentów pełnym certyfikatem Digital Ad Certificate.

Digital Ad Expert dołączył też ostatnio do Globalnej Koalicji Edukacyjnej UNESCO (Global Education Coalition) i wspiera jej ambitne plany podniesienia kwalifikacji dziesięciu milionów ludzi do 2029 r. Jest to uzupełnienie średnioterminowego celu Digital Ad Expert, jakim jest certyfikacja 100 000 studentów z całego świata.

Na poziomie całej Grupy rebranding w ramach inicjatywy One Brand umożliwi holdingowi Aleph skuteczniejszą współpracę z partnerami, również w celu skalowania Aleph Payments i Digital Ad Expert. - Idea projektu One Brand wykracza daleko poza ujednolicenie naszej identyfikacji wizualnej – dodaje Justyna Duszyńska - Chodzi o wdrażanie misji Aleph Group na lokalnych rynkach na całym świecie, w tym w Polsce. Chcemy oczywiście kształtować przyszłość rynku reklamy digital, ale mamy też ambicje, by w oparciu o innowacje digitalowe oraz inicjatywy edukacyjne wspierać rozwój zawodowy ekspertów i przyspieszać wzrost gospodarczy na rynkach, na których działamy. * Social Snack, The Mediam Group, Clever Ads i Wise.Blue pozostaną unikalnymi markami, częścią Aleph Group, Inc.

Źródło: Aleph

www.alephholding.com

Dodatkowe informacje:

O Aleph
Aleph to globalna sieć lokalnych ekspertów digital i rozwiązań marketingowych opartych na technologii, która umożliwia rozwój cyfrowego ekosystemu. Łączymy tysiące reklamodawców z miliardami konsumentów i tworzymy rynki dla rozwoju lokalnych firm.
Aleph działa w ponad 130 krajach, głównie na tak zwanych rynkach wschodzących i pomaga reklamodawcom w nawiązywaniu kontaktu z konsumentami na ponad 45 wiodących na świecie platformach cyfrowych, takich jak: Google, Meta, Microsoft, Pinterest, Reddit, Snapchat, Spotify, TikTok, Uber czy X (dawniej Twitter).
Budujemy i dostarczamy autorskie technologie wraz ze zlokalizowanymi rozwiązaniami, oferując lokalne zespoły ekspertów branżowych, a także Digital Ad Expert - inicjatywę społeczną mającą na celu zapewnienie wszystkim bezpłatnej edukacji w obszarze reklamy digital.
Nasza najnowsza usługa - Aleph Payments - to wiodący podmiot umożliwiający płatności transgraniczne B2B i gwarant kredytów, głównie w krajach wschodzących, oferujący kompleksowe rozwiązanie płatnicze umożliwiające dotarcie do konsumentów na najważniejszych światowych platformach cyfrowych.
Wszystkie te rozwiązania poszerzają dostęp do ekosystemu digitalowego i ostatecznie służą osiągnięciu naszego celu, jakim jest wyrównanie globalnych cyfrowych szans.
Firma Aleph została założona w 2005 roku i nadal jest kierowana przez jej założyciela, dyrektora generalnego, Gastona Taratutę, Przedsiębiorcę Roku 2022 EY.
Wizją Gastona Taratuty jest przyspieszenie globalnej zmiany gospodarczej z trybu offline do online i stymulowanie długoterminowego wzrostu gospodarczego. Podejście Alepha okazało się jak dotąd bardzo skuteczne. W ostatnich latach Grupa zwiększyła zatrudnienie do ponad 1500 pracowników w ponad 65 biurach i zabezpieczyła inwestycje od partnerów instytucjonalnych, w tym CVC Partners, Mercado Libre, Sony, Twitter i Snap.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764