logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Httpool partnerem reklamowym Tripadvisor

  PR 12.08.2021, przeczytano 372 razy
ilustracja

Httpool została wyłącznym partnerem serwisu Tripadvisor - największej na świecie platformy podróżniczej, notowanej na NASDAQ - w zakresie sprzedaży reklam na 10 rynkach europejskich, w tym w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/httpool-partnerem-reklamowym-tripadvisor,392614,artykul.html

Partnerstwo Httpool z Tripadvisor otwiera nowe możliwości dla reklamodawców w Polsce, jak i na dziewięciu innych europejskich rynkach: w Austrii, Czechach, Danii, Finlandii, Grecji, Norwegii, Rosji, Szwecji i Szwajcarii. Szczególnie dotyczy to firm z branży turystycznej i „okołoturystycznej”, ale oczywiście nie tylko ich. Na rynku Polskim jesteśmy partnerem sześciu platform społecznościowych: Twitter, LinkedIn, Snapchat, Spotify, TikTok i Brainly; możliwość wpółpracy i reprezentowania Tripadvisor poszerza nasze portfolio o kolejny bardzo ciekawy kanał do realizacji strategii naszych klientów - mówi Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Tripadvisor - najpopularniejsza platforma dla podróżujących po świecie - oferuje marketerom najwyższy poziom brand safety i szeroką paletę formatów reklamowych, które pozwalają maksymalnie nieinwazyjnie i kontekstowo prowadzić komunikację marketingową, szczególnie brandom działającym w obszarach takich jak: lotnictwo, hotelarstwo, telekomunikacja, finanse, motoryzacja, ale również oferujących produkty konsumenckie etc.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy udostępnić bardzo ciekawą ofertę platformy Tripadvisor reklamodawcom na rynkach europejskich - mówi Aljoša Jenko, dyrektor generalny Httpool – To ważne wydarzenie, szczególnie w kontekście obecnej sytuacji na świecie. Branża turystyczna stoi przed bezprecedensowymi wyzwaniami, a nasza oferta może być częścią palety rozwiązań pomagających firmom odnosić biznesowe sukcesy w tych niełatwych czasach.

- Tripadvisor odegrał kluczową rolę w działaniach komunikacyjnych wielu marek z branży turystycznej i jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy rozszerzyć nasze usługi reklamowe na 10 rynków europejskich, we współpracy z Httpool – powiedziała Christine Maguire, Wiceprezes i Dyrektor Generalna działu Global Media w Tripadvisor – Podróżnicy korzystający z platformy Tripadvisor to tak naprawdę najbardziej zaangażowani i wartościowi konsumenci, a więc i najbardziej poszukiwana przez marketerów grupa docelowa. Nasze partnerstwo z Httpool pozwoli lepiej komunikować się międzynarodowym markom z potencjalnymi klientami w Europie i Rosji.

Równolegle z powierzeniem 10 rynków europejskich firmie Httpool, dwa inne rynki - włoski i hiszpański – powierzone zostały firmie IMS, również należącej do holdingu Aleph.

Źródło: Httpool

Dodatkowe informacje:

Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy czołowych platform społecznościowych. Firma wchodzi w skład Aleph Holding, działając na ponad 70 rynkach na całym świecie. Jest przedstawicielem reklamowym największych platform społecznościowych, wśród których są m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Snapchat czy Spotify. Httpool ma też w swoim portfolio autorską technologię Wise.Blue – bardzo popularne narzędzie do skutecznej reklamy na Twitterze (także oficjalny partner API Twittera), używane przez największych reklamodawców na całym świecie.

Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, jednak strategicznie i długofalowo celem firmy jest budowanie silnych zespołów lokalnych, współpracujących z reklamodawcami i firmami „w terenie”. Lokalne i regionalne biura Httpool znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W 2020 roku Httpool obchodził 20-lecie działalności.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bar Paragraf – podcast w Onecie i w Onet Audio
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat dziewięćdziesiątych. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Unlimited – wideocast w Polsat Box Go
W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz...
W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2024 r.
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe przychody. Niemal 386 mln zł wpływów oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 30,5%, z czego ponad 100 mln zł pochodzi z kanałów cyfrowych i internetowych. Wyraźnie wyższe przychody wykazały segmenty Film i Książka oraz Radio. Zysk spółki...
W Polsce przynajmniej raz w miesiącu słucha podcastów blisko 9,8 mln osób, co oznacza rok do roku wzrost o 1,6 mln odbiorców. Kim są? Internetowe audycje na żądanie trafiają częściej do kobiet niż mężczyzn, mieszkańców miast i osób lepiej wykształconych. Wnioski z ostatniej części raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2023” przygotowanego przez analityków...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764