logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Httpool Polska wzmacnia zespoły obsługujące Spotify i Linkedin

  PR 04.05.2021, przeczytano 151 razy
ilustracja

Do zespołu Httpool Polska dołączyła Sandra Drażba, która jako Spotify Client Partner wzmocni zespół odpowiadający za obsługę serwisu Spotify. Do firmy dołącza także Elżbieta Szymkiewicz-Buza, która jako LinkedIn Client Partner wzmocni zespół obsługujący platformę LinkedIn. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly czy Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/httpool-polska-wzmacnia-zespoly-obslugujace-spotify-i-linkedin,391301,artykul.html

Sandra Drażba przechodzi do Httpool Polska z agencji LTTM (dawniej LifeTube), w której pracowała od 2017 roku, ostatnio na stanowisku Senior Sales Manager & Team Leader. Odpowiadała tam za sprzedaż kampanii z influencerami, obsługę klienta i budowanie relacji biznesowych, współpracując zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i największymi agencjami oraz domami mediowymi. Wcześniej, w latach 2014 – 2017, pracowała jako Content Manager w agencji Feno. Jest absolwentką studiów magisterskich na Collegium Civitas (kierunek - Komunikacja zintegrowana: reklama, PR, branding).

W Httpool Polska Sandra Drażba objęła stanowisko Spotify Client Partner.

Httpool Polska wzmacnia również Elżbieta Szymkiewicz-Buza, która dołącza do zespołu LinkedIn, obejmując funkcję LinkedIn Client Partnera.

Elżbieta Szymkiewicz-Buza karierę w branży rozpoczynała w 2011 roku, w agencji Digital Avenue, następnie pracowała m.in. w firmach takich jak Comperia, Studio 111 i Netsprint. Przed przyjściem do Httpool Polska, pracowała przez 3 lata w Grupie Wirtualna Polska, gdzie była odpowiedzialna m.in. za zwiększanie sprzedaży w obszarze performance, współpracując z klientami bezpośrednimi, domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.

Elżbieta Szymkiewicz-Buza jest absolwentką warszawskiego Uniwersytetu SWPS (studia magisterskie na kierunku Psychologia Społeczna).

- Bardzo się cieszę, że Sandra i Elżbieta dołączyły do naszego zespołu Httpool Polska. Obie mają duże doświadczenie w sprzedaży i na rynku mediowym. Sandra dołącza do czteroosobowego zespołu Spotify i będzie podlegać Adamowi Puchalskiemu, Spotify Sales Lead Poland. Zajmie się kontaktami z domami mediowymi i klientami z obszaru lifestyle. Elżbieta dołącza z kolei do trzyosobowego zespołu LinkedIn, zarządzanego przez Justynę Bednarek, LinkedIn Sales Lead Poland. Zajmie się klientami, którzy chcą docierać do swoich klientów B2B za pośrednictwem platformy LinkedIn - komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Źródło: Httpool

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sport.pl, jeden z najważniejszych serwisów sportowych w Polsce, stawia kolejny krok w esportowej branży. Tym razem serwis został partnerem medialnym prestiżowych rozgrywek ESL Mistrzostw Polski organizowanych przez jednego z gigantów branży esportowej w naszym kraju – ESL Polska.
„Słuchaj gdziekolwiek jesteś” - nowa kampania Radia Tok FM w aglomeracji śląskiej
W poniedziałek, 10 maja 2021 r. pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia TOK FM obejmująca prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Dzięki działaniom prowadzonym lokalnie zespół stacji będzie zachęcać wszystkich mieszkańców aglomeracji śląskiej do słuchania programu TOK FM w internecie.
8 maja premiera szóstego sezonu „Comedy Club”
Comedy Central zaprasza na najzabawniejszą premierę tej wiosny! W sobotę, 8 maja stacja wystartuje z szóstym sezonem popularnego formatu „Comedy Club”. Premierowe odcinki emitowane będą w każdą sobotę i niedzielę o godz. 22:30. Gospodarzem szóstego sezonu stand-up’owego show jest Rafał Rutkowski.
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2021
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.
„To tylko kilka dni” nowym programem TTV, w którym znane osoby przejmują opiekę nad osobami niepełnosprawnymi
„To tylko kilka dni” to pozytywne i burzące stereotypy spotkanie dwóch światów. Roli opiekunów osób niepełnosprawnych podjęli się między innymi Basia Kurdej-Szatan, Dagmara Kaźmierska, Sławomir (Paweł Zapała), Michał Koterski oraz Daniel Kuczaj. Spotkają się oni z ludźmi, którzy na co dzień potrzebują wsparcia osób trzecich....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764