logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Httpool Polska wzmacnia zespoły obsługujące Spotify i Linkedin

  PR 04.05.2021, przeczytano 824 razy
ilustracja

Do zespołu Httpool Polska dołączyła Sandra Drażba, która jako Spotify Client Partner wzmocni zespół odpowiadający za obsługę serwisu Spotify. Do firmy dołącza także Elżbieta Szymkiewicz-Buza, która jako LinkedIn Client Partner wzmocni zespół obsługujący platformę LinkedIn. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly czy Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/httpool-polska-wzmacnia-zespoly-obslugujace-spotify-i-linkedin,391301,artykul.html

Sandra Drażba przechodzi do Httpool Polska z agencji LTTM (dawniej LifeTube), w której pracowała od 2017 roku, ostatnio na stanowisku Senior Sales Manager & Team Leader. Odpowiadała tam za sprzedaż kampanii z influencerami, obsługę klienta i budowanie relacji biznesowych, współpracując zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i największymi agencjami oraz domami mediowymi. Wcześniej, w latach 2014 – 2017, pracowała jako Content Manager w agencji Feno. Jest absolwentką studiów magisterskich na Collegium Civitas (kierunek - Komunikacja zintegrowana: reklama, PR, branding).

W Httpool Polska Sandra Drażba objęła stanowisko Spotify Client Partner.

Httpool Polska wzmacnia również Elżbieta Szymkiewicz-Buza, która dołącza do zespołu LinkedIn, obejmując funkcję LinkedIn Client Partnera.

Elżbieta Szymkiewicz-Buza karierę w branży rozpoczynała w 2011 roku, w agencji Digital Avenue, następnie pracowała m.in. w firmach takich jak Comperia, Studio 111 i Netsprint. Przed przyjściem do Httpool Polska, pracowała przez 3 lata w Grupie Wirtualna Polska, gdzie była odpowiedzialna m.in. za zwiększanie sprzedaży w obszarze performance, współpracując z klientami bezpośrednimi, domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.

Elżbieta Szymkiewicz-Buza jest absolwentką warszawskiego Uniwersytetu SWPS (studia magisterskie na kierunku Psychologia Społeczna).

- Bardzo się cieszę, że Sandra i Elżbieta dołączyły do naszego zespołu Httpool Polska. Obie mają duże doświadczenie w sprzedaży i na rynku mediowym. Sandra dołącza do czteroosobowego zespołu Spotify i będzie podlegać Adamowi Puchalskiemu, Spotify Sales Lead Poland. Zajmie się kontaktami z domami mediowymi i klientami z obszaru lifestyle. Elżbieta dołącza z kolei do trzyosobowego zespołu LinkedIn, zarządzanego przez Justynę Bednarek, LinkedIn Sales Lead Poland. Zajmie się klientami, którzy chcą docierać do swoich klientów B2B za pośrednictwem platformy LinkedIn - komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Źródło: Httpool

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764