logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Httpool przygotował dla marki Rockstar muzyczną kampanię na Spotify

  PR 21.06.2022, przeczytano 243 razy
ilustracja

Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo), rozpoczęła ambientową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Kampania potrwa do września. Za działania w serwisie Spotify odpowiada Httpool.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/httpool-przygotowal-dla-marki-rockstar-muzyczna-kampanie-na-spotify,396322,artykul.html

Celem kampanii, prowadzonej pod hasłem „DOŁADUJ KAŻDEGO SIEBIE” jest budowanie świadomości marki Rockstar Energy Drink. W ramach akcji planowana jest także promocja nowych smaków napojów energetycznych Rockstar.

Kampania obejmować będzie regularne aktywności w obszarze Social Mediów (w tym m.in. Facebook, YouTube) i programmatic. Kluczowym elementem kampanii będą jednak działania prowadzone za pomocą platformy Spotify, wspierane  działaniami ambientowo-outdoorowymi (mural w Krakowie, mural w Warszawie oraz clean graffiti). Za realizację kampanii odpowiadają agencje Media Direction Sp. z o.o., The Collective oraz Przestrzeń, natomiast za komunikację z wykorzystaniem Spotify - Httpool, która jest wyłącznym parterem reklamowym Spotify w Polsce.

Działania w Spotify przekierowują na konto marki Rockstar na Facebooku, natomiast na muralu w Warszawie jednym z elementów graffiti są specjalne kody Spotify, które przekierowują do dedykowanych Playlist muzycznych na koncie marki Rockstar w Spotify.

Mural w Warszawie powstał na Pawilonach na Nowym Świecie (przygotowało go Good Looking Studio) – jest to Wall of Fame polskiego rapu, autorstwa artysty Alka Morawskiego (Lis Kula). Trzy ściany zostały podzielone na różne okresy rozwoju tego gatunku muzyki, a szczegóły każdego muralu nawiązują do różnych wykonawców i utworów. Na każdej ze ścian znajduje się specjalny kod Spotify przekierowujący do konkretnej Playlisty zawierającej najbardziej kultowe, charakterystyczne utwory polskiego rapu w danym okresie. Na dwóch ścianach promowana jest dodatkowo marka Rockstar.

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane 3 dedykowane Playlisty, do których przekierowują wspomniane kody na muralach. W Spotify, każda playlista ma swój unikalny adres, który można zamienić na kod przy pomocy specjalnego autorskiego narzędzia do generowania kodów.

- Mechanizm generowania kodów jest bardzo prosty, wystarczy skopiować link do playlisty i zamienić go na kod Spotify. Następnie takie kody można wykorzystać do komunikacji i szerowania, co jest ciekawą opcją szczególnie w kanale offline: na muralach, outdoorze, plakatach, naklejkach, opakowaniach, biletach etc. Po zeskanowaniu kodu w aplikacji Spotify użytkownik jest bezpośrednio przenoszony do odpowiedniej playlisty – wyjaśnia Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify Sales Lead w Httpool Polska.

W ramach kampanii na Spotify emitowane są kampanie audio i wideo marki Rockstar, działania uwzględniają również wykorzystanie formatu premium, tzn. „dniówki” – całodziennej reklamy marki Rockstar na stronie głównej w wersji desktopowej Spotify. Cała kampania potrwa do września.

ilustracjastrzałka

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764