logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Httpool uhonorowana LinkedIn Partner Champion Award 2021

  PR 07.04.2021, przeczytano 143 razy

Httpool, wyłączny partner handlowy LinkedIn na ponad 18 rynkach w Europie, w tym w Europie Środkowo-Wschodniej, Austrii i Szwajcarii, został uhonorowany nagrodą Partner Champion 2021 podczas tegorocznej edycji LinkedIn Partner Connect.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/httpool-uhonorowana-linkedin-partner-champion-award-2021,390932,artykul.html

Nagroda Partner Champion jest przyznawana partnerowi, który wyszedł poza standard, dając klientom dodatkową wartość i stając się w ten sposób przykładem dla innych.

- W minionym roku pokazaliśmy, że pasja, poświęcenie i przedsiębiorcze podejście są kluczowymi składnikami sukcesu. Jako organizacja przeszliśmy przez duże zmiany biznesowe i udowodniliśmy, że wspieramy naszych klientów we wszelkich zmianach i byliśmy z nimi w tym niepewnym 2020 roku. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy uhonorowani przez LinkedIn tytułem Partner Champion - mówi Justyna Bednarek-Roszkowska, Linkedin Sales Lead Poland, HTTPOOL Polska - Marki takie jak Volvo, PwC, 3M, Advantech, mBank, T-Mobile obdarzają nas zaufaniem za wspieranie ich kampanii na LinkedIn i nadal będziemy je wspierać wykorzystując nasze umiejętności.

Nagrody LinkedIn Marketing Partner Awards dla regionu EMEA i LATAM łączą partnerów zajmujących się sprzedażą, technologiami i treściami, aby uhonorować ich osiągnięcia i sukcesy w minionym roku.

Źródło: Httpool

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego....
Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy...
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764