logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Httpool uhonorowana LinkedIn Partner Champion Award 2021

  PR 07.04.2021, przeczytano 532 razy

Httpool, wyłączny partner handlowy LinkedIn na ponad 18 rynkach w Europie, w tym w Europie Środkowo-Wschodniej, Austrii i Szwajcarii, został uhonorowany nagrodą Partner Champion 2021 podczas tegorocznej edycji LinkedIn Partner Connect.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/httpool-uhonorowana-linkedin-partner-champion-award-2021,390932,artykul.html

Nagroda Partner Champion jest przyznawana partnerowi, który wyszedł poza standard, dając klientom dodatkową wartość i stając się w ten sposób przykładem dla innych.

- W minionym roku pokazaliśmy, że pasja, poświęcenie i przedsiębiorcze podejście są kluczowymi składnikami sukcesu. Jako organizacja przeszliśmy przez duże zmiany biznesowe i udowodniliśmy, że wspieramy naszych klientów we wszelkich zmianach i byliśmy z nimi w tym niepewnym 2020 roku. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy uhonorowani przez LinkedIn tytułem Partner Champion - mówi Justyna Bednarek-Roszkowska, Linkedin Sales Lead Poland, HTTPOOL Polska - Marki takie jak Volvo, PwC, 3M, Advantech, mBank, T-Mobile obdarzają nas zaufaniem za wspieranie ich kampanii na LinkedIn i nadal będziemy je wspierać wykorzystując nasze umiejętności.

Nagrody LinkedIn Marketing Partner Awards dla regionu EMEA i LATAM łączą partnerów zajmujących się sprzedażą, technologiami i treściami, aby uhonorować ich osiągnięcia i sukcesy w minionym roku.

Źródło: Httpool

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764