logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

100 lat Polsko: Kampania reklamowa Onet.pl

  PR 18.07.2018, przeczytano 3183 razy

Od 100 lat jesteśmy wolni i tylko od nas zależy czy będziemy się spierać, czy rozumieć - mówi do Polaków Onet w swojej najnowszej kampanii reklamowej pod tytułem “Sto lat Polsko” i zaprasza wszystkich bez względu na poglądy i przynależność polityczną, społeczną, czy religijną do spotkania na onet.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/100-lat-polsko%3A-kampania-reklamowa-onet.pl,37294,artykul.html

Zamiast przekonywać o wyższości swojej marki nad konkurencją, Onet swój czas reklamowy poświęca Polakom.

My niczego nie sprzedajemy. Dajemy wszystkim bez wyjątku dostęp do rzetelnej informacji i pomagamy zrozumieć aktualne wydarzenia w kontekście różnych poglądów. Na naszym portalu spotykają się opinie i zdania wszystkich opcji politycznych, wyznaniowych i światopoglądowych, bo Onet jest dla wszystkich.” - mówi Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onet, który jest też narratorem filmowej kampanii portalu.

W spocie reklamowym Onet oglądamy szczery portret Polaków poróżnionych ze sobą o definicję prawdziwej polskości i o to jak należy żyć. Patrzą na siebie krzywo ekolodzy i mięsożercy, wielodzietne rodziny i single, narodowcy i zwolennicy unii, tradycjonaliści i feministki, katoliccy pielgrzymi i geje, intelektualistka i kobieta z powiększonymi ustami i biustem. Wszyscy przekonani do swoich racji ochoczo śpiewają hymn Polski, ale zawodzą, kiedy trzeba zaśpiewać czwartą zwrotkę, bo nie znają słów. Tę najważniejszą pieśń polskich patriotów, poza kombatantem, w całości potrafią zaśpiewać tylko dzieci. Również tylko kombatant i najmłodsze pokolenie Polaków w naturalny sposób rozumie potrzebę wspólnoty i jedności. W filmie widzimy jak dzieci z rodzin przeciwników politycznych, mimo waśni rodziców, chwytają się za ręce. To przesłanie nadziei na przyszłość. “100 lat Polsko” to puenta wszystkich przekazów reklamowych kampanii Onetu.

Ta kampania reklamuje wspaniałe wartości - wolność i jedność, dlatego była dla mnie i mojego zespołu szczególnie ważna. Do współpracy zaprosiliśmy Wojtka Smarzowskiego, który jest dobrym obserwatorem i recenzentem polskiej rzeczywistości i jej demonów. W projekcie połączyliśmy formułę reklamową z fabularną i reportażową” - mówi Rafał Baran, CEO hybrydowej agencji FCB Bridge2Fun, która wykreowała i wyprodukowała na zlecenie Onet całość tej wizerunkowej kampanii.

Nad strategią, scenariuszem i realizacją wszystkich elementów kampanii pod kierownictwem Rafała Barana pracował doświadczony zespół specjalistów FCB Bridge2fun w składzie: Tomasz Milewski, Marta Sawicka, Katarzyna Szczypa, Robert Wasilczuk, Magdalena Wiśniewolska.

Źródło: FCB Bridge2fun

www.fcbbridge2fun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gifts Journal Flesz – czerwiec 2021
Kolejny miesiąc za nami, a to oznacza że czas na kolejne wydanie Gifts Journal Flesza. Co można znaleźć w czerwcowym wydaniu Flesza:
Targi Remaextra we wrześniu – Gifts Journal Flesz – maj 2021
We Fleszu magazynu Gifts Journal prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w majowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - kwiecień 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w kwietniowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - marzec 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w marcowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz – grudzień 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764