logo
WIADOMOŚCI

Rema TV: Ankieta - Goście Remadays 2018 oceniają targi

  PR 13.05.2018, przeczytano 376 razy

Każda edycja targów wiąże się z podsumowaniem i wyciąganiem wniosków do przygotowań następnej edycji. Tak było i tym razem. Organizator RemaDays bardzo serdecznie dziękuje za wypełnienie ankiety, która była wysłana do wszystkich zwiedzających, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami i cennymi uwagami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rema-tv%3A-ankieta---goscie-remadays-2018-oceniaja-targi,36468,artykul.html

Dla 80% respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2018, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 30% gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.

Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także informacje zawarte w prasie branżowej oraz na oficjalnej stronie warszawskiej imprezy www.remadays.com.

Największe zainteresowanie przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2018. Blisko połowa zwiedzających (44%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 8 lutego.

Ilość wystawców i ich ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co piąty ankietowany spędził w Warszawie przynajmniej dwa targowe dni. Natomiast 5% badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.

Według przeprowadzonej ankiety 80% gości opuszczało Warszawę w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono ofertę wystawców, przekaz reklamowy i dobrą organizację centrum targowego.

Za największą zaletę RemaDays 2018 respondenci uznali ofertę ponad 800 wystawców. Taką opinię wyraziło 74% pytanych. Lokalizacja oraz 10 sektorów targowych to również ważne elementy RemaDays według uznania respondentów.

Podczas targów zwiedzający mieli do dyspozycji specjalne mapki targowe. Z tej opcji skorzystało blisko 70% respondentów.

Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 73% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.

Większość bo 56% badanych stanowili mężczyźni, a także osoby do 40 roku życia (55%).

Zagraniczni respondenci

Podobnie jak w przypadku przedstawicieli polskich firm, goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się w stolicy Polski uznali chęć zapoznania się z nowościami z branży (60%). Nieco więcej respondentów, niż w przypadku rodzimych przedsiębiorstw, wyraziło chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych – 60%.

W centrum wystawienniczym Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele pięćdziesięciu dwóch krajów. Ponad połowa ogólnej liczby badanych przebywała na RemaDays Warsaw 2018 przynajmniej dwa dni. 13% badanych gościło w Warszawie przez 3 dni.

Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 80% respondentów z zagranicy.

Duża ilość wystawców była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 73% badanych.

Goście z zagranicy przybyli do Warszawy różnymi środkami lokomocji. Na miejscu chętnie korzystali z udogodnień przygotowanych przez organizatora. 20% z nich dowiozły do hal targowych bezpłatne autobusy.

Większość badanych stanowili mężczyźni (55%) oraz osoby powyżej 40 roku życia (53%).

Targi RemaDays Warsaw 2018 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Piracka” kampania wesprze debiut piwa Captain Jack
Na sklepowych półkach pojawiła się nowość od Kompanii Piwowarskiej. Piwo o smaku rumu, inspirowane pełnym przygód pirackim światem. Captain Jack to propozycja adresowana do młodych ludzi. 24 września br. w ogólnopolskiej telewizji został wyemitowany pierwszy 10-sekundowy spot, będący zapowiedzią imprezowych przygód, które zaczyna Captain Jack....
„Przejdźmy na Ty” - nowa platforma komunikacji marki Tyskie
Marka Tyskie startuje z nową, strategiczną platformą komunikacji. Koncepcją kreatywną „Przejdźmy na Ty” marka powraca do swoich korzeni i przypomina, że Tyskie od lat zbliża ludzi i zachęca do przełamywania barier.
Kabaretowo-prowokacyjna kampania Orange na Kartę
14 września rusza prowokacyjna kampania reklamowa Orange na Kartę, za kreację której odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa Sp. z o.o. To kolejna odsłona kampanii z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka, promująca rekordową ofertę Orange na Kartę, w której wszystko...
Tor: Kampania autorstwa Leo Burnett dla Orange Polska
7 września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca światłowód, który przyspieszył do 1 Gigabita na sekundę.
Wideo Flesz branżowy - sierpień 2018
W RemaTV Flesz są prezentowane wybrane, najważniejsze wydarzenia w branży reklamowej i poligraficznej. Co znajdziecie Państwo w najnowszym wydaniu?
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone