logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Huawei angażuje na Instagramie

  PR 04.05.2018, przeczytano 1024 razy
ilustracjastrzałka

Huawei jest najbardziej aktywizującą marką technologiczną na polskim Instagramie. Według danych Sotrender, w marcu 2018 roku profil huaweimobilepl zaangażował ponad 22 tysiące fanów. Huawei umocnił też swoją pozycję w rankingu firm technologicznych komunikujących się z fanami na Facebooku i obecnie zajmuje już drugie miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-angazuje-na-instagramie,36367,artykul.html

Sukces na polskim Instagramie Huawei zawdzięcza między innymi kreatywnej promocji najnowszego smartfona P20 Pro. Marka rozmawia z fanami o produktach poprzez zaangażowanie ambasadorów i członków #TeamHuawei. Na profilach marki na Instagramie i Facebooku pojawiają się na przykład Gal Gadot, izraelska aktorka znana z filmu Wonder Woman oraz Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji. W dialog z fanami marki wchodzą też członkowie #TeamHuawei, wśród których znajdują się Jacob Kosel, Krzysztof Jankowski „Jankes”, Karolina Pielesiak, Natalia Szymaniec (Szparagi), Karolina Pisarek, Marta Wierzbicka, Błażej Jeliński, Damian Kordas oraz Kuba Wojewódzki.

Posty Huawei na Instagramie, m.in. z udziałem ambasadorów i członków #TeamHuawei zaangażowały w marcu ponad 22 tysiące fanów, co zapewniło pierwszą pozycję pośród firm technologicznych oraz ogromny wzrost obserwujących. W ciągu jednego miesiąca liczba fanów Huawei na Instagramie wzrosła o ponad 11%.

Huawei umocnił też swoją pozycję w rankingu firm technologicznych komunikujących się z fanami na Facebooku i obecnie zajmuje już drugie miejsce. W marcu, liczba aktywności fanów marki w serwisie Facebook, czyli m.in. reakcji na post, komentarzy bądź udostępnień treści wyniosła ponad 33 tysiące. Liczba fanów wzrosła w ciągu miesiąca aż o 10%.

Raporty Sotrender dostępne są pod linkami:

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczy materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu byłego prezesa TVP, Jacka Kurskiego.
W styczniu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery ponownie znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,2% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w ramach grupy Big5 z SHR na poziomie 9% w widowni komercyjnej. Początek roku upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy...
Agencja 360o APLAN MEDIA została laureatem biznesowego rankingu "Diamenty Miesięcznika Forbes 2023” i jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Polsce.  APLAN MEDIA znana jest m.in.: z projektów promocyjnych z Robertem Kubicą, akcji „Dom z Klimatem” zrealizowanej dla Ministerstwa Klimatu i Środowiska i „Miasto z Klimatem” dla...
Nowe redaktorki naczelne w serwisach lifestyle’owych Gazeta.pl
Zuzanna Ałdycka pracuje w Agorze od 2012 r., a od 2018 związana jest z serwisem eDziecko.pl. W nowej roli chce zmieniać oblicze parentingu w polskim internecie, dostarczając rodzicom zarówno wiedzy, jak i rozrywki. Kierując redakcją eDziecko.pl, będzie wdrażała efektywny model pracy nad contentem, gwarantujący wzrost zasięgu oraz budowanie skutecznej...
Rozegrane w miniony weekend konkursy lotów narciarskich w Bad Mitterndorf przyciągnęły do TVN i Eurosportu 1 ponad 7,5 mln widzów. Oba kanały w trakcie transmisji były najchętniej oglądanymi antenami w Polsce – TVN na całym rynku, a Eurosport 1 wśród stacji płatnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764