logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Huawei angażuje na Instagramie

  PR 04.05.2018, przeczytano 556 razy
ilustracjastrzałka

Huawei jest najbardziej aktywizującą marką technologiczną na polskim Instagramie. Według danych Sotrender, w marcu 2018 roku profil huaweimobilepl zaangażował ponad 22 tysiące fanów. Huawei umocnił też swoją pozycję w rankingu firm technologicznych komunikujących się z fanami na Facebooku i obecnie zajmuje już drugie miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-angazuje-na-instagramie,36367,artykul.html

Sukces na polskim Instagramie Huawei zawdzięcza między innymi kreatywnej promocji najnowszego smartfona P20 Pro. Marka rozmawia z fanami o produktach poprzez zaangażowanie ambasadorów i członków #TeamHuawei. Na profilach marki na Instagramie i Facebooku pojawiają się na przykład Gal Gadot, izraelska aktorka znana z filmu Wonder Woman oraz Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji. W dialog z fanami marki wchodzą też członkowie #TeamHuawei, wśród których znajdują się Jacob Kosel, Krzysztof Jankowski „Jankes”, Karolina Pielesiak, Natalia Szymaniec (Szparagi), Karolina Pisarek, Marta Wierzbicka, Błażej Jeliński, Damian Kordas oraz Kuba Wojewódzki.

Posty Huawei na Instagramie, m.in. z udziałem ambasadorów i członków #TeamHuawei zaangażowały w marcu ponad 22 tysiące fanów, co zapewniło pierwszą pozycję pośród firm technologicznych oraz ogromny wzrost obserwujących. W ciągu jednego miesiąca liczba fanów Huawei na Instagramie wzrosła o ponad 11%.

Huawei umocnił też swoją pozycję w rankingu firm technologicznych komunikujących się z fanami na Facebooku i obecnie zajmuje już drugie miejsce. W marcu, liczba aktywności fanów marki w serwisie Facebook, czyli m.in. reakcji na post, komentarzy bądź udostępnień treści wyniosła ponad 33 tysiące. Liczba fanów wzrosła w ciągu miesiąca aż o 10%.

Raporty Sotrender dostępne są pod linkami:

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl z newsletterem eko i ofertą prenumeraty
"Gazeta Wyborcza" namawia wszystkich do bycia eko i zwrócenia uwagi na kwestie ochrony środowiska naturalnego - od piątku 19 lipca br. można otrzymywać jej nowy newsletter ekologiczny, w którym Adam Wajrak i inni dziennikarze piszą, co robić, by zapobiec katastrofie klimatycznej. To kolejny element projektu "Wyborcza na zielono" oraz szerokiej kampanii redakcji pod hasłem "Klimat...
Wills Integrated i Koda Bots wdrażają chatbota dla Moico
Wrocławskie firmy jednoczą siły i wspólnie wprowadzają na rynek chatbota dla MOICO - lokalnego dostawcy Internetu. Narzędzie ma przede wszystkim usprawnić obsługę klienta, wspomóc procesy zakupowe i informować o planowanych pracach modernizacyjnych. Nietypowym sposobem na promocję bota ma być gra miejska, dzięki której uczestnicy - wspólnie z wirtualnym...
Publico24 Newsstand, multiplatformowy kiosk z dostępem do tysięcy wydań tytułów prasowych wprowadził nowe udogodnienie. Od kwietnia tego roku, indywidualni użytkownicy mają możliwość wykupienia miesięcznej subskrypcji. Do ich dyspozycji jest ponad 80 magazynów i gazet, a oferta jest stale powiększana o nowe tytuły.
Tiktok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek
Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do...
Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764