logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Huawei angażuje na Instagramie

  PR 04.05.2018, przeczytano 641 razy
ilustracjastrzałka

Huawei jest najbardziej aktywizującą marką technologiczną na polskim Instagramie. Według danych Sotrender, w marcu 2018 roku profil huaweimobilepl zaangażował ponad 22 tysiące fanów. Huawei umocnił też swoją pozycję w rankingu firm technologicznych komunikujących się z fanami na Facebooku i obecnie zajmuje już drugie miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-angazuje-na-instagramie,36367,artykul.html

Sukces na polskim Instagramie Huawei zawdzięcza między innymi kreatywnej promocji najnowszego smartfona P20 Pro. Marka rozmawia z fanami o produktach poprzez zaangażowanie ambasadorów i członków #TeamHuawei. Na profilach marki na Instagramie i Facebooku pojawiają się na przykład Gal Gadot, izraelska aktorka znana z filmu Wonder Woman oraz Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji. W dialog z fanami marki wchodzą też członkowie #TeamHuawei, wśród których znajdują się Jacob Kosel, Krzysztof Jankowski „Jankes”, Karolina Pielesiak, Natalia Szymaniec (Szparagi), Karolina Pisarek, Marta Wierzbicka, Błażej Jeliński, Damian Kordas oraz Kuba Wojewódzki.

Posty Huawei na Instagramie, m.in. z udziałem ambasadorów i członków #TeamHuawei zaangażowały w marcu ponad 22 tysiące fanów, co zapewniło pierwszą pozycję pośród firm technologicznych oraz ogromny wzrost obserwujących. W ciągu jednego miesiąca liczba fanów Huawei na Instagramie wzrosła o ponad 11%.

Huawei umocnił też swoją pozycję w rankingu firm technologicznych komunikujących się z fanami na Facebooku i obecnie zajmuje już drugie miejsce. W marcu, liczba aktywności fanów marki w serwisie Facebook, czyli m.in. reakcji na post, komentarzy bądź udostępnień treści wyniosła ponad 33 tysiące. Liczba fanów wzrosła w ciągu miesiąca aż o 10%.

Raporty Sotrender dostępne są pod linkami:

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy lubią chodzić do kina
W 2019 roku polskie kina zgromadziły ponad 60 mln widzów, a łączny dochód ze sprzedaży biletów to 1,13 mld zł. Seans filmowy na dużym ekranie to wciąż popularna rozrywka Polaków. Nowe technologie pozwalają na jeszcze lepszą jakość obrazu i dźwięku, a widzowie coraz częściej poszukują w kinie standardu all inclusive. Kalendarz premier na 2020 rok...
Dzień świętego Walentego, który obchodzimy 14 lutego, jest znany na całym świecie jako święto miłości i zakochanych. Chociaż wiąże się z szeregiem różnych zwyczajów: od składania i odnawiania przysiąg małżeńskich po wysyłanie listów miłosnych do ukochanych osób, pary w Polsce często wybierają wspólne wyjście lub obdarowanie się...
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach...
Oferta kanałów tematycznych przyciągnęła przed telewizory rekordową liczbę widzów! Styczeń 2020 roku okazał się najlepszym w historii kanałów TVN7, TTV oraz HGTV Home & Garden. Z kolei stacje TVN Fabuła i Metro osiągnęły w tym czasie najwyższe wyniki od początku nadawania.
Radio Eska z rekordowym wynikiem
Radio ESKA osiągnęło w 2019 roku najwyższy zasięg dzienny od 10 lat. Każdego dnia stacji słuchało średnio 3,6 mln osób wśród wszystkich badanych (15+) oraz 3,2 mln osób w grupie komercyjnej (16-49).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764