logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei Next Image 2021 – ostatni moment na udział w konkursie

  PR 24.11.2021, przeczytano 518 razy
ilustracjastrzałka

Jeszcze tylko przez tydzień pasjonaci fotografii mobilnej mogą zgłaszać swoje prace do Huawei Next Image 2021. Aby wziąć udział w konkursie należy za pomocą dowolnego smartfona Huawei zrobić zdjęcie związane z tematem jednej z dziesięciu kategorii konkursowych i do końca listopada zgłosić je na stronie Społeczności marki. Na zwycięzców czeka aż trzydzieści nagród pieniężnych, w tym trzy główne w wysokości 10 000 dolarów każda, a także produkty Huawei – smartwatche Watch 3, słuchawki FreeBuds 4 oraz najnowszy, fotograficzny smartfon marki Huawei nova 9. W konkursie mogą wziąć udział zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści, a każdy z nich może zgłosić maksymalnie 30 prac. Laureaci zostaną wyłonieni w grudniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-next-image-2021-%E2%80%93-ostatni-moment-na-udzial-w-konkursie,393879,artykul.html

Huawei Next Image 2021 to czwarta odsłona jednego z największych na świecie międzynarodowych konkursów fotografii mobilnej. W ciągu poprzednich edycji uczestnicy z całego świata zgłosili łącznie ponad dwa miliony zdjęć. W tym roku prace miłośników fotografii mobilnej oceni jury, w skład którego wchodzą uznani na świecie artyści i przedstawiciele świata mediów, m.in. Olivier Chiabodo, producent radiowy i telewizyjny, założyciel The Explorers; Karen Smith, krytyczka sztuki, kuratorka; Liu Heung Shing, fotograf, założyciel Shangai Center of Photography oraz Lin Haiyin, fotografka i zwyciężczyni nagrody głównej Huawei Next Image 2020.

Warunkiem udziału w konkursie jest zgłoszenie zdjęć wykonanych smartfonami marki Huawei. Można je przesłać do 30 listopada po zalogowaniu się na stronie Społeczności Huawei. Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie 30 prac. Fotografie będą oceniane w dziesięciu kategoriach:

  • Portret (autoportrety, portrety innych osób, zdjęcia grupowe, skupiające się na twarzy lub pokazujące całą sylwetkę)
  • Monochromatyzm (czarno-białe zdjęcia)
  • Kolor (kolorowe zdjęcia)
  • Migawka (uchwycenie wyjątkowych momentów)
  • Noc (zdjęcia nocne lub wykonane w ciemności)
  • Teleobiektyw (wykorzystanie teleobiektywu)
  • Superszeroki kąt (wykorzystanie szerokokątnego obiektywu)
  • Supermakro (wykorzystanie trybu supermakro)
  • Opowieść wideo (materiał wideo o długości maksymalnie 15 minut)
  • Opowieść obrazem (stworzenie opowieści przy pomocy od trzech do dziewięciu zdjęć)

Trzech zwycięzców konkursu otrzyma nagrodę główną w wysokości 10 000 dolarów. Jury konkursu spośród wszystkich zgłoszeń wyłoni również 27 autorów najlepszych zdjęć w poszczególnych kategoriach – każdy z nich otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1 000 dolarów. W konkursie zostaną również przyznane nagrody rzeczowe – 30 najnowszych smartwatchy Huawei Watch 3 oraz 30 par słuchawek bezprzewodowych FreeBuds 4. Dodatkowo 10 autorów najlepszych zdjęć z Polski otrzyma kupon, uprawniający do zakupu najnowszego fotograficznego smartfona Huawei nova 9
za 1 zł w sklepie internetowym huawei.pl.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764