logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei Next Image 2021 – ostatni moment na udział w konkursie

  PR 24.11.2021, przeczytano 155 razy
ilustracjastrzałka

Jeszcze tylko przez tydzień pasjonaci fotografii mobilnej mogą zgłaszać swoje prace do Huawei Next Image 2021. Aby wziąć udział w konkursie należy za pomocą dowolnego smartfona Huawei zrobić zdjęcie związane z tematem jednej z dziesięciu kategorii konkursowych i do końca listopada zgłosić je na stronie Społeczności marki. Na zwycięzców czeka aż trzydzieści nagród pieniężnych, w tym trzy główne w wysokości 10 000 dolarów każda, a także produkty Huawei – smartwatche Watch 3, słuchawki FreeBuds 4 oraz najnowszy, fotograficzny smartfon marki Huawei nova 9. W konkursie mogą wziąć udział zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści, a każdy z nich może zgłosić maksymalnie 30 prac. Laureaci zostaną wyłonieni w grudniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-next-image-2021-%E2%80%93-ostatni-moment-na-udzial-w-konkursie,393879,artykul.html

Huawei Next Image 2021 to czwarta odsłona jednego z największych na świecie międzynarodowych konkursów fotografii mobilnej. W ciągu poprzednich edycji uczestnicy z całego świata zgłosili łącznie ponad dwa miliony zdjęć. W tym roku prace miłośników fotografii mobilnej oceni jury, w skład którego wchodzą uznani na świecie artyści i przedstawiciele świata mediów, m.in. Olivier Chiabodo, producent radiowy i telewizyjny, założyciel The Explorers; Karen Smith, krytyczka sztuki, kuratorka; Liu Heung Shing, fotograf, założyciel Shangai Center of Photography oraz Lin Haiyin, fotografka i zwyciężczyni nagrody głównej Huawei Next Image 2020.

Warunkiem udziału w konkursie jest zgłoszenie zdjęć wykonanych smartfonami marki Huawei. Można je przesłać do 30 listopada po zalogowaniu się na stronie Społeczności Huawei. Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie 30 prac. Fotografie będą oceniane w dziesięciu kategoriach:

  • Portret (autoportrety, portrety innych osób, zdjęcia grupowe, skupiające się na twarzy lub pokazujące całą sylwetkę)
  • Monochromatyzm (czarno-białe zdjęcia)
  • Kolor (kolorowe zdjęcia)
  • Migawka (uchwycenie wyjątkowych momentów)
  • Noc (zdjęcia nocne lub wykonane w ciemności)
  • Teleobiektyw (wykorzystanie teleobiektywu)
  • Superszeroki kąt (wykorzystanie szerokokątnego obiektywu)
  • Supermakro (wykorzystanie trybu supermakro)
  • Opowieść wideo (materiał wideo o długości maksymalnie 15 minut)
  • Opowieść obrazem (stworzenie opowieści przy pomocy od trzech do dziewięciu zdjęć)

Trzech zwycięzców konkursu otrzyma nagrodę główną w wysokości 10 000 dolarów. Jury konkursu spośród wszystkich zgłoszeń wyłoni również 27 autorów najlepszych zdjęć w poszczególnych kategoriach – każdy z nich otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1 000 dolarów. W konkursie zostaną również przyznane nagrody rzeczowe – 30 najnowszych smartwatchy Huawei Watch 3 oraz 30 par słuchawek bezprzewodowych FreeBuds 4. Dodatkowo 10 autorów najlepszych zdjęć z Polski otrzyma kupon, uprawniający do zakupu najnowszego fotograficznego smartfona Huawei nova 9
za 1 zł w sklepie internetowym huawei.pl.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764