logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei Next Image 2021 – ostatni moment na udział w konkursie

  PR 24.11.2021, przeczytano 517 razy
ilustracjastrzałka

Jeszcze tylko przez tydzień pasjonaci fotografii mobilnej mogą zgłaszać swoje prace do Huawei Next Image 2021. Aby wziąć udział w konkursie należy za pomocą dowolnego smartfona Huawei zrobić zdjęcie związane z tematem jednej z dziesięciu kategorii konkursowych i do końca listopada zgłosić je na stronie Społeczności marki. Na zwycięzców czeka aż trzydzieści nagród pieniężnych, w tym trzy główne w wysokości 10 000 dolarów każda, a także produkty Huawei – smartwatche Watch 3, słuchawki FreeBuds 4 oraz najnowszy, fotograficzny smartfon marki Huawei nova 9. W konkursie mogą wziąć udział zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści, a każdy z nich może zgłosić maksymalnie 30 prac. Laureaci zostaną wyłonieni w grudniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-next-image-2021-%E2%80%93-ostatni-moment-na-udzial-w-konkursie,393879,artykul.html

Huawei Next Image 2021 to czwarta odsłona jednego z największych na świecie międzynarodowych konkursów fotografii mobilnej. W ciągu poprzednich edycji uczestnicy z całego świata zgłosili łącznie ponad dwa miliony zdjęć. W tym roku prace miłośników fotografii mobilnej oceni jury, w skład którego wchodzą uznani na świecie artyści i przedstawiciele świata mediów, m.in. Olivier Chiabodo, producent radiowy i telewizyjny, założyciel The Explorers; Karen Smith, krytyczka sztuki, kuratorka; Liu Heung Shing, fotograf, założyciel Shangai Center of Photography oraz Lin Haiyin, fotografka i zwyciężczyni nagrody głównej Huawei Next Image 2020.

Warunkiem udziału w konkursie jest zgłoszenie zdjęć wykonanych smartfonami marki Huawei. Można je przesłać do 30 listopada po zalogowaniu się na stronie Społeczności Huawei. Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie 30 prac. Fotografie będą oceniane w dziesięciu kategoriach:

  • Portret (autoportrety, portrety innych osób, zdjęcia grupowe, skupiające się na twarzy lub pokazujące całą sylwetkę)
  • Monochromatyzm (czarno-białe zdjęcia)
  • Kolor (kolorowe zdjęcia)
  • Migawka (uchwycenie wyjątkowych momentów)
  • Noc (zdjęcia nocne lub wykonane w ciemności)
  • Teleobiektyw (wykorzystanie teleobiektywu)
  • Superszeroki kąt (wykorzystanie szerokokątnego obiektywu)
  • Supermakro (wykorzystanie trybu supermakro)
  • Opowieść wideo (materiał wideo o długości maksymalnie 15 minut)
  • Opowieść obrazem (stworzenie opowieści przy pomocy od trzech do dziewięciu zdjęć)

Trzech zwycięzców konkursu otrzyma nagrodę główną w wysokości 10 000 dolarów. Jury konkursu spośród wszystkich zgłoszeń wyłoni również 27 autorów najlepszych zdjęć w poszczególnych kategoriach – każdy z nich otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1 000 dolarów. W konkursie zostaną również przyznane nagrody rzeczowe – 30 najnowszych smartwatchy Huawei Watch 3 oraz 30 par słuchawek bezprzewodowych FreeBuds 4. Dodatkowo 10 autorów najlepszych zdjęć z Polski otrzyma kupon, uprawniający do zakupu najnowszego fotograficznego smartfona Huawei nova 9
za 1 zł w sklepie internetowym huawei.pl.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764