logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei Next Image 2021 – ostatni moment na udział w konkursie

  PR 24.11.2021, przeczytano 378 razy
ilustracjastrzałka

Jeszcze tylko przez tydzień pasjonaci fotografii mobilnej mogą zgłaszać swoje prace do Huawei Next Image 2021. Aby wziąć udział w konkursie należy za pomocą dowolnego smartfona Huawei zrobić zdjęcie związane z tematem jednej z dziesięciu kategorii konkursowych i do końca listopada zgłosić je na stronie Społeczności marki. Na zwycięzców czeka aż trzydzieści nagród pieniężnych, w tym trzy główne w wysokości 10 000 dolarów każda, a także produkty Huawei – smartwatche Watch 3, słuchawki FreeBuds 4 oraz najnowszy, fotograficzny smartfon marki Huawei nova 9. W konkursie mogą wziąć udział zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści, a każdy z nich może zgłosić maksymalnie 30 prac. Laureaci zostaną wyłonieni w grudniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-next-image-2021-%E2%80%93-ostatni-moment-na-udzial-w-konkursie,393879,artykul.html

Huawei Next Image 2021 to czwarta odsłona jednego z największych na świecie międzynarodowych konkursów fotografii mobilnej. W ciągu poprzednich edycji uczestnicy z całego świata zgłosili łącznie ponad dwa miliony zdjęć. W tym roku prace miłośników fotografii mobilnej oceni jury, w skład którego wchodzą uznani na świecie artyści i przedstawiciele świata mediów, m.in. Olivier Chiabodo, producent radiowy i telewizyjny, założyciel The Explorers; Karen Smith, krytyczka sztuki, kuratorka; Liu Heung Shing, fotograf, założyciel Shangai Center of Photography oraz Lin Haiyin, fotografka i zwyciężczyni nagrody głównej Huawei Next Image 2020.

Warunkiem udziału w konkursie jest zgłoszenie zdjęć wykonanych smartfonami marki Huawei. Można je przesłać do 30 listopada po zalogowaniu się na stronie Społeczności Huawei. Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie 30 prac. Fotografie będą oceniane w dziesięciu kategoriach:

  • Portret (autoportrety, portrety innych osób, zdjęcia grupowe, skupiające się na twarzy lub pokazujące całą sylwetkę)
  • Monochromatyzm (czarno-białe zdjęcia)
  • Kolor (kolorowe zdjęcia)
  • Migawka (uchwycenie wyjątkowych momentów)
  • Noc (zdjęcia nocne lub wykonane w ciemności)
  • Teleobiektyw (wykorzystanie teleobiektywu)
  • Superszeroki kąt (wykorzystanie szerokokątnego obiektywu)
  • Supermakro (wykorzystanie trybu supermakro)
  • Opowieść wideo (materiał wideo o długości maksymalnie 15 minut)
  • Opowieść obrazem (stworzenie opowieści przy pomocy od trzech do dziewięciu zdjęć)

Trzech zwycięzców konkursu otrzyma nagrodę główną w wysokości 10 000 dolarów. Jury konkursu spośród wszystkich zgłoszeń wyłoni również 27 autorów najlepszych zdjęć w poszczególnych kategoriach – każdy z nich otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1 000 dolarów. W konkursie zostaną również przyznane nagrody rzeczowe – 30 najnowszych smartwatchy Huawei Watch 3 oraz 30 par słuchawek bezprzewodowych FreeBuds 4. Dodatkowo 10 autorów najlepszych zdjęć z Polski otrzyma kupon, uprawniający do zakupu najnowszego fotograficznego smartfona Huawei nova 9
za 1 zł w sklepie internetowym huawei.pl.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764