logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei rusza z globalną kampanią z udziałem mistrzów

  PR 06.12.2017, przeczytano 442 razy
ilustracjastrzałka

Huawei rozpoczął globalną kampanię wizerunkową #TheUltimate z udziałem znanych mistrzów i cenionych profesjonalistów z Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Spot pokazuje historie o pokonywaniu własnych ograniczeń i nieustannym dążeniu do perfekcji. W filmie wystąpili m. in. jeden z najlepszych piłkarzy świata Robert Lewandowski, mistrzyni olimpijska w pływaniu Katinka Hosszu i międzynarodowa modelka Catrinel Menghia. Spot można zobaczyć na profilu Huawei w serwisie YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-rusza-z-globalna-kampania-z-udzialem-mistrzow,34758,artykul.html

Twarzami najnowszej kampanii Huawei #TheUltimate są: Katinka Hosszu, mistrzyni olimpijska w pływaniu, Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej i ambasador Huawei w Polsce, Manfred Baumann, profesjonalny fotograf Leica, Catrinel Menghia, międzynarodowa supermodelka, Massimo Savić, muzyk pop oraz Doukissa Nomikou, prezenterka telewizyjna. Koncepcja spotu opiera się na opowiedzeniu ich historii. Twórcy materiału pytają bohaterów kampanii, co czyni ich najlepszymi, co ich napędza, inspiruje i pozwala przekraczać granice. Niezależnie od profesji, celów i marzeń, w pokonywaniu codziennych wyzwań i dążeniu do perfekcji towarzyszy im najnowszy smartfon z serii Mate 10.

ilustracjastrzałka

- Po raz pierwszy w jednej kampanii Huawei pojawiło się tak wiele wpływowych i cenionych osobistości. Są to prawdziwi mistrzowie, podziwiani za talent, ciężką pracę, determinację i nieustanne dążenie do bycia jeszcze lepszymi w swojej profesji. Jesteśmy bardzo dumni, że podzielają oni nasze ideały i pokładają zaufanie w naszej marce. Wierzymy, że dzięki kampanii #TheUltimate dotrzemy z inspirującą historią o pokonywaniu własnych ograniczeń do odbiorców na całym świecie – mówi Dorota Natalia Haller, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digital polskiego oddziału Huawei.


Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.consumer.huawei.com/en

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja digital marketingu They.pl poinformowała o kontynuacji współpracy z Orange Polska, obejmującej kompleksowe działania z zakresu content marketingu w 2020 roku.
Monitor Samsung U28R550 – zaawansowana ochrona oczu
Samsung wprowadza do sprzedaży nowy monitor UHD do zastosowań profesjonalnych. Model U28R550 charakteryzuje się m.in. ekranem o przekątnej 28 cali, rozdzielczością UHD oraz zaawansowaną technologią ograniczającą emisję niebieskiego światła potwierdzoną certyfikatem TÜV Rheinland. Monitor został zaprojektowany dla osób, które spędzają długie godziny przy...
Agencja Up&More rozpoczyna współpracę z Dominium S.A., firmą zajmującą czołowe miejsce na rynku pizzerii. W połowie lutego startuje promocja aplikacji mobilnej Klienta dostępna dla systemów Android oraz iOS.
INEA rozstrzygnęła przetarg mediowy, wybierając agencję mediową Zenith (Publicis Groupe).
Bitdefender, twórca oprogramowania antywirusowego podjął współpracę z marką Konica Minolta. Przedsiębiorstwo zajmuje się głównie produkcją sprzętu do druku w środowisku biurowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764