WIADOMOŚCI

Huawei rusza z globalną kampanią z udziałem mistrzów

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 06.12.2017, przeczytano 165 razy
ilustracjastrzałka
Huawei rusza z globalną kampanią z udziałem mistrzów

Huawei rozpoczął globalną kampanię wizerunkową #TheUltimate z udziałem znanych mistrzów i cenionych profesjonalistów z Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Spot pokazuje historie o pokonywaniu własnych ograniczeń i nieustannym dążeniu do perfekcji. W filmie wystąpili m. in. jeden z najlepszych piłkarzy świata Robert Lewandowski, mistrzyni olimpijska w pływaniu Katinka Hosszu i międzynarodowa modelka Catrinel Menghia. Spot można zobaczyć na profilu Huawei w serwisie YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-rusza-z-globalna-kampania-z-udzialem-mistrzow,34758,artykul.html

Twarzami najnowszej kampanii Huawei #TheUltimate są: Katinka Hosszu, mistrzyni olimpijska w pływaniu, Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej i ambasador Huawei w Polsce, Manfred Baumann, profesjonalny fotograf Leica, Catrinel Menghia, międzynarodowa supermodelka, Massimo Savić, muzyk pop oraz Doukissa Nomikou, prezenterka telewizyjna. Koncepcja spotu opiera się na opowiedzeniu ich historii. Twórcy materiału pytają bohaterów kampanii, co czyni ich najlepszymi, co ich napędza, inspiruje i pozwala przekraczać granice. Niezależnie od profesji, celów i marzeń, w pokonywaniu codziennych wyzwań i dążeniu do perfekcji towarzyszy im najnowszy smartfon z serii Mate 10.

ilustracjastrzałka

- Po raz pierwszy w jednej kampanii Huawei pojawiło się tak wiele wpływowych i cenionych osobistości. Są to prawdziwi mistrzowie, podziwiani za talent, ciężką pracę, determinację i nieustanne dążenie do bycia jeszcze lepszymi w swojej profesji. Jesteśmy bardzo dumni, że podzielają oni nasze ideały i pokładają zaufanie w naszej marce. Wierzymy, że dzięki kampanii #TheUltimate dotrzemy z inspirującą historią o pokonywaniu własnych ograniczeń do odbiorców na całym świecie – mówi Dorota Natalia Haller, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digital polskiego oddziału Huawei.


Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.consumer.huawei.com/en

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 18.12.2017, 139 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone