logo
WIADOMOŚCI

Huawei rusza z globalną kampanią z udziałem mistrzów

  PR 06.12.2017, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

Huawei rozpoczął globalną kampanię wizerunkową #TheUltimate z udziałem znanych mistrzów i cenionych profesjonalistów z Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Spot pokazuje historie o pokonywaniu własnych ograniczeń i nieustannym dążeniu do perfekcji. W filmie wystąpili m. in. jeden z najlepszych piłkarzy świata Robert Lewandowski, mistrzyni olimpijska w pływaniu Katinka Hosszu i międzynarodowa modelka Catrinel Menghia. Spot można zobaczyć na profilu Huawei w serwisie YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-rusza-z-globalna-kampania-z-udzialem-mistrzow,34758,artykul.html

Twarzami najnowszej kampanii Huawei #TheUltimate są: Katinka Hosszu, mistrzyni olimpijska w pływaniu, Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej i ambasador Huawei w Polsce, Manfred Baumann, profesjonalny fotograf Leica, Catrinel Menghia, międzynarodowa supermodelka, Massimo Savić, muzyk pop oraz Doukissa Nomikou, prezenterka telewizyjna. Koncepcja spotu opiera się na opowiedzeniu ich historii. Twórcy materiału pytają bohaterów kampanii, co czyni ich najlepszymi, co ich napędza, inspiruje i pozwala przekraczać granice. Niezależnie od profesji, celów i marzeń, w pokonywaniu codziennych wyzwań i dążeniu do perfekcji towarzyszy im najnowszy smartfon z serii Mate 10.

ilustracjastrzałka

- Po raz pierwszy w jednej kampanii Huawei pojawiło się tak wiele wpływowych i cenionych osobistości. Są to prawdziwi mistrzowie, podziwiani za talent, ciężką pracę, determinację i nieustanne dążenie do bycia jeszcze lepszymi w swojej profesji. Jesteśmy bardzo dumni, że podzielają oni nasze ideały i pokładają zaufanie w naszej marce. Wierzymy, że dzięki kampanii #TheUltimate dotrzemy z inspirującą historią o pokonywaniu własnych ograniczeń do odbiorców na całym świecie – mówi Dorota Natalia Haller, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digital polskiego oddziału Huawei.


Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.consumer.huawei.com/en

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Założycielka przychodni Animal Center wystąpiła w kampanii T-mobile
Kiedy Zofia Gaińska postanowiła założyć własną przychodnię weterynaryjną specjalizującą się w rehabilitacji zwierząt, w Polsce ta dziedzina dopiero kiełkowała. Dziś Animal Center to już dwie placówki w Warszawie oraz kilkanaście tysięcy fanów w mediach społecznościowych. W codziennym kontakcie z klientami Zofia wykorzystuje możliwości internetu, a ostatnio wystąpiła...
Automatic Letter Bender z kompleksową obsługą klienta
Mocną stroną firmy Automatic Letter Bender jest szeroka, kompletna oferta obejmująca zaawansowane technologicznie giętarki do liter 3d, wysokiej jakości plotery frezujące CNC Router Black Series, spawarkę laserową oraz akcesoria do budowy liter 3d– taśmy, kleje, ręczne narzędzia. Jesteśmy znani również z efektywnego serwisu i szybko reagującego Działu Obsługi Klienta.
Brandglow dla Ministerstwa Cyfryzacji
„e-Zamówienia, elektroniczne zamówienia publiczne” to program realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej, mający na celu usprawnienie i przyspieszenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi. W ramach programu powstanie szereg udogodnień, które z jednej strony pomogą oferentom na prezentację ich ofert z drugiej - instytucjom nadzorującym, pozwolą na pełną kontrolę nad...
Oddział Dziecięcy makowskiego szpitala pełen barw
Dzięki autorskiemu programowi społecznemu FFiL Śnieżka SA „Dziecięcy świat w kolorach”, Oddział Dziecięcy szpitala w Makowie Mazowieckim zyskał nowe oblicze. Jego sale i korytarz ozdobiły kolorowe malunki, wśród których znajdziemy m.in. motywy barwnej łąki z akcentem czerwonych maków, nawiązujących do nazwy miasta. Uroczyste otwarcie odmalowanej...
50 czujników od Eurobanku: 2. edycja kampanii #Bezsmogu
Mysłowice, Jarosław, Turek, Głogów czy Starogard Gdański - to tylko kilka z 50 miejscowości, w których eurobank zainstalował kolejne czujniki smogu w swoich placówkach w ramach 2. edycji kampanii #BezSmogu. Bank zainicjował kampanię w 2017 r. jako swoją odpowiedź na smog – problem społeczny, który dotyczy każdego z nas i z którym trzeba się zmierzyć tu i teraz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone