logo
WIADOMOŚCI

Huawei rusza z globalną kampanią z udziałem mistrzów

Mateusz Zawiślak  PR 06.12.2017, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Huawei rozpoczął globalną kampanię wizerunkową #TheUltimate z udziałem znanych mistrzów i cenionych profesjonalistów z Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Spot pokazuje historie o pokonywaniu własnych ograniczeń i nieustannym dążeniu do perfekcji. W filmie wystąpili m. in. jeden z najlepszych piłkarzy świata Robert Lewandowski, mistrzyni olimpijska w pływaniu Katinka Hosszu i międzynarodowa modelka Catrinel Menghia. Spot można zobaczyć na profilu Huawei w serwisie YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-rusza-z-globalna-kampania-z-udzialem-mistrzow,34758,artykul.html

Twarzami najnowszej kampanii Huawei #TheUltimate są: Katinka Hosszu, mistrzyni olimpijska w pływaniu, Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej i ambasador Huawei w Polsce, Manfred Baumann, profesjonalny fotograf Leica, Catrinel Menghia, międzynarodowa supermodelka, Massimo Savić, muzyk pop oraz Doukissa Nomikou, prezenterka telewizyjna. Koncepcja spotu opiera się na opowiedzeniu ich historii. Twórcy materiału pytają bohaterów kampanii, co czyni ich najlepszymi, co ich napędza, inspiruje i pozwala przekraczać granice. Niezależnie od profesji, celów i marzeń, w pokonywaniu codziennych wyzwań i dążeniu do perfekcji towarzyszy im najnowszy smartfon z serii Mate 10.

ilustracjastrzałka

- Po raz pierwszy w jednej kampanii Huawei pojawiło się tak wiele wpływowych i cenionych osobistości. Są to prawdziwi mistrzowie, podziwiani za talent, ciężką pracę, determinację i nieustanne dążenie do bycia jeszcze lepszymi w swojej profesji. Jesteśmy bardzo dumni, że podzielają oni nasze ideały i pokładają zaufanie w naszej marce. Wierzymy, że dzięki kampanii #TheUltimate dotrzemy z inspirującą historią o pokonywaniu własnych ograniczeń do odbiorców na całym świecie – mówi Dorota Natalia Haller, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digital polskiego oddziału Huawei.


Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.consumer.huawei.com/en

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 162 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone