logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei rusza z globalną kampanią z udziałem mistrzów

  PR 06.12.2017, przeczytano 353 razy
ilustracjastrzałka

Huawei rozpoczął globalną kampanię wizerunkową #TheUltimate z udziałem znanych mistrzów i cenionych profesjonalistów z Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Spot pokazuje historie o pokonywaniu własnych ograniczeń i nieustannym dążeniu do perfekcji. W filmie wystąpili m. in. jeden z najlepszych piłkarzy świata Robert Lewandowski, mistrzyni olimpijska w pływaniu Katinka Hosszu i międzynarodowa modelka Catrinel Menghia. Spot można zobaczyć na profilu Huawei w serwisie YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-rusza-z-globalna-kampania-z-udzialem-mistrzow,34758,artykul.html

Twarzami najnowszej kampanii Huawei #TheUltimate są: Katinka Hosszu, mistrzyni olimpijska w pływaniu, Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej i ambasador Huawei w Polsce, Manfred Baumann, profesjonalny fotograf Leica, Catrinel Menghia, międzynarodowa supermodelka, Massimo Savić, muzyk pop oraz Doukissa Nomikou, prezenterka telewizyjna. Koncepcja spotu opiera się na opowiedzeniu ich historii. Twórcy materiału pytają bohaterów kampanii, co czyni ich najlepszymi, co ich napędza, inspiruje i pozwala przekraczać granice. Niezależnie od profesji, celów i marzeń, w pokonywaniu codziennych wyzwań i dążeniu do perfekcji towarzyszy im najnowszy smartfon z serii Mate 10.

ilustracjastrzałka

- Po raz pierwszy w jednej kampanii Huawei pojawiło się tak wiele wpływowych i cenionych osobistości. Są to prawdziwi mistrzowie, podziwiani za talent, ciężką pracę, determinację i nieustanne dążenie do bycia jeszcze lepszymi w swojej profesji. Jesteśmy bardzo dumni, że podzielają oni nasze ideały i pokładają zaufanie w naszej marce. Wierzymy, że dzięki kampanii #TheUltimate dotrzemy z inspirującą historią o pokonywaniu własnych ograniczeń do odbiorców na całym świecie – mówi Dorota Natalia Haller, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digital polskiego oddziału Huawei.


Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.consumer.huawei.com/en

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764