logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei rusza z kampaniami promującymi wiele nowych produktów w trzech kategoriach równocześnie

  PR 14.07.2022, przeczytano 515 razy
ilustracja

Lipiec to nadzwyczaj aktywny okres w działaniach dla Huawei CBG Polska. Marka realizuje kampanie marketingowe wspierające wizerunkowo i sprzedażowo nowe urządzenia w trzech kategoriach produktowych: laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodowe. Działania te podkreślają leżące w DNA marki skupienie się na użytkowniku i jego potrzebach. Kampanie odbywają się równolegle z premierami dziewięciu nowych urządzeń Huawei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-rusza-z-kampaniami-promujacymi-wiele-nowych-produktow-w-trzech-kategoriach-rownoczesnie,396584,artykul.html

- W Huawei nieustannie przyglądamy się potrzebom konsumentów, a nasza oferta zawiera naprawdę dużo produktów i rozwiązań przeznaczonych dla szerokiego grona odbiorców. W trzech trwających równolegle kampaniach prezentujemy kluczowe przewagi i praktyczne, konsumenckie korzyści wynikające z korzystania z naszych nowych urządzeń. Polska niezmiennie znajduje się w centrum uwagi firmy Huawei, a w planach na rok 2022 mamy szereg ciekawych działań komunikacyjnych – mówi Dorota Haller, Dyrektorka Marketingu Huawei CBG Polska, VP Marketing, Huawei CBG CEE.

Najszerzej zakrojoną z prowadzonych w lipcu akcji jest rozpoczęta 10 lipca, wysokozasięgowa kampania, która potrwa do końca sierpnia. Ma ona na celu zwiększyć świadomość Polek i Polaków na temat nowych laptopów, a jej głównym bohaterem jest model Huawei MateBook D 16. Głównym nośnikiem w kampanii jest ogólnopolska reklama telewizyjna, która potrwa pięć tygodni, a jej uzupełnieniem są nośniki outdoorowe. Kampanię uzupełniają działania z influencerami marki, na czele z Anną Markowską, jak również szereg działań digitalowych i social mediowych, które dodatkowo wspierają również model Huawei MateBook 16s.

Kolejną realizowaną w tym czasie kampanią są działania promujące ultranowoczesne słuchawki Huawei FreeBuds Pro 2. Ten niezwykle designerski i zaawansowany technicznie produkt, będący uzupełnieniem stylu użytkownika, wspierany jest kampanią o charakterze 180 stopni, obejmującą szeroki zakres działań reklamowych w Internecie oraz działań PR-owych. Wsparciem dla niestandardowego podejścia do promowania produktu, dla którego duże znaczenie ma indywidualne odczucie użytkownika oraz związane z nim emocje, był angażujący konkurs, w ramach którego fani marki dzielili się w mediach społecznościowych sposobami na uwolnienie swojego rytmu.

Trzecia z realizowanych obecnie przez Huawei CBG w Polsce kampanii ma za zadanie wesprzeć wprowadzenie na lokalny rynek smartfonów z popularnej serii „nova”. Smartfony te odpowiadają na potrzebę zakupu nowoczesnych urządzeń charakteryzujących się wysoką użytecznością w rozsądnej cenie, którą jasno widać w wynikach przeprowadzonych przez Huawei badań. Wynika z nich, że niemal 2/3 Polek i Polaków (64 proc.) wymienia swój telefon dopiero wtedy, gdy jest to naprawdę konieczne, a ponadto potrzebują urządzeń cechujących się pojemnymi i wydajnym bateriami oraz dużymi i praktycznymi ekranami. Kampania dla smartfonów Huawei nova Y70 oraz Huawei nova Y90 obejmuje szeroko zakrojone działania PR oparte na badaniu konsumenckim, a ponadto działania w kanałach digital oraz w mediach społecznościowych.

W przypadku każdego z promowanych produktów marka reklamuje dodatkowe zniżki i oferty promocyjne we własnym sklepie Huawei.pl, jak i u partnerów biznesowych Huawei. Warto dodać, że partnerzy również aktywnie włączają się w działania promujące nowości Huawei.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764