logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei rusza z kampaniami promującymi wiele nowych produktów w trzech kategoriach równocześnie

  PR 14.07.2022, przeczytano 409 razy
ilustracja

Lipiec to nadzwyczaj aktywny okres w działaniach dla Huawei CBG Polska. Marka realizuje kampanie marketingowe wspierające wizerunkowo i sprzedażowo nowe urządzenia w trzech kategoriach produktowych: laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodowe. Działania te podkreślają leżące w DNA marki skupienie się na użytkowniku i jego potrzebach. Kampanie odbywają się równolegle z premierami dziewięciu nowych urządzeń Huawei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-rusza-z-kampaniami-promujacymi-wiele-nowych-produktow-w-trzech-kategoriach-rownoczesnie,396584,artykul.html

- W Huawei nieustannie przyglądamy się potrzebom konsumentów, a nasza oferta zawiera naprawdę dużo produktów i rozwiązań przeznaczonych dla szerokiego grona odbiorców. W trzech trwających równolegle kampaniach prezentujemy kluczowe przewagi i praktyczne, konsumenckie korzyści wynikające z korzystania z naszych nowych urządzeń. Polska niezmiennie znajduje się w centrum uwagi firmy Huawei, a w planach na rok 2022 mamy szereg ciekawych działań komunikacyjnych – mówi Dorota Haller, Dyrektorka Marketingu Huawei CBG Polska, VP Marketing, Huawei CBG CEE.

Najszerzej zakrojoną z prowadzonych w lipcu akcji jest rozpoczęta 10 lipca, wysokozasięgowa kampania, która potrwa do końca sierpnia. Ma ona na celu zwiększyć świadomość Polek i Polaków na temat nowych laptopów, a jej głównym bohaterem jest model Huawei MateBook D 16. Głównym nośnikiem w kampanii jest ogólnopolska reklama telewizyjna, która potrwa pięć tygodni, a jej uzupełnieniem są nośniki outdoorowe. Kampanię uzupełniają działania z influencerami marki, na czele z Anną Markowską, jak również szereg działań digitalowych i social mediowych, które dodatkowo wspierają również model Huawei MateBook 16s.

Kolejną realizowaną w tym czasie kampanią są działania promujące ultranowoczesne słuchawki Huawei FreeBuds Pro 2. Ten niezwykle designerski i zaawansowany technicznie produkt, będący uzupełnieniem stylu użytkownika, wspierany jest kampanią o charakterze 180 stopni, obejmującą szeroki zakres działań reklamowych w Internecie oraz działań PR-owych. Wsparciem dla niestandardowego podejścia do promowania produktu, dla którego duże znaczenie ma indywidualne odczucie użytkownika oraz związane z nim emocje, był angażujący konkurs, w ramach którego fani marki dzielili się w mediach społecznościowych sposobami na uwolnienie swojego rytmu.

Trzecia z realizowanych obecnie przez Huawei CBG w Polsce kampanii ma za zadanie wesprzeć wprowadzenie na lokalny rynek smartfonów z popularnej serii „nova”. Smartfony te odpowiadają na potrzebę zakupu nowoczesnych urządzeń charakteryzujących się wysoką użytecznością w rozsądnej cenie, którą jasno widać w wynikach przeprowadzonych przez Huawei badań. Wynika z nich, że niemal 2/3 Polek i Polaków (64 proc.) wymienia swój telefon dopiero wtedy, gdy jest to naprawdę konieczne, a ponadto potrzebują urządzeń cechujących się pojemnymi i wydajnym bateriami oraz dużymi i praktycznymi ekranami. Kampania dla smartfonów Huawei nova Y70 oraz Huawei nova Y90 obejmuje szeroko zakrojone działania PR oparte na badaniu konsumenckim, a ponadto działania w kanałach digital oraz w mediach społecznościowych.

W przypadku każdego z promowanych produktów marka reklamuje dodatkowe zniżki i oferty promocyjne we własnym sklepie Huawei.pl, jak i u partnerów biznesowych Huawei. Warto dodać, że partnerzy również aktywnie włączają się w działania promujące nowości Huawei.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764