logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei rusza z kampaniami promującymi wiele nowych produktów w trzech kategoriach równocześnie

  PR 14.07.2022, przeczytano 282 razy
ilustracja

Lipiec to nadzwyczaj aktywny okres w działaniach dla Huawei CBG Polska. Marka realizuje kampanie marketingowe wspierające wizerunkowo i sprzedażowo nowe urządzenia w trzech kategoriach produktowych: laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodowe. Działania te podkreślają leżące w DNA marki skupienie się na użytkowniku i jego potrzebach. Kampanie odbywają się równolegle z premierami dziewięciu nowych urządzeń Huawei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-rusza-z-kampaniami-promujacymi-wiele-nowych-produktow-w-trzech-kategoriach-rownoczesnie,396584,artykul.html

- W Huawei nieustannie przyglądamy się potrzebom konsumentów, a nasza oferta zawiera naprawdę dużo produktów i rozwiązań przeznaczonych dla szerokiego grona odbiorców. W trzech trwających równolegle kampaniach prezentujemy kluczowe przewagi i praktyczne, konsumenckie korzyści wynikające z korzystania z naszych nowych urządzeń. Polska niezmiennie znajduje się w centrum uwagi firmy Huawei, a w planach na rok 2022 mamy szereg ciekawych działań komunikacyjnych – mówi Dorota Haller, Dyrektorka Marketingu Huawei CBG Polska, VP Marketing, Huawei CBG CEE.

Najszerzej zakrojoną z prowadzonych w lipcu akcji jest rozpoczęta 10 lipca, wysokozasięgowa kampania, która potrwa do końca sierpnia. Ma ona na celu zwiększyć świadomość Polek i Polaków na temat nowych laptopów, a jej głównym bohaterem jest model Huawei MateBook D 16. Głównym nośnikiem w kampanii jest ogólnopolska reklama telewizyjna, która potrwa pięć tygodni, a jej uzupełnieniem są nośniki outdoorowe. Kampanię uzupełniają działania z influencerami marki, na czele z Anną Markowską, jak również szereg działań digitalowych i social mediowych, które dodatkowo wspierają również model Huawei MateBook 16s.

Kolejną realizowaną w tym czasie kampanią są działania promujące ultranowoczesne słuchawki Huawei FreeBuds Pro 2. Ten niezwykle designerski i zaawansowany technicznie produkt, będący uzupełnieniem stylu użytkownika, wspierany jest kampanią o charakterze 180 stopni, obejmującą szeroki zakres działań reklamowych w Internecie oraz działań PR-owych. Wsparciem dla niestandardowego podejścia do promowania produktu, dla którego duże znaczenie ma indywidualne odczucie użytkownika oraz związane z nim emocje, był angażujący konkurs, w ramach którego fani marki dzielili się w mediach społecznościowych sposobami na uwolnienie swojego rytmu.

Trzecia z realizowanych obecnie przez Huawei CBG w Polsce kampanii ma za zadanie wesprzeć wprowadzenie na lokalny rynek smartfonów z popularnej serii „nova”. Smartfony te odpowiadają na potrzebę zakupu nowoczesnych urządzeń charakteryzujących się wysoką użytecznością w rozsądnej cenie, którą jasno widać w wynikach przeprowadzonych przez Huawei badań. Wynika z nich, że niemal 2/3 Polek i Polaków (64 proc.) wymienia swój telefon dopiero wtedy, gdy jest to naprawdę konieczne, a ponadto potrzebują urządzeń cechujących się pojemnymi i wydajnym bateriami oraz dużymi i praktycznymi ekranami. Kampania dla smartfonów Huawei nova Y70 oraz Huawei nova Y90 obejmuje szeroko zakrojone działania PR oparte na badaniu konsumenckim, a ponadto działania w kanałach digital oraz w mediach społecznościowych.

W przypadku każdego z promowanych produktów marka reklamuje dodatkowe zniżki i oferty promocyjne we własnym sklepie Huawei.pl, jak i u partnerów biznesowych Huawei. Warto dodać, że partnerzy również aktywnie włączają się w działania promujące nowości Huawei.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764