logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei wprowadza Gamecenter – platformę dla graczy

  PR 12.08.2020, przeczytano 354 razy

Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-wprowadza-gamecenter-%E2%80%93-platforme-dla-graczy,388071,artykul.html

GameCenter to platforma w postaci aplikacji, poprzez którą użytkownicy smartfonów oraz tabletów Huawei mogą pobierać gry, a także zamawiać tytuły w przedsprzedaży. Pośród gier dostępnych w GameCenter użytkownicy znajdą między innymi World of Tanks Blitz, Garena Free Fire, Marvel Strike Force, AFK Arena, Lords Mobile czy Guns of Glory. Wszystkie gry instalowane przez użytkownika poprzez GameCenter są pobierane bezpośrednio z oficjalnego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.

GameCenter – najnowsze informacje i dedykowane bonusy

Huawei GameCenter zapewnia użytkownikom możliwość m.in. korzystania z ekskluzywnych pakietów gier oraz dedykowanych ofert, prezentów i rabatów. Aktualnie, za pośrednictwem GameCenter, gracze mogą odebrać między innymi prezent o wartości 110 euro do gry AFK Arena oraz pakiet powitalny o wartości 50 euro do gry Lords Mobile, a także skorzystać z oferty 25 procent zwrotu za zakupy w grze Guns of Glory. Dzięki GameCenter użytkownicy zyskują dostęp do najświeższych informacji o swoich ulubionych grach, a także pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o premierach gier na urządzenia Huawei wraz z możliwością ich przetestowania.

W przyszłych aktualizacjach GameCenter, Huawei będzie również rozwijać społecznościowy charakter serwisu, tak aby gracze mogli używać platformy jako miejsca nawiązywania kontaktów towarzyskich, przyjaźni i budowania społeczności.

Współpraca z deweloperami

Dla deweloperów współpracujących z Huawei wprowadzenie platformy GameCenter zapewnia możliwość dotarcia do ponad 700 milionów użytkowników smartfonów i tabletów marki na całym świecie. Już 1,6 miliona programistów tworzy gry i aplikacje wykorzystując możliwości ekosystemu marki – HMS (Huawei Mobile Services). Huawei GameCenter oferuje im szereg korzyści, między innymi: wsparcie techniczne ułatwiające efektywną integrację z ekosystemem Huawei, atrakcyjne warunki współpracy i dystrybucji oraz przestrzeń reklamową i promocyjną w GameCenter, umożliwiającą efektywne dotarcie do większej liczby konsumentów.

Źródło: Huawei


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: mrogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
Morizon.pl i Gratka.pl, czołowe serwisy ogłoszeniowe w Polsce, działające w strukturach Ringier Axel Springer Media wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu.
Ringier Axel Springer Polska została członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, która jest wiodącym głosem dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Organizacja składa się z ponad 360 firm reprezentujących szeroką gamę sektorów, które zainwestowały w Polsce ponad 236 mld złotych i zatrudniają ponad 260 tysięcy pracowników. American Chamber of Commerce od 30 lat aktywnie...
WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764