logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei wzmacnia dział marketingu

  PR 01.07.2022, przeczytano 1034 razy
ilustracja

Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-wzmacnia-dzial-marketingu,396470,artykul.html

Huawei kontynuuje intensywne działania wizerunkowe w Polsce, ale i w całym regionie obejmującym Europę Środkowo-Wschodnią, kraje nordyckie, Turcję oraz Kanadę. Szczególnie w obszarze produktów przeznaczonych dla konsumentów. Nowi członkowie zespołu wspomogą szeroką komunikację wokół stworzonej z myślą o konsumentach, stale udoskonalanej oferty innowacyjnych produktów z segmentu premium, jak i z pozostałych półek cenowych, a ponadto usług dla konsumentów i biznesu, rozwiązań dla motoryzacji oraz inteligentnego domu.

– Funkcja VP Marketingu i rzeczniczki prasowej w regionie CEE & Nordic jest niezwykle odpowiedzialna. Jestem zaszczycona zaufaniem, jakim obdarzył mnie regionalny Zarząd Huawei. Odpowiadam teraz za komunikację jednej z największych firm technologicznych na świecie w dużym regionie europejskim i przyjmuję to ambitne wyzwanie z pokorą. Mój awans pokazuje, że „Make It Possible” to nie tylko hasło, ale rzeczywistość, którą żyjemy w Huawei – powiedziała Dorota Haller, CMO Huawei CBG Polska oraz VP Marketing Huawei CEE & Nordic.

Dorota N. Haller będzie równolegle pełniła funkcję rzeczniczki prasowej marki Huawei w regionie CEE & Nordic. Nie zmienia się jej rola Dyrektorki Marketingu, Komunikacji i Digital w Huawei CBG w Polsce, gdzie pozostaje w randze CMO.

Team PR z nowym doświadczeniem

Dorota Rakowska jest kreatywną menedżerką z doświadczeniem w komunikacji i obsłudze klienta. Prowadziła wcześniej wiele projektów związanych z marką i marketingiem, będąc m.in. szefową marketingu w Samsung Electronics, czy też zastępcą dyrektora komunikacji Orange. Dodatkowo pracowała jako menedżerka produktu oraz realizowała projekty w zespole sprzedaży. Posiada tytuł Dyrektor Marketingu 2017 - lider marki i produktu. Jej projekty zdobywały nagrody w kategorii effectiveness branded content, best use of VR oraz PR w konkursach Effie Awards, Adweek Arc Awards, KTR, Złote Spinacze. Była członkiem jury the Effie Awards Europe. Dorota Rakowska objęła w Huawei pozycję szefowej zespołu PR.

Jarosław Bukowski to specjalista ds. komunikacji, produktowiec i doradca z 15-letnią praktyką w komunikacji, sprzedaży i marketingu produktowym. W swojej pracy łączy holistyczną analizę danych ze sporą dawką kreatywności. Doświadczenie zdobywał w LG Electronics dochodząc do roli Senior Product Marketing Managera, w agencji Havas PR, w której jako Consulting Director pozyskiwał i opiekował się klientami z obszaru nowych technologii oraz sektora startupów. W ramach agencji oraz własnej praktyki biznesowej pracował dla klientów takich, jak TIER Mobility, OPPO, ERGO Technology, Telemedi.co, czy Booksy. Jarosław Bukowski objął w Huawei stanowisko PR Managera.

Jakub Kuźnik posiada 9 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, PR produktowymi korporacyjnym dla firm z sektora nowych technologii, nieruchomości oraz HR. Wcześniej pracował w firmie Echo Investment, gdzie jego zadaniem było opracowanie i wdrożenie strategii wizerunkowej oraz komunikacyjnej B2C sektora mieszkaniowego firmy. Zajmował się również tworzeniem treści i zarządzał projektem Eko Echo. Wcześniej, z ramienia agencji PR Zoom bsc, pracował dla marek takich jak CBRE, PDD, Santander Bank Polska, Abile Consulting, Personnel Service czy Exact Systems. Doświadczenie zdobywał także m.in. w Polskim Związku Kolarskim oraz PLL LOT. Jakub Kuźnik objął stanowisko starszego specjalisty ds. PR.

–  Cała nasza trójka przychodzi do zespołu PR z wielkim zapałem i głowami pełnymi kreatywnych pomysłów. Za nami już kilka zadań, które były jak chrzest bojowy. Marka Huawei nie zwalnia a przed nami wiele ekscytujących i ważnych społecznie projektów skupionych na naszych klientach – dodała Dorota Rakowska.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764