logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei wzmacnia dział marketingu

  PR 01.07.2022, przeczytano 358 razy
ilustracja

Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-wzmacnia-dzial-marketingu,396470,artykul.html

Huawei kontynuuje intensywne działania wizerunkowe w Polsce, ale i w całym regionie obejmującym Europę Środkowo-Wschodnią, kraje nordyckie, Turcję oraz Kanadę. Szczególnie w obszarze produktów przeznaczonych dla konsumentów. Nowi członkowie zespołu wspomogą szeroką komunikację wokół stworzonej z myślą o konsumentach, stale udoskonalanej oferty innowacyjnych produktów z segmentu premium, jak i z pozostałych półek cenowych, a ponadto usług dla konsumentów i biznesu, rozwiązań dla motoryzacji oraz inteligentnego domu.

– Funkcja VP Marketingu i rzeczniczki prasowej w regionie CEE & Nordic jest niezwykle odpowiedzialna. Jestem zaszczycona zaufaniem, jakim obdarzył mnie regionalny Zarząd Huawei. Odpowiadam teraz za komunikację jednej z największych firm technologicznych na świecie w dużym regionie europejskim i przyjmuję to ambitne wyzwanie z pokorą. Mój awans pokazuje, że „Make It Possible” to nie tylko hasło, ale rzeczywistość, którą żyjemy w Huawei – powiedziała Dorota Haller, CMO Huawei CBG Polska oraz VP Marketing Huawei CEE & Nordic.

Dorota N. Haller będzie równolegle pełniła funkcję rzeczniczki prasowej marki Huawei w regionie CEE & Nordic. Nie zmienia się jej rola Dyrektorki Marketingu, Komunikacji i Digital w Huawei CBG w Polsce, gdzie pozostaje w randze CMO.

Team PR z nowym doświadczeniem

Dorota Rakowska jest kreatywną menedżerką z doświadczeniem w komunikacji i obsłudze klienta. Prowadziła wcześniej wiele projektów związanych z marką i marketingiem, będąc m.in. szefową marketingu w Samsung Electronics, czy też zastępcą dyrektora komunikacji Orange. Dodatkowo pracowała jako menedżerka produktu oraz realizowała projekty w zespole sprzedaży. Posiada tytuł Dyrektor Marketingu 2017 - lider marki i produktu. Jej projekty zdobywały nagrody w kategorii effectiveness branded content, best use of VR oraz PR w konkursach Effie Awards, Adweek Arc Awards, KTR, Złote Spinacze. Była członkiem jury the Effie Awards Europe. Dorota Rakowska objęła w Huawei pozycję szefowej zespołu PR.

Jarosław Bukowski to specjalista ds. komunikacji, produktowiec i doradca z 15-letnią praktyką w komunikacji, sprzedaży i marketingu produktowym. W swojej pracy łączy holistyczną analizę danych ze sporą dawką kreatywności. Doświadczenie zdobywał w LG Electronics dochodząc do roli Senior Product Marketing Managera, w agencji Havas PR, w której jako Consulting Director pozyskiwał i opiekował się klientami z obszaru nowych technologii oraz sektora startupów. W ramach agencji oraz własnej praktyki biznesowej pracował dla klientów takich, jak TIER Mobility, OPPO, ERGO Technology, Telemedi.co, czy Booksy. Jarosław Bukowski objął w Huawei stanowisko PR Managera.

Jakub Kuźnik posiada 9 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, PR produktowymi korporacyjnym dla firm z sektora nowych technologii, nieruchomości oraz HR. Wcześniej pracował w firmie Echo Investment, gdzie jego zadaniem było opracowanie i wdrożenie strategii wizerunkowej oraz komunikacyjnej B2C sektora mieszkaniowego firmy. Zajmował się również tworzeniem treści i zarządzał projektem Eko Echo. Wcześniej, z ramienia agencji PR Zoom bsc, pracował dla marek takich jak CBRE, PDD, Santander Bank Polska, Abile Consulting, Personnel Service czy Exact Systems. Doświadczenie zdobywał także m.in. w Polskim Związku Kolarskim oraz PLL LOT. Jakub Kuźnik objął stanowisko starszego specjalisty ds. PR.

–  Cała nasza trójka przychodzi do zespołu PR z wielkim zapałem i głowami pełnymi kreatywnych pomysłów. Za nami już kilka zadań, które były jak chrzest bojowy. Marka Huawei nie zwalnia a przed nami wiele ekscytujących i ważnych społecznie projektów skupionych na naszych klientach – dodała Dorota Rakowska.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764