logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hubert Jeżak z Accenture do Codemedia

  PR 08.05.2019, przeczytano 410 razy

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak. Objął on stanowisko Head of SEM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hubert-jezak-z-accenture-do-codemedia,382322,artykul.html

Hubert Jeżak w Codemedia odpowiedzialny jest m.in. za strategiczne planowanie i nadzór nad realizacją kampanii SEM oraz ich analizę. Jest on również wsparciem merytorycznym dla całego zespołu. Ponadto, do jego obowiązków należy rozwój oferty Search i Social Ads domu mediowego.

Hubert Jeżak w swojej karierze pracował przy wielu zróżnicowanych projektach – od prowadzania działań wizerunkowych dla marek FMCG, świadomościowych i sprzedażowych dla automotive, kończąc na typowych kampaniach efektywnościowych dla linii lotniczych, biur podróży czy finansów i ubezpieczeń.

Pracę w mediach zaczynał w 2008 roku w Media Contacts (obecnie Havas Media). Przez pierwsze 5 lat pełnił funkcję specjalisty SEM, cały czas doskonaląc swoje umiejętności. W 2014 roku objął stanowisko szefa zespołu specjalistów i kreował strategię rozwoju całej komórki SEM/SEO. W 2017 roku stanął na czele konsultantów SEM w Accenture, gdzie zajmował się analizą i budowaniem strategii dla jednej z marek samochodów osobowych i dostawczych.

W 2018 roku uruchomił projekt charytatywny związany ze szkoleniami z Google Ads i Grants dla organizacji pozarządowych i pożytku społecznego (NGO).

Huber Jeżak jest absolwentem anglistyki. Prywatnie interesuje się medytacją i masażami terapeutycznymi. W wolnych chwilach chwyta także za narzędzia i pracuje w drewnie.  

Źródło: Codemedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764