logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska

  PR 03.10.2023, przeczytano 1055 razy
ilustracja

1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hubert-niedzielski-kierownikiem-ds.-pr-i-eventow-porsche-polska,401578,artykul.html

Przez minione cztery lata Hubert Niedzielski zajmował stanowisko kierownika ds. PR marki Volkswagen, wcześniej pracując w strukturach Volkswagen Group Polska dla marki Skoda. Koordynowane przez niego projekty nagradzane były w ostatnich latach m.in. w takich plebiscytach, jak IPRA Golden World Awards, PRGN Awards, Złote Spinacze czy PR Wings. Hubert Niedzielski jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalizacja dziennikarska i PR), ukończył m.in. studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (kierunek „Innowacyjne zarządzanie marką”).

Odpowiadający dotąd m.in. za działania PR Porsche w Polsce Paweł Mazurek, objął stanowisko kierownika ds. komunikacji marki ze Stuttgartu-Zuffenhausen. Będzie kontynuował zadania komunikacyjne Porsche w Polsce, w szczególności zaś wspierał rozwój obecności w digital marketingu oraz działania rosnącej sieci dealerskiej.

Marka Porsche w ostatnich latach rozwija się w bardzo szybkim tempie: z każdym rokiem powiększa się grono Polaków, którzy realizują swoje dziecięce marzenia o sportowym samochodzie i dzielą pasję do marki. Porsche stawia także kolejne kroki w ofensywie na polu elektromobilności: dotyczą one nie tylko rozwoju portfolio w pełni elektrycznych modeli, ale także programów wpływających na rozwój infrastruktury potrzebnej do obsługi „elektryków”, jak Porsche Charging Service czy Porsche Destination Charging.

Źródło: Porsche AG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764