logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska

  PR 03.10.2023, przeczytano 323 razy
ilustracja

1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hubert-niedzielski-kierownikiem-ds.-pr-i-eventow-porsche-polska,401578,artykul.html

Przez minione cztery lata Hubert Niedzielski zajmował stanowisko kierownika ds. PR marki Volkswagen, wcześniej pracując w strukturach Volkswagen Group Polska dla marki Skoda. Koordynowane przez niego projekty nagradzane były w ostatnich latach m.in. w takich plebiscytach, jak IPRA Golden World Awards, PRGN Awards, Złote Spinacze czy PR Wings. Hubert Niedzielski jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalizacja dziennikarska i PR), ukończył m.in. studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (kierunek „Innowacyjne zarządzanie marką”).

Odpowiadający dotąd m.in. za działania PR Porsche w Polsce Paweł Mazurek, objął stanowisko kierownika ds. komunikacji marki ze Stuttgartu-Zuffenhausen. Będzie kontynuował zadania komunikacyjne Porsche w Polsce, w szczególności zaś wspierał rozwój obecności w digital marketingu oraz działania rosnącej sieci dealerskiej.

Marka Porsche w ostatnich latach rozwija się w bardzo szybkim tempie: z każdym rokiem powiększa się grono Polaków, którzy realizują swoje dziecięce marzenia o sportowym samochodzie i dzielą pasję do marki. Porsche stawia także kolejne kroki w ofensywie na polu elektromobilności: dotyczą one nie tylko rozwoju portfolio w pełni elektrycznych modeli, ale także programów wpływających na rozwój infrastruktury potrzebnej do obsługi „elektryków”, jak Porsche Charging Service czy Porsche Destination Charging.

Źródło: Porsche AG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764