logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hubert Świtalski i Daniel Franc z Agory do Ströer Digital Media

  PR 11.10.2016, przeczytano 640 razy

Do zespołu Ströer Digital Media dołączyli Hubert Świtalski i Daniel Franc, wcześniej związani z Agorą. W Ströerze wzmocnią dział sprzedaży agencyjnej, a ich zadaniem będzie m.in. za skuteczne wdrożenie do sprzedaży nowej linii produktowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hubert-switalski-i-daniel-franc-z-agory-do-str%C3%B6er-digital-media,30208,artykul.html

- Zatrudniliśmy Huberta i Daniela mając na uwadze ich wiedzę i doświadczenie w realizowaniu niestandardowych kampanii crossmediowych we współpracy z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi. Potrzebowaliśmy też ludzi, którzy w ważnym momencie wprowadzania przez Ströer Digital Media szeregu nowych rozwiązań technologicznych i produktowych, będą stanowić istotną wartość dodaną w procesie ich sprzedaży – uważa Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Ströer Digital Media

Hubert Świtalski, jako Head of Agency Team, będzie odpowiadał za cały dział sprzedaży agencyjnej, raportując bezpośrednio do Artura Muszkieta. Ostatnio w Agorze zajmował stanowisko Agency Group Head Sport.pl, przeprowadzając wielokanałowe kampanie dla takich marek jak adidas, Visa czy Renault. Wcześniej pracował przy projektach edukacyjno-informacyjnych w branży profesjonalnych szkoleń. - Niedawne akwizycje Ströera, rozwój technologii, poszukiwanie nowych, niestandardowych rozwiązań stwarza wiele możliwości do dostarczania jak najlepszych produktów partnerom biznesowym. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zdobyte przy realizacji dużych projektów content marketingowych przyczyni się do dalszego wzmacniania pozycji firmy – mówi Hubert Świtalski.

Daniel Franc, pełniąc funkcję Agency Sales Manager, pokieruje jednym z teamów sprzedażowych obsługujących klientów agencyjnych. Wcześniej przez 8 lat był związany z Biurem Reklamy Agora S.A., gdzie ostatnio zajmował stanowisko Senior Account Managera. Odpowiadał  m.in. za planowanie  niestandardowych akcje wielomediowych dla największych domów mediowych, rozwój produktu reklamowego Gazeta.pl oraz szkolenie nowych pracowników.

Źródło: Ströer Digital Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764