logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hubert Świtalski nowym szefem Meetrics w Polsce

  PR 12.08.2019, przeczytano 92 razy

Hubert Świtalski przechodzi z Polsat Media do Meetrics Polska, obejmując stanowisko Country Managera. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Piątkowskiego, który od września rozpocznie pracę w nowym miejscu, kontynuując karierę w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hubert-switalski-nowym-szefem-meetrics-w-polsce,383562,artykul.html

Meetrics zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu 2017 r. i od tamtej pory jej polskim oddziałem kierował - na stanowisku Country Managera - Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Meetrics jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Klientami firmy są reklamodawcy, domy mediowe oraz wydawcy.

Hubert Świtalski przechodzi do Meetrics bezpośrednio z Polsat Media, gdzie w strukturach Biura Reklamy zarządzał zespołem AdTube (na stanowisku AdTube manager). W branży pracuje od 10 lat. Karierę rozpoczynał w 2009 roku w BCG jako PR specialist; w ostatnich latach, przed przejściem do Polsat Media, pracował m.in. w Agorze (jako Agency Group Head) i Stroer Media (jako Agency Sales Deputy Director).

W Biurze Reklamy Polsat Media, jako szef zespołu AdTube, odpowiadał m.in. za współpracę z influencerami oraz partnerami z obszaru Social Media, jak również z domami mediowymi i kluczowymi klientami.

Hubert Świtalski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Politycznych, specjalizacja Marketing Polityczny).

- W swojej karierze miałem niejednokrotnie okazję korzystać z technologii Meetrics. Dzięki temu wiem dokładnie jak pomiar i optymalizacja z wykorzystaniem tych narzędzi wpływają na jakość produktu reklamowego. Cieszę się, że jako Country Manager Meetrics w Polsce będę odpowiedzialny za dostarczanie tych efektywnych rozwiązań naszym partnerom. W czasach, w których każda sekunda uwagi konsumenta ma znaczenie, to duża przyjemność dołączyć do zespołu oferującego narzędzia pozwalające optymalizować komunikację pod kątem atencji użytkownika – mówi Hubert Świtalski, nowy Country Manager Meetrics.

- Cieszymy się, że Hubert Świtalski dołącza do Meetrics. To wzmacnia naszą ofertę produktową w Polsce, szczególnie w sektorze wideo, w którym Hubert ostatnio pracował. Meetrics rozwija swoje relacje z wydawcami, reklamodawcami i agencjami w dziedzinie reklamy wideo, co przyczyniło się do ciągłego rozwoju firmy w ciągu ostatnich dwóch lat w Polsce i na arenie międzynarodowej - mówi Max von Hilgers, Co-founder and CEO Meetrics.

Tomasz Piątkowski, dotychczasowy Country Manager Meetrics w Polsce, pozostanie w branży, nową pracę rozpocznie od września (na obecnym etapie nie ujawnia jednak więcej szczegółów na ten temat).

Źródło: Meetrics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG – już kilkaset egzemplarzy pracuje w Polsce
„Dobre i tanie” w teorii nie istnieje, a jednak inżynierom japońskiej firmy Mutoh udało się zaprojektować drukarkę, która znajduje zastosowanie w startupach i potężnych fabrykach.
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?
Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.
Leo Burnett dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek...
Żubr znika z etykiet… na rzecz zagrożonych gatunków
Żubr wystartował z wyjątkową akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną...
Sony zdobywa rekordową liczbę nagród w konkursie Eisa 2019
Sony ogłosiło swój wielki sukces w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez stowarzyszenie Expert Imaging and Sound Association (EISA). Firma zdobyła rekordową liczbę siedmiu nagród, w tym po raz pierwszy w kategorii „Innowacja w dziedzinie fotografii”. EISA zrzesza 55 specjalistycznych czasopism z 29 krajów z całego świata i cieszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764