logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hubert Świtalski nowym szefem Meetrics w Polsce

  PR 12.08.2019, przeczytano 452 razy

Hubert Świtalski przechodzi z Polsat Media do Meetrics Polska, obejmując stanowisko Country Managera. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Piątkowskiego, który od września rozpocznie pracę w nowym miejscu, kontynuując karierę w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hubert-switalski-nowym-szefem-meetrics-w-polsce,383562,artykul.html

Meetrics zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu 2017 r. i od tamtej pory jej polskim oddziałem kierował - na stanowisku Country Managera - Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Meetrics jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Klientami firmy są reklamodawcy, domy mediowe oraz wydawcy.

Hubert Świtalski przechodzi do Meetrics bezpośrednio z Polsat Media, gdzie w strukturach Biura Reklamy zarządzał zespołem AdTube (na stanowisku AdTube manager). W branży pracuje od 10 lat. Karierę rozpoczynał w 2009 roku w BCG jako PR specialist; w ostatnich latach, przed przejściem do Polsat Media, pracował m.in. w Agorze (jako Agency Group Head) i Stroer Media (jako Agency Sales Deputy Director).

W Biurze Reklamy Polsat Media, jako szef zespołu AdTube, odpowiadał m.in. za współpracę z influencerami oraz partnerami z obszaru Social Media, jak również z domami mediowymi i kluczowymi klientami.

Hubert Świtalski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Politycznych, specjalizacja Marketing Polityczny).

- W swojej karierze miałem niejednokrotnie okazję korzystać z technologii Meetrics. Dzięki temu wiem dokładnie jak pomiar i optymalizacja z wykorzystaniem tych narzędzi wpływają na jakość produktu reklamowego. Cieszę się, że jako Country Manager Meetrics w Polsce będę odpowiedzialny za dostarczanie tych efektywnych rozwiązań naszym partnerom. W czasach, w których każda sekunda uwagi konsumenta ma znaczenie, to duża przyjemność dołączyć do zespołu oferującego narzędzia pozwalające optymalizować komunikację pod kątem atencji użytkownika – mówi Hubert Świtalski, nowy Country Manager Meetrics.

- Cieszymy się, że Hubert Świtalski dołącza do Meetrics. To wzmacnia naszą ofertę produktową w Polsce, szczególnie w sektorze wideo, w którym Hubert ostatnio pracował. Meetrics rozwija swoje relacje z wydawcami, reklamodawcami i agencjami w dziedzinie reklamy wideo, co przyczyniło się do ciągłego rozwoju firmy w ciągu ostatnich dwóch lat w Polsce i na arenie międzynarodowej - mówi Max von Hilgers, Co-founder and CEO Meetrics.

Tomasz Piątkowski, dotychczasowy Country Manager Meetrics w Polsce, pozostanie w branży, nową pracę rozpocznie od września (na obecnym etapie nie ujawnia jednak więcej szczegółów na ten temat).

Źródło: Meetrics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
Magdalena Różczka i jej awatar w kampanii VeloBanku
Stawiający na technologię VeloBank wykorzystuje sztuczną inteligencję już nie tylko w swoich nowatorskich produktach. W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredyt gotówkowy, który można wziąć kilkoma kliknięciami w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.
Trasa promocyjna Visa: Bolid F1 na Zamku Królewskim
Zamek Królewski w Warszawie będzie siódmym przystankiem na trasie tegorocznego touru promocyjnego bolidu Formuły 1. Maszyna Visa Cash App RB, partnera sponsoringowego ORLEN, w sobotę 7 września pojawi się w ogrodach zamku i będzie specjalną atrakcją charytatywnego pleneru plastycznego dla dzieci.
Performance Media zmienia się w Performance Group
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach doświadczeń w rozwoju działań efektywnościowych dla marketerów, wchodzi w nowy etap swojego rozwoju - z nową nazwą, nową identyfikacją wizualną i rozszerzonym portfolio produktów i usług. Od tej pory działać będzie pod nazwą Performance Group i w nowych strukturach, w których kluczowe kompetencje zostały skoncentrowane w 3...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764