logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hubert Świtalski zostaje Sales Business Directorem w Doubleverify

  PR 01.03.2022, przeczytano 825 razy
ilustracja

Hubert Świtalski, do niedawna Regional Manager CEE w Meetrics GmbH, awansował na stanowisko Sales Business Director w DoubleVerify Inc. Będzie odpowiadać za sprzedaż produktów DoubleVerify (DV) w Polsce i regionie CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hubert-switalski-zostaje-sales-business-directorem-w-doubleverify,394951,artykul.html

Zmiana jest konsekwencją wrześniowego przejęcia Meetrics GmbH z siedzibą w regionie EMEA przez DoubleVerify i wynikającej z tego integracji personelu i biur Meetrics, co wzmacnia europejską pozycję DV i jej zorientowany na ludzi model usług.

- Misją DoubleVerify jest uczynienie reklamy cyfrowej jeszcze silniejszą i bezpieczniejszą, zapewniając globalnym markom przejrzystość i zaufanie do ich działań online. Przejęcie Meetrics w pełni wspiera tę inicjatywę i wzmacnia operacyjną obecność DV w regionie EMEA i na całym świecie. Dodajemy do tego doświadczone zespoły sprzedażowe, produktowe i techniczne, a także długotrwałe relacje z klientami, które jeszcze bardziej przyspieszą rozwój naszego międzynarodowego biznesu – mówi Hubert Świtalski, nowo mianowany Sales Business Director w DoubleVerify.

DoubleVerify, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE: DV), jest jedną z platform oprogramowania specjalizujących się w pomiarach i analizach mediów cyfrowych, w tym jakości i wydajności reklam internetowych. DoubleVerify obsługuje reklamodawców na całym świecie. Przejęcie w 2021 r. firmy Meetrics zajmującej się weryfikacją reklam, z siedzibą w regionie EMEA, miało na celu dalsze usprawnienie globalnych działań DoubleVerify, pozyskanie utalentowanego, doświadczonego międzynarodowego zespołu i stałych relacji z klientami.

- DoubleVerify jest liderem w branży, z pierwszymi na rynku rozwiązaniami w zakresie bezpieczeństwa marki, fraudów, viewability i performance od 2008 roku. Firma oferuje swoim klientom najlepsze w swojej klasie rozwiązania, które z radością udostępnimy klientom Meetrics w Polsce, regionie CEE i nie tylko – komentuje Hubert Świtalski – DoubleVerify to kolejny ważny etap w mojej karierze. Przekazanie mi odpowiedzialności za sprzedaż produktów DoubleVerify w Polsce i pozostałych krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej jest dla mnie sygnałem, że dotychczasowe działania moje i zespołu tutaj w Polsce, zostały ocenione bardzo pozytywnie. Cieszę się, że stajemy się częścią większej, globalnej, całości, bo możliwość dostarczania marketerom najlepszych globalnych rozwiązań jest dla mnie szczególnie ważna właśnie teraz, gdy wzrasta zapotrzebowanie na technologię zapewniającą autentyczną jakość produktu reklamowego.

W kwietniu 2021 r. Hubert Świtalski awansował na stanowisko Regional Manager CEE, od tej pory odpowiadając także, poza Polską, za rozwój biznesu na szybko rosnących rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Hubert Świtalski ma 13-letnie doświadczenie w branży. Do Meetrics przechodził bezpośrednio z Polsat Media, gdzie w strukturach Biura Reklamy zarządzał zespołem AdTube. Karierę rozpoczynał w 2009 roku w BCG jako PR Specialist; przed przejściem do Polsat Media pracował m.in. w Agorze (jako Agency Group Head) i Ströer Media (jako Agency Sales Deputy Director).

Źródło: DoubleVerify

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764