logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdorska kampania odświeży wizerunek marek Boss i Hugo

  PR 28.01.2022, przeczytano 929 razy
ilustracjastrzałka

HUGO BOSS uruchamia dwie jednoczesne kampanie promocyjne swoich marek BOSS i HUGO, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku. Po niemal 50 latach istnienia HUGO BOSS wprowadza nowe logo dla swojej flagowej marki, czyli BOSS, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z klientem. Po raz pierwszy od początku lat 90. zmianie ulegnie również strona wizualna marki HUGO. W obu nowych logach zastosowano wyraźnie pogrubiona czcionkę, która nadaje im bardziej współczesny charakter i większą wyrazistość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdorska-kampania-odswiezy-wizerunek-marek-boss-i-hugo,394572,artykul.html

Zgodnie z realizowaną przez spółkę strategią rozwojową „CLAIM 5” zarówno BOSS, jak i HUGO otrzymają nowocześniejszą tożsamość, która w większym stopniu skupia się na młodszej i bardziej międzynarodowej grupie odbiorców. Design całej kolekcji, sposoby jej prezentowania w sklepach i związane z nią doświadczenia zakupowe w sprzedaży omnichannel zdominuje żywsza i luźniejsza estetyka. Zachowana przy tym zostanie fundamentalna wartość, która przyświeca marce, jaką jest doskonałość w ubiorze.

- Odświeżenie marek i uruchomienie kampanii z udziałem licznych gwiazd to wstęp do nowej ery w historii BOSS i HUGO. Naszym celem jest przyciągnięcie zainteresowania nowych i młodszych grup odbiorców oraz sprawienie, by stali się oni fanami naszej marki. Obie kampanie stanowią zatem ważny krok w kierunku zwiększenia istotności marki i realizacji naszego celu, jakim jest wejście do grona 100 największych światowych marek w najbliższych latach - oznajmił Daniel Grieder, dyrektor generalny spółki HUGO BOSS AG.

Dla klientów odświeżona zostanie również szata graficzna i treści zawarte na stronie hugoboss.com. Dzięki jeszcze większej ilości materiałów graficznych, filmowych i inspirujących treści klienci będą mogli zanurzyć się w świecie nowych produktów, co sprawi, że zakupy na stronie będą jeszcze przyjemniejszym doświadczeniem. Poprawa funkcjonalności strony będzie sprzyjać rozwojowi segmentu elektronicznego marki. Co więcej, w 2022 r. spółka planuje wprowadzić jeszcze więcej usług cyfrowych i multichannel.

Kampania BOSS: #BEYOUROWNBOSS („bądź swoim szefem”)

BOSS prezentuje grono gwiazd, które będą twarzą prowadzonej wiosną/zimą 2022 r. kampanii# BeYourOwnBOSS. Bazująca na mediach społecznościowych kampania, do której zdjęcia przygotował uznany fotograf modowy Mikael Jansson, powstała na planach zdjęciowych na całym świecie.

Ogłoszono również strategiczne partnerstwo pomiędzy marką BOSS i supergwiazdą TikToka Khabym Lame’em. Na ostatnich targach odzieży Milan Fashion Week w Mediolanie Lame zadebiutował na wybiegu, prezentując markę BOSS. Po wydarzeniu, które w zaledwie 4 dni odnotowało 4 mld wyświetleń, co stanowi absolutny rekord, BOSS i Lame nawiązali współpracę ambasadorską w zakresie wspólnie zaprojektowanych kolekcji „capsule”.

W kampanii #BeYourOwnBOSS udział biorą top modelki Kendall Jenner, Hailey Bieber i Joan Smalls, słynny amerykański raper Future, międzynarodowa gwiazda TikToka Khaby Lame, południowokoreański piosenkarz i aktor Lee Min-ho, brytyjski bokser Anthony Joshua, utytułowany włoski tenisista Matteo Berrettini oraz niemiecka biegaczka Alica Schmidt.

Poza ogólnoświatową kampanią stworzono bogaty zasób interesujących treści przeznaczonych do mediów społecznościowych w formie podcastów, zdjęć i nagrań zakulisowych, a także stories i rolek. Kampania uruchomiona zostanie na całym świecie we wszystkich punktach styczności z klientem, zarówno w mediach społecznościowych, jak i w formie reklam zewnętrznych, które pojawią się w przestrzeniach 35 metropolii na całym świecie.

W dniu uruchomienia kampanii, 26 stycznia, marka zaznaczyła swoją aktywność w mediach cyfrowych za pośrednictwem imponującej grupy 200 talentów, w tym znakomitości, które wzięły udział w sesjach zdjęciowych i nagraniowych. Będą one zamieszczać stories dotyczące marki BOSS na Instagramie, Weibo, Red i WeChat, w których zaprezentują się w charakterystycznych bluzach z kapturem z logiem BOSS.

- Jesteśmy absolutnie zachwyceni niesamowitą obsadą, jaką ma kampania BOSS. Będące twarzą kampanii talenty i osobowości doskonale reprezentują to, co znaczy dzisiaj bycie szefem. Dzięki głębszej refleksji nad osobistymi, emocjonalnymi i kontemplatywnymi aspektami bycia szefem we współczesnym świecie możemy nawiązać uchwytną i namacalną więź z millenialsami - wyjaśnia Daniel Grieder.

Kampania HUGO: #HOWdoyouHugo („jak leci, Hugo”)

W kampanii #HowDoYouHUGO, w której autorem zdjęć również jest uznany fotograf Mikael Jansson, swojego wizerunku udzieliły takie osobistości, jak topowa modelka z Sudanu Południowego Adut Akech, raperzy Big Matthew i SAINt JHN oraz amerykańska tancerka Maddie Ziegler. Jest to pierwsza kampania, w której razem wystąpią Akech i SAIt JHN, prywatnie będący parą.

Poza materiałami zdjęciowymi i filmowymi z udziałem światowych gwiazd na potrzeby działań w mediach społecznościowych przygotowano rozmaite treści związane ze światami tańca i muzyki w formie materiałów zakulisowych, wywiadów i wyzwań na TikToku. Prowadzona w modelu 360 stopni kampania uruchomiona zostanie we wszystkich kanałach, w tym przede wszystkim na TikToku, a ponadto obejmować będzie marketing partyzancki, murale oraz reklamy na autobusach i tramwajach w kilku miastach na całym świecie. Twarz marki, Big Matthew oraz Vik White, twórca treści na TikToku, opracowali choreografię do wyzwania tanecznego pod hasłem #HowDoYouHUGO, którego wydźwięk dodatkowo wzmocni 60 znanych osobistości z Tiktoka, przyciągając zainteresowanie i angażując użytkowników tej platformy.

- Obecnie bardziej niż kiedykolwiek ważne jest podążanie własną ścieżką. Zasada ta leży u podstaw platformy marki HUGO. HUGO to marka dla młodych, niekonwencjonalnych i postępowych ludzi, którzy żyją według własnych zasad - dodał Daniel Grieder.

Źródło: Hugo Boss

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764