logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huion przedstawia dwa tablety piórkowe 4K, Kamvas Pro 16(4K) i Kamvas Pro 16 Plus(4K)

  PR 15.03.2021, przeczytano 525 razy
ilustracjastrzałka

Huion ogłosił wprowadzenie na rynek dwóch tabletów piórkowych 4K, Kamvas Pro 16(4k) i Kamvas Pro 16 Plus(4K). Jako kolejne urządzenia z serii Kamvas Pro 16, te dwa tablety piórkowe odznaczają się bardziej minimalistycznym designem i wyższą rozdzielczością w jakości 4K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huion-przedstawia-dwa-tablety-piorkowe-4k%2C-kamvas-pro-16%284k%29-i-kamvas-pro-16-plus%284k%29,390608,artykul.html

Tablet 4K

Te dwa produkty zaskoczą użytkowników ekranami o wysokiej rozdzielczości. Kamvas Pro 16(4k) i Kamvas Pro 16 Plus(4K) może się poszczycić rozdzielczością wyświetlania 3840×2160 (16: 9), co oznacza ponad 8 milionów pikseli na ekranie o rozmiarze 15,6 cali, oferując użytkownikom możliwość oglądania obrazów, na których widoczny jest każdy najdrobniejszy szczegół. Z zastosowaniem QD LCD, Kamvas Pro 16 Plus(4K) oferuje szeroką skalę kolorów 145% sRGB i zoptymalizowany współczynnik kontrastu 1200:1, co oznacza, że wszystko, co twórca narysuje na tablecie, będzie wyglądać jak żywe dzięki realistycznej prezentacji kolorów. Z kolei Kamvas Pro 16(4k) ze skalą kolorów 120% sRGB i 16,7 mln kolorów wyświetlania umożliwia płynne wyświetlanie gradientów i naturalne przejścia między odcieniami.

Wyjątkowe działanie i kompaktowy kształt

Obydwa tablety są idealnymi narzędziami dla kreatywnych profesjonalistów nie tylko ze względu na właściwości ekranu, ale dzięki wyjątkowemu działaniu i minimalistycznemu designowi. 8192 stopnie nacisku umożliwiają tabletom piórkowym zarejestrowanie każdej subtelnej zmiany nacisku, a tym samym otrzymanie linii o różnym nasyceniu i szerokości. Piórko cyfrowe, które opracowano na podstawie ostatniego PenTech3.0 firmy Huion, zapewnia użytkownikom stabilność i lepsze wrażenia podczas rysowania. Tablety piórkowe, które nie posiadają żadnych przycisków na panelu, są kompaktowe, ale jednocześnie zapewniają odpowiednią powierzchnię roboczą, która spełni oczekiwania użytkowników ceniących sobie minimalizm. Oprócz tego jednolity design przyczynia się do bardziej stylowego wyglądu produktów, a powłoka ze stopów aluminium pomaga zachować odporność na zadrapania.

Osiągnij więcej dzięki miniklawiaturze KD100

Aby dodatkowo wesprzeć kreatywność użytkowników, Huion wprowadza miniklawiaturę Huion KD100. Dzięki 18 programowalnym klawiszom i kontrolerowi wybierania klawiatura umożliwia użytkownikom programowanie najczęściej używanych skrótów klawiaturowych za pomocą jednego klawisza lub kontrolera wybierania, aby zapewnić szybki dostęp do funkcji, co pomaga osiągnąć większą wydajność pracy.

https://mma.prnewswire.com/media/1454476/20210311152759.jpg

https://mma.prnewswire.com/media/1454477/20210311152804.jpg

Źródło: Huion

www.huion.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764