logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Human: nowy kwartalnik lifestylowy

  PR 14.10.2015, przeczytano 716 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku prasy zadebiutował nowy magazyn lifestylowy HUMAN, poświęcony dziedzinom, których rozwój w Polsce wspierają fundusze norweskie i EOG. Wydawcą tytułu jest Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju (MIiR) zarządzające tymi funduszami w naszym kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/human%3A-nowy-kwartalnik-lifestylowy,26252,artykul.html

6 października br. w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie odbyła się konferencja promująca pierwsze wydanie magazynu HUMAN. Była to okazja do spotkania nie tylko z przedstawicielami Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, bohaterami premierowego numeru magazynu, a także dotychczasowymi beneficjentami funduszy norweskich i EOG.

Piszemy o człowieku, jego życiu, świecie, ważnych dla niego sprawach. A wszystko ubieramy w kontekst finansowania z funduszy norweskich i EOG – mówiła podczas spotkania Marta Borowska, redaktor naczelna magazynu HUMAN.

Małgorzata Zalewska, zastępca dyrektora departamentu programów pomocowych MIiR, podkreślała natomiast  ludzki wymiar wsparcia tych funduszy.

Środki przyznawane w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego wspierają m.in. aktywności związane z ochroną dziedzictwa kulturowego czy budowaniem społeczeństwa otwartego na inne tradycje i wartości – mówiła Małgorzata Zalewska. – Mam nadzieję, że wsparcie z funduszy  norweskich będzie kontynuowane, a my będziemy mogli wspólnie z beneficjentami realizować jeszcze ciekawsze projekty – dodała.

HUMAN jest kwartalnikiem. Objętość każdego wydania to 72 strony. Pismo ukazywać się będzie w nakładzie 70 tys. egzemplarzy, a jego bezpłatne numery dostępne będą na terenie całej Polski.

Multimedialna instalacja, która towarzyszyła premierze, nawiązywała do tematów poruszonych w pierwszym wydaniu magazynu.

Spotkanie poprowadził Tomasz Michniewicz, a w konferencji udział wzięli: Marta Borowska, redaktor naczelna magazynu HUMAN, Małgorzata Zalewska, zastępca dyrektora departamentu programów pomocowych MIiR, Dariusz Paczkowski, prezes Fundacji Klamra i Łucja Koch, koordynator projektu „Żydowskie dziedzictwo kulturowe” realizowanego przez Muzeum POLIN.

Źródło: MIiR

humanmag.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764