logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Human: nowy kwartalnik lifestylowy

  PR 14.10.2015, przeczytano 672 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku prasy zadebiutował nowy magazyn lifestylowy HUMAN, poświęcony dziedzinom, których rozwój w Polsce wspierają fundusze norweskie i EOG. Wydawcą tytułu jest Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju (MIiR) zarządzające tymi funduszami w naszym kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/human%3A-nowy-kwartalnik-lifestylowy,26252,artykul.html

6 października br. w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie odbyła się konferencja promująca pierwsze wydanie magazynu HUMAN. Była to okazja do spotkania nie tylko z przedstawicielami Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, bohaterami premierowego numeru magazynu, a także dotychczasowymi beneficjentami funduszy norweskich i EOG.

Piszemy o człowieku, jego życiu, świecie, ważnych dla niego sprawach. A wszystko ubieramy w kontekst finansowania z funduszy norweskich i EOG – mówiła podczas spotkania Marta Borowska, redaktor naczelna magazynu HUMAN.

Małgorzata Zalewska, zastępca dyrektora departamentu programów pomocowych MIiR, podkreślała natomiast  ludzki wymiar wsparcia tych funduszy.

Środki przyznawane w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego wspierają m.in. aktywności związane z ochroną dziedzictwa kulturowego czy budowaniem społeczeństwa otwartego na inne tradycje i wartości – mówiła Małgorzata Zalewska. – Mam nadzieję, że wsparcie z funduszy  norweskich będzie kontynuowane, a my będziemy mogli wspólnie z beneficjentami realizować jeszcze ciekawsze projekty – dodała.

HUMAN jest kwartalnikiem. Objętość każdego wydania to 72 strony. Pismo ukazywać się będzie w nakładzie 70 tys. egzemplarzy, a jego bezpłatne numery dostępne będą na terenie całej Polski.

Multimedialna instalacja, która towarzyszyła premierze, nawiązywała do tematów poruszonych w pierwszym wydaniu magazynu.

Spotkanie poprowadził Tomasz Michniewicz, a w konferencji udział wzięli: Marta Borowska, redaktor naczelna magazynu HUMAN, Małgorzata Zalewska, zastępca dyrektora departamentu programów pomocowych MIiR, Dariusz Paczkowski, prezes Fundacji Klamra i Łucja Koch, koordynator projektu „Żydowskie dziedzictwo kulturowe” realizowanego przez Muzeum POLIN.

Źródło: MIiR

humanmag.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Pióro Wolności WAN-IFRA dla „Gazety Wyborczej
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers (WAN-IFRA) trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej...
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej
AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat
Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.
Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów...
Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764