logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Human - nowa agencja na rynku

  PR 26.05.2021, przeczytano 625 razy

- Human to agencja, która wyrosła na 8 latach doświadczenia, zgranym zespole i różnorodnym portfolio. Wywodzi się z teamu KISS digital, w którym od 2012 tworzymy kampanie reklamowe dla naszych klientów, równolegle projektując i wdrażając aplikacje mobilne oraz webowe. Przyszedł czas na wydzielenie pełnoprawnej agencji reklamowej i dalszą ścisłą współpracę obu podmiotów - komentuje Mateusz Zguda, CEO agencji Human i KISS digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/human---nowa-agencja-na-rynku,391625,artykul.html

Kompleksowa obsługa klientów

Solidne portfolio klientów z Polski i zagranicy, typowo technologiczne realizacje z zakresu UX/UI i programowania przyćmiewały niemałe dokonania KISS digital na rynku reklamy i marketingu. Avon, Delikatesy Centrum (Grupa Eurocash), Oknoplast, PAYBACK, Scanmed, Traficar to tylko niektóre z marek, dla których firma realizowała kampanie i projekty promocyjne. Od teraz technologiczny KISS digital oraz zorientowany na skuteczną, kreatywną komunikację Human będą w kompleksowy sposób realizować potrzeby swoich klientów.

Na czyje potrzeby odpowiada agencja?

Agencja Human skupia się na relacji marki z klientem. Marketer, który szuka połączenia bliskości oraz bezpośredniości w komunikacji z możliwością komunikowania się z dużymi grupami odbiorców, działy CRM, e-commerce, digital, managerowie marketingu znajdą w Human odpowiedź na swoje briefy.

Jak Human to realizuje?

Zespół posiada kompetencje w digital marketingu, w tym social media, a także w motion designie, promocji aplikacji mobilnych z uwzględnieniem technik growth hackingowych i marketing automation.

- Mamy mocno technologiczny background, ale nie zapominamy, że to właśnie ludzie są w centrum naszych zainteresowań. Pracujemy z naciskiem na empatię i emocje. Realistycznie podchodzimy to tego, jak odbiorcy przetwarzają informacje i jaka jest ich relacja z marką. - mówi Marcin Turkot senior digital strategist w Human.

Co jest największą siłą agencji?

- W Human realizujemy kampanie podparte wiedzą z badań społecznych i marketingowych. Szukamy insightów, odpowiadających na realne potrzeby konsumentów. Nasi klienci nas za to doceniają, bo widzą, że to, co robimy, jest skuteczne - dodaje Joanna Grodkowska, client service director w Human.

- Dzięki zapleczu technologicznemu większość projektów prowadzimy inhouse. Nasze zespoły klienckie składają się ze specjalistów w każdej dziedzinie: od strategii i analityki, przez obsługę accouncką, kreację i działania mediowe, aż po projektowanie UX/UI i programowanie - komentuje Urszula Konopacka, new business manager w Human.  

Skąd nazwa „Human”?

- Często ludzka psychika sprawia, że błędnie uznajemy nasze własne postrzeganie za jedynie słuszne. W Human chcemy być blisko ludzi, aby móc stawiać właściwie pytania. Z tego myślenia wynika nasze logo, czyli przestrzeń w kształcie ust. Wypełniana nieustannie zmieniającymi się obrazami, symbolizuje otwartość. Poprzez ten kształt-okno staramy się pokazywać elementy świata, celebrując jego różnorodność, złożoność i wieloznaczność - kończy Nina Adrjanczyk, creative designer współodpowiedzialna za branding agencji.

O rozmówcach:

  • Mateusz Zguda, CEO: współzałożyciel Human i KISS digital, współtworzy produkty i komunikację online od 2008 roku łącząc doświadczenie i stabilność dużych organizacji ze zwinnym działaniem startupowym.
  • Joanna Grodkowska, CSD: związana z KISS digital od 2018 roku. Odpowiada za budowanie długofalowych relacji z klientami agencji i zarządza działem Client Service.  
  • Urszula Konopacka, NBM: zawodowo praktycznie od zawsze związana z marketingiem i reklamą - od kilkunastu lat zajmuje się projektami z tego zakresu, realizowanymi dla polskich oraz międzynarodowych marek.
  • Nina Adrjanczyk, AD: od lat zajmuje się z projektowaniem, jednocześnie rozwijając własną multidyscyplinarną praktykę artystyczną: od projektów dźwiękowych po tworzenie rzeczywistości wirtualnych.
  • Marcin Turkot, SDS: pracuje w branży digital od 2007 roku. Współtworzył marketingowe strategie, koncepcje kreatywne oraz rozwiązania technologiczne dla firm z Polski i zagranicy.

Źródło: Human

www.human.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764