logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Human blisko technologii – unikalna agencja po nietypowym przejęciu

  PR 14.03.2023, przeczytano 602 razy
ilustracja
Tomasz Chojnacki, CGO Human

Spółki IT oczekują marketingowego wsparcia w docieraniu do potencjalnych klientów i swoich grup docelowych w globalnej skali. Większość firm technologicznych w Polsce samodzielnie buduje wewnętrzne zespoły wsparcia sprzedaży. Jednak notowana na głównym parkiecie GPW spółka TenderHut postanowiła złamać status quo i przejmując równo rok temu krakowską agencję marketingową Human, zmieniła zasady gry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/human-blisko-technologii-%E2%80%93-unikalna-agencja-po-nietypowym-przejeciu,399284,artykul.html

Połączenie agencji Human z jedną z najszybciej rozwijających się spółek IT w Polsce to nietypowa transakcja na rynku M&A. Human działała na rynku jako agencja marketingowa od 2012 roku, realizując kampanie dla takich klientów jak TVN Warner Bros Discovery, Avon, Grupa Pracuj, Showmax czy Eurocash. Grupa TenderHut, decydując się na włączenie w swoją strukturę agencji marketingowej, nie chciała rozbudować wewnętrznego działu wsparcia poprzez nabycie całego know-how znajdującego się w agencji. Robert Strzelecki, prezes Grupy TenderHut miał zupełnie inne plany. Jego celem było zaspokojenie marketingowych potrzeb wewnętrznych spółek z grupy oraz szerokie wyjście z ofertą na zewnątrz, czyli stworzenie unikalnej agencji będącą blisko polskiego sektora innowacji i nowoczesnych technologii z doświadczeniem w obsłudze klientów zarówno B2B, jak i B2C. Obecnie, agencja Human zasilona zespołem ekspertów wywodzących się z grupy TenderHut, to zespół prawie 40 specjalistów. Butikowa agencja zmieniła się w podmiot specjalizujący się w tworzeniu rozwiązań dla technologicznie zaawansowanych klientów lub mających takie aspiracje.

– Human, dołączając do jednej z najszybciej rozwijających się grup technologicznych, zyskał nie tylko rozległe wsparcie technologiczne i świeżą krew w postaci specjalistów z różnych obszarów marketingu. Będąc częścią grupy kapitałowej TenderHut, agencja ma globalny zasięg działania i dostęp do nowych rynków wszędzie tam, gdzie działa grupa, a jest to prawie każdy kontynent z wyjątkiem Afryki i obu biegunów – podkreśla Robert Strzelecki, prezes zarządu TenderHut.

W nowych strukturach Human rolę Chief Growth Officer i funkcję członka zarządu objął Tomasz Chojnacki, wywodzący się z TenderHut. Dział Marketing Automation objęła Urszula Mieszków, a za strategię odpowiada Joanna Szumowska. Z grupy TenderHut pod skrzydła Human przeszły także zespoły odpowiedzialne za tworzenie treści, media społecznościowe, performance marketing, SEO i growth hacking. Za te obszary odpowiadają Adrian Serafin i Anna Jasion.

- Perspektywa nowych rynków oraz bliska współpraca z branżą IT wydała mi się bardzo interesująca. Nie tylko z punktu zwiększenia skali, ale także swoistego powrotu do korzeni, ponieważ Human wywodzi się właśnie ze spółki IT. Zatoczyliśmy w pewnym sensie koło z tą różnicą, że dziś działamy w ramach międzynarodowej grupy o ogromnym potencjale — mówi Mateusz Zguda, prezes i twórca Human.

Agencja ma ambicje zwiększyć skalę swojej działalności, chcąc śmielej wychodzić na zagraniczne rynki i rozwijać portfolio klientów technologicznych, oraz kontynuować rozszerzanie portfela klientów w obszarze Marketing Automation i CRM marketingu. Prowadzący agencję chcą wykorzystać swój background, pomagając tworzyć komunikację, między innymi dla spółek technologicznych. - Na końcu każdego komunikatu zawsze są ludzie. Technologia nie jest celem samym w sobie, o czym często się zapomina. Jej wykorzystanie powinno wypływać ze świadomości i zrozumienia — tak dostępnych narzędzi, jak i otoczenia biznesowego. Dlatego naszą pracę zaczynamy od zadania pytania „dlaczego”, które pozwala nam zdefiniować istotę komunikacji — mówi Tomasz Chojnacki, CGO Human.

Human obsługuje projekty swoich klientów obszarowo, jak i całościowo, oferując im podejście oparte o usługi z zakresu demand generation, demand capture, design and creation i marketing ops and enablement. Jak podkreślają zarządzający agencją Human, podstawą jej sukcesu jest świadomość różnorodności, zarówno wśród członków zespołu, jak i wśród grup docelowych. Znakiem rozpoznawczym Human jest zrozumienie roli i umiejętne wykorzystanie technologii oraz podejście niwelujące bariery w komunikacji. Pozwala to na prowadzenie działań, które skutecznie budują pozytywne doświadczenie obcowania z marką.

Źródło: Human

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764