logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Human Signs nowym członkiem ZFPR

  PR 04.08.2020, przeczytano 387 razy

Human Signs dołącza do Związku Firm Public Relations. To kolejna agencja PR, która w tym wyjątkowym roku, zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/human-signs-nowym-czlonkiem-zfpr,387981,artykul.html

Human Signs jest nową marką, należącą do spółek Konkret PR oraz Futurama Communication Intelligence. W maju 2020 roku firmy specjalizujące się w rynkach nieruchomościowym, farmaceutycznym, lifestylowym, finansowym, fin-tech i retail połączyły się, rozszerzając zakres swoich dotychczasowych działań. Human Signs oferuje szereg usług z zakresu komunikacji i marketingu. Głównymi klientami agencji są: Panattoni Europe, Stena Line, IPSEN, Wendre, Bibby Financial Services oraz Bank BPS.

- Przystąpienie do ZFPR to kolejny krok w budowaniu pozycji naszej marki na rynku. Obserwując zmiany zachodzące w ZFPR jesteśmy przekonani, że organizacja, w szeregi której wstępujemy, pozwoli nam być jedną z wielu marek, które stają na straży etyki, zdrowej konkurencji oraz zaufania do branży. Jako Human Signs chcemy aktywnie uczestniczyć w najważniejszych, sygnowanych przez ZFPR, wydarzeniach branżowych, takich jak konferencje, webinary czy konkursy. Ponadto, z powodu pandemii stanęliśmy, jak wiele firm, w obliczu zmiany, nie tylko w zakresie pracy zdalnej czy przeniesienia aktywności do sfery online, ale również weryfikacji zaplanowanych strategii i budżetów. Możliwość wymiany myśli z profesjonalistami należącymi do organizacji, może okazać się pomocna w niełatwym dla branży czasie – powiedziała Ewa Król-Sawicka, Managing Partner w Human Signs.

Markę Human Signs tworzą dwie doświadczone agencje – Konkret PR i Futurama Communication Intelligence. Firmy połączyły się operacyjnie, a od połowy maja br. zrezygnowały z posługiwania się swoimi dotychczasowymi nazwami. Partnerami Zarządzającymi nowej marki są: Ewa Król-Sawicka (wcześniej w Konkret PR) oraz Waldemar Leszczyński (wcześniej w Futurama).

Mocną stroną Human Signs są interdyscyplinarne, doświadczone zespoły. Połączenie kompetencji pozwala agencjom funkcjonować w szerszym spektrum branż. Wspólnie mogą gwarantować klientom szerszy zakres usług z obszaru komunikacji marketingowej. Human Signs zachowało dotychczasowe kompetencje tworzących tę markę agencji w komunikacji obszarów: korporacyjnego, finansowego i technologicznego, zdrowia, CSR’u czy lifestylu, dostosowując je do nowoczesnego marketingu i eksplorując PR pod kątem SEO (analizy), mobile marketing i social media.

W strukturach połączonych agencji są osoby odpowiedzialne za budowanie serwisów internetowych, a także za produkcję treści audio oraz wideo.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764