logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Husqvarna nadal wspiera Fundację Onkologiczną Alivia

  PR 21.02.2017, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

Firma Husqvarna aktywnie współpracuje i wspiera podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. W ramach kampanii: „Przekaż swój 1% podatku na wojnę z rakiem” przygotowane zostały materiały promocyjne, plakaty oraz zaplanowano kampanię informacyjną. Dodatkowo firma Husqvarna promuje akcję za pośrednictwem sieci punktów dilerskich na terenie całego kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/husqvarna-nadal-wspiera-fundacje-onkologiczna-alivia,31542,artykul.html

Przekaż 1% podatku

Husqvarna wraz z Fundacją Onkologiczną Alivia po raz kolejny starają się zwrócić uwagę na rosnący problem zachorowań na raka. Dostęp do nowoczesnych terapii onkologicznych w Polsce jest ograniczony i nierówny w różnych województwach. Pacjenci często stają przed wyborem skorzystania z refundowanych metod leczenia z niską szansą na wyleczenie lub sfinansowania nowoczesnej i skuteczniejszej metody leczenia z własnych środków. Fundacja Alivia pomaga pacjentom poprzez udzielanie informacji, propagowanie tematów dot. nowoczesnych metod leczenia oraz w finansowaniu: terapii, które nie są refundowane, prywatnych konsultacji, badań czy dojazdów do ośrodków leczenia. Fundacja wspiera podopiecznych ułatwiając powrót do sprawności i aktywnego życia oraz refunduje wydatki na niezbędne artykuły medyczne i rehabilitacyjne.

W ramach projektu „Przekaż 1% podatku na wojnę z rakiem” każdy może włączyć się w walkę z rakiem i wesprzeć działania Fundacji. Wystarczy, że w odpowiedniej rubryce swojego zeznania podatkowego wpiszemy numer KRS: 0000358654. To takie proste, nic nie kosztuje, a może pomóc wielu pacjentom poszukującym pomocy.

- Sukces naszej jesiennej kampanii „Podziel się Mocą”, którą przeprowadziliśmy we współpracy z Fundacją Onkologiczną Alivia jeszcze bardziej zmotywował nas do dalszej współpracy. Walka z rakiem to poważny problem cywilizacyjny. Dzisiaj chcemy po raz kolejny zwrócić uwagę na ten problem i wesprzeć kampanię Fundacji, w ramach której każdy może przekazać 1% podatku podopiecznym Fundacji Alivia. Taki gest nic nie kosztuje, a cel jest szczytny. W ramach współpracy przygotowaliśmy materiały promocyjne, kampanie informacyjną i plakaty promujące akcję. Dodatkową wspieramy akcję za pośrednictwem sieci punktów dilerskich w całym kraju – powiedział Maciej Konieczny, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Husqvarna.

Husqvarna kontynuuje współpracę

Kampania „Przekaż swój 1% podatku na wojnę z rakiem” stanowi kontynuację współpracy podjętej w ubiegłym roku przez firmę Husqvarna i Fundację Onkologiczną Alivia. - W ramach współpracy firmy Husqvarna z Fundacją Alivia przeprowadzono akcję Podziel się Mocą, w trakcie której przez cały miesiąc październik w Autoryzowanych Punktach Dilerskich Husqvarna dostępne były limitowane, różowe, zabawkowe pilarki Husqvarna. Dodatkowo zlicytowano różowe, limitowane pilarki H450 na aukcji charytatywnej. 10 złotych ze sprzedaży każdej zabawki oraz pełna kwota z licytacji pilarek trafiła na konto Fundacji Onkologicznej Alivia, która wspiera kobiety w walce z rakiem piersi – dodaje Marta Winiarek-Miętus, Rzecznik Prasowy firmy Husqvarna.

Źródło: Husqvarna

www.husqvarna.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764