logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us

  PR 28.11.2022, przeczytano 337 razy
ilustracjastrzałka

31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals Management Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hyatt-place-krakow-%E2%80%93-wnetrza-hotelu-wedlug-mixd-i-trust-us,398155,artykul.html

Hyatt jest światową siecią hotelową należącą do Hyatt Corporation. W jej skład wchodzi łącznie ponad 400 wysokiej klasy obiektów zlokalizowanych na sześciu różnych kontynentach. Po 10 latach nieobecności, marka Hyatt powróciła do Polski, potwierdzając tym samym zaangażowanie w dalszy rozwój swojej marki w Europie.

Wnętrza Hyatt Place Kraków są eleganckie i harmonijne. To typowy hotel mid-scale, adresujący swoją ofertę zarówno do turystów, jak i do gości biznesowych. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów - drewna orzechowego, piaskowca, trawertynu, polerowanego, jasnego betonu oraz nietuzinkowych, indywidualnie zaprojektowanych rozwiązań, np. lamp, kotar z łańcuszków zdobionych nadrukami, nadało wnętrzom hotelu prawdziwie unikalny charakter. Hasłem przewodnim projektu wnętrz Hyatt Place Kraków jest „urban jungle”. Z jednej strony nie brakuje więc materiałów, rozwiązań i detali kojarzonych z wielkomiejską architekturą, np. betonu, stali, siatek czy neonów, z drugiej – w kolorystyce wnętrz dominuje szlachetny brąz orzechowego drewna i zieleń oraz akcenty fioletu.

ilustracjastrzałka

- Silną inspiracją była tu sama lokalizacja hotelu: położonego tuż przy krakowskich Błoniach – zielonych płucach miasta, a jednocześnie tak bliskiego wszelkim miejskim atrakcjom grodu Kraka – mówi Piotr Kalinowski, CEO i dyrektor artystyczny MIXD. - W pokojach dominuje  spokojna kolorystyka, która sprzyja odpoczynkowi podróżujących. W częściach wspólnych znajdziemy żywe barwne akcenty, które je ożywiają i przyciągają uwagę.

Zdobiące ściany murale autorstwa Karola Banacha to wizualne opowieści  pełne krakowskich legend i historii m.in. o Smoku Wawelskim, Lajkoniku czy obwarzankach. Bogate zdobienie ścian to poniekąd kolejna miejscowa tradycja – poczynając od arrasów wawelskich, a na wnętrzu Jamy Michalikowej kończąc.

ilustracjastrzałka

Jest nam niezmiernie miło, że mogliśmy zrealizować projekt hotelu zlokalizowanego w tak prestiżowej części Krakowa – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu spółki Trust Us, specjalizującej się w realizacjach wnętrz obiektów komercyjnych. Głównym założeniem projektu było stworzenie wnętrz przyjaznych zarówno rodzinom z dziećmi, jak i gościom biznesowym. Realizacja obejmowała wszystkie meble i zabudowy w pokojach i łazienkach, korytarze, przestrzenie ogólne, sale konferencyjne, recepcję oraz część gastronomiczną. Ponadto, w częściach wspólnych znalazły się meble wolnostojące autorstwa renomowanych włoskich producentów. Wśród materiałów dominuje drewno, kamień naturalny na blatach, płyta meblowa w wersji compact oraz zielony marmur. Całościowa realizacja projektu zajęła nam ok. 8 miesięcy, w trakcie których wykonaliśmy i dostarczyliśmy ponad 2.5 tys. sztuk mebli oraz, wspólnie z Pofawe - naszym partnerem w kwestiach tekstylnych, ok. 6 tys. m.b. tkanin w dekoracjach okiennych.

Charakterystycznym, nieco żartobliwym elementem wystroju jest hasło „na pole”, ukryte przemyślnie we wnętrzach pokoi. Jest to z jednej strony nawiązanie do lokalnej gwary, z drugiej – zachęta do eksplorowania przez hotelowych gości atrakcji Krakowa. W pobliżu znajduje się przecież Rynek Główny, Zamek Królewski na Wawelu, Muzeum Narodowe czy Kopiec Kościuszki.

ilustracjastrzałka

Źródło: MIXD, Trust Us

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764