logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us

  PR 28.11.2022, przeczytano 902 razy
ilustracjastrzałka

31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals Management Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hyatt-place-krakow-%E2%80%93-wnetrza-hotelu-wedlug-mixd-i-trust-us,398155,artykul.html

Hyatt jest światową siecią hotelową należącą do Hyatt Corporation. W jej skład wchodzi łącznie ponad 400 wysokiej klasy obiektów zlokalizowanych na sześciu różnych kontynentach. Po 10 latach nieobecności, marka Hyatt powróciła do Polski, potwierdzając tym samym zaangażowanie w dalszy rozwój swojej marki w Europie.

Wnętrza Hyatt Place Kraków są eleganckie i harmonijne. To typowy hotel mid-scale, adresujący swoją ofertę zarówno do turystów, jak i do gości biznesowych. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów - drewna orzechowego, piaskowca, trawertynu, polerowanego, jasnego betonu oraz nietuzinkowych, indywidualnie zaprojektowanych rozwiązań, np. lamp, kotar z łańcuszków zdobionych nadrukami, nadało wnętrzom hotelu prawdziwie unikalny charakter. Hasłem przewodnim projektu wnętrz Hyatt Place Kraków jest „urban jungle”. Z jednej strony nie brakuje więc materiałów, rozwiązań i detali kojarzonych z wielkomiejską architekturą, np. betonu, stali, siatek czy neonów, z drugiej – w kolorystyce wnętrz dominuje szlachetny brąz orzechowego drewna i zieleń oraz akcenty fioletu.

ilustracjastrzałka

- Silną inspiracją była tu sama lokalizacja hotelu: położonego tuż przy krakowskich Błoniach – zielonych płucach miasta, a jednocześnie tak bliskiego wszelkim miejskim atrakcjom grodu Kraka – mówi Piotr Kalinowski, CEO i dyrektor artystyczny MIXD. - W pokojach dominuje  spokojna kolorystyka, która sprzyja odpoczynkowi podróżujących. W częściach wspólnych znajdziemy żywe barwne akcenty, które je ożywiają i przyciągają uwagę.

Zdobiące ściany murale autorstwa Karola Banacha to wizualne opowieści  pełne krakowskich legend i historii m.in. o Smoku Wawelskim, Lajkoniku czy obwarzankach. Bogate zdobienie ścian to poniekąd kolejna miejscowa tradycja – poczynając od arrasów wawelskich, a na wnętrzu Jamy Michalikowej kończąc.

ilustracjastrzałka

Jest nam niezmiernie miło, że mogliśmy zrealizować projekt hotelu zlokalizowanego w tak prestiżowej części Krakowa – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu spółki Trust Us, specjalizującej się w realizacjach wnętrz obiektów komercyjnych. Głównym założeniem projektu było stworzenie wnętrz przyjaznych zarówno rodzinom z dziećmi, jak i gościom biznesowym. Realizacja obejmowała wszystkie meble i zabudowy w pokojach i łazienkach, korytarze, przestrzenie ogólne, sale konferencyjne, recepcję oraz część gastronomiczną. Ponadto, w częściach wspólnych znalazły się meble wolnostojące autorstwa renomowanych włoskich producentów. Wśród materiałów dominuje drewno, kamień naturalny na blatach, płyta meblowa w wersji compact oraz zielony marmur. Całościowa realizacja projektu zajęła nam ok. 8 miesięcy, w trakcie których wykonaliśmy i dostarczyliśmy ponad 2.5 tys. sztuk mebli oraz, wspólnie z Pofawe - naszym partnerem w kwestiach tekstylnych, ok. 6 tys. m.b. tkanin w dekoracjach okiennych.

Charakterystycznym, nieco żartobliwym elementem wystroju jest hasło „na pole”, ukryte przemyślnie we wnętrzach pokoi. Jest to z jednej strony nawiązanie do lokalnej gwary, z drugiej – zachęta do eksplorowania przez hotelowych gości atrakcji Krakowa. W pobliżu znajduje się przecież Rynek Główny, Zamek Królewski na Wawelu, Muzeum Narodowe czy Kopiec Kościuszki.

ilustracjastrzałka

Źródło: MIXD, Trust Us

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764