logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hymn Świeżaków hitem na Youtube

  PR 13.12.2017, przeczytano 1144 razy

W tym roku 7. miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobył „Hymn Świeżaków” sieci Biedronka. Hymn promujący prawidłowe żywienie znalazł się w czołówce zestawienia tuż obok polskich muzycznych hitów, przeróbek światowego Despacito czy kabaretów, takich jak Ucho Prezesa. Piosenka Biedronki jest jedynym materiałem przygotowanym przez prywatną firmę detaliczną, który wdarł się do pierwszej dziesiątki listy przebojów YouTube. Wideo z bohaterami „Gangu Świeżaków II” obejrzano w 2017 r. ponad 16,7 mln razy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hymn-swiezakow-hitem-na-youtube,34853,artykul.html

- Podczas obu edycji akcji „Gang Świeżaków” ważne dla nas było to, żeby promować warzywa i owoce oraz zasady prawidłowego odżywiania. Wiedzieliśmy też, że nasze maskotki były często wykorzystywane w szkołach i przedszkolach podczas akcji edukacyjnych. Nie spodziewaliśmy się jednak że nasz hymn zachęcający do spożywania warzyw i owoców uplasuje się wśród hitów mijającego roku – mówi Arkadiusz Mierzwa, starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A.

Akcja „Gang Świeżaków” sieci Biedronka była prowadzona w dwóch odsłonach w 2016 i 2017 roku. Po zebraniu na karcie kolekcjonerskiej wymaganej liczby naklejek przyznawanych za zakupy w sklepach Biedronka, klienci mogli odebrać za darmo maskotki w kształcie warzyw i owoców. Akcji towarzyszyły dodatkowe projekty, takie jak przekazanie przychodu ze sprzedaży pluszaków na rzecz Caritas Polska czy Teatrzyk Świeżaków. Kampania „Gang Świeżaków” została uhonorowana dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie Effie Awards – złotą nagrodą w kategorii Retail/kanały sprzedaży i srebrną w kategorii Brand Experience.

Źródło: Jeronimo Martins Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atlas Arena na dłużej – Grupa Atlas pozostaje sponsorem tytularnym
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne 5 lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat! Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 000 000 gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
Komfort podsumowuje działania marketingowe 2024
Rok 2024 był przełomowym okresem dla firmy Komfort, odznaczającym się znaczącymi sukcesami zarówno w obszarze innowacyjnych działań marketingowych, jak i w odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, był to czas kreatywności, technologicznego przełomu i budowania jeszcze bliższych relacji z klientami.
Mood Media dla The North Face: immersyjny „Basecamp” w Londynie
Mood Media ogłosiło dziś przełomową współpracę z marką The North Face, której efektem jest transformacja flagowego sklepu outdoorowego giganta na Regent Street w Londynie. Ten innowacyjny projekt wyznacza przyszłość handlu detalicznego, zdobywając nominacje w kategoriach „Duże formaty cyfrowe” oraz „Innowacje w technologii wyświetlania” w ramach Digital Signage Awards...
Kubota przekazała na aukcję WOŚP gigantycznego klapka
Polska marka Kubota po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która 26 stycznia zagra na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Na specjalną aukcję Allegro trafił gigantyczny pluszowy klapek, którego Kubota stworzyła specjalnie z myślą o tej okazji.
Krakowska spółka Sparta Loyalty wdrożyła system lojalnościowy wraz z aplikacją mobilną w ukraińskiej sieci sklepów Kopijoczka. Nowe rozwiązanie pozwoli lepiej identyfikować potrzeby klientów i kierować do nich spersonalizowane kampanie oraz komunikaty. To kolejny duży projekt Sparta Loyalty w Ukrainie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764