logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hyper Poland stawia na social media i digital marketing

  PR 07.01.2020, przeczytano 447 razy

Grupa Komunikacja+ (GK+) obsłuży z zakresu social media i digital marketingu Hyper Poland. Rozwijany przez firmę koncept hyperloop zakłada powstanie supernowoczesnych, lewitujących podczas jazdy pociągów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hyper-poland-stawia-na-social-media-i-digital-marketing,385234,artykul.html

Umowa obejmuje zadania z obsługi kanałów social media Hyper Poland na Facebooku, Instagramie, Twitterze oraz LinkedIn. W ramach współpracy GK+ odpowiedzialna będzie za komunikację nowoczesnych rozwiązań technologicznych z zakresu transportu kolejowego rozwijanych przez Hyper Poland oraz promocję kampanii crowdfundingu udziałowego przedsiębiorstwa na Seedrs.com.

Hyper Poland rozwija technologię, która umożliwi szybką, etapową implementację technologii transportu inspirowanego hyperloopem z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury kolejowej Rozwiązania firmy już na pierwszym etapie umożliwią transport towarów i ludzi z podwójną średnią prędkością w porównaniu do kolei konwencjonalnej, sięgającą nawet 415 km/h.

– W październiku zaprezentowaliśmy pierwszy prototyp technologii magrail. Na początku 2020 roku rozpoczniemy publiczną kampanię crowdfundingu udziałowego, dzięki której będzie możliwe pozyskanie funduszy niezbędnych dla dalszego rozwoju naszej firmy. Wierzę, że dzięki współpracy z GK+ uda nam się dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych inwestorów – powiedziała Katarzyna Foljanty, współzałożycielka Hyper Poland.

Za realizację kampanii odpowiadają spółki działające w Grupie Komunikacja+, takie jak: agencja public relations Komunikacja+PR, agencja digital marketingowa Proomni oraz agencja interaktywna Follow Vision. Liderem zintegrowanego zespołu projektowego GK+ obsługującego Hyper Poland jest Joanna Smoleńska, Social Media Manager w Komunikacji+PR.

– Obsługa Hyper Poland to kolejny projekt, w którym współpracuje kilka spółek z naszej Grupy. Dzięki integracji kompetencji social media, kreacji i digital marketingu możemy dołożyć swoją małą cegiełkę do przełomowego i przyszłościowego projektu Hyper Poland. Wierzę, że dzięki niemu będziemy kiedyś jeździć z Krakowa do Warszawy w 21 minut – mówi Robert Tarnowski, Development Manager, Grupa Komunikacja+.

Źródło: Komunikacja+PR

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764