logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hypercrew dla odkurzaczy marki Bosch

  PR 30.06.2015, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bosch wystartowała z kampanią wizerunkową dla odkurzaczy, której hasło przewodnie brzmi: „Odkurzacze Bosch. Silniejsze z natury”. Agencja hyperCREW odpowiada za całość przygotowań i realizacji z wyjątkiem zakupu mediów, czyli za strategię, pomysł kreatywny, oraz egzekucję w Internecie, prasie oraz innych kanałach komunikacji. Budżet został przyznany agencji po wygraniu przez nią przetargu na ten projekt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hypercrew-dla-odkurzaczy-marki-bosch,25300,artykul.html

Kampania, zaplanowana na kilka miesięcy, ma za zadanie wsparcie świadomości i wizerunku nowych, innowacyjnych odkurzaczy tej marki, które osiągają wysoką skuteczność przy niskim poborze energii, a dzięki wielu swoim zaawansowanym funkcjom znacząco poprawiają także komfort sprzątania. Koncept kreatywny opiera się na porównaniach silnych odkurzaczy marki Bosch z równie silnymi tygrysami, stąd hasła wykorzystywane w kampanii (obok claimu głównego) to np. „Tygrysy Bosch”, „Tygrys wśród odkurzaczy”,  „Wyjątkowo sprawne i skuteczne na swoim terytorium” itp.

Osią akcji są działania w Internecie. Na potrzeby kampanii przygotowany został konkurs, szeroko zakrojona odsłonowa kampania wizerunkowa i specjalna strona www dedykowana odkurzaczom (www.odkurzacze-Bosch.pl), która jest jednocześnie landing page dla prowadzonych działań reklamowych (które obejmują m.in. serwisy lifestyle’owe, porównywarki cenowe i portale społecznościowe). W ramach konkursu „Twój udomowiony tygrys”, uczestnicy będą mogli wziąć udział w quizie zawierającym ciekawostki dotyczące tygrysów, w zabawny sposób nawiązujące do cech odkurzaczy marki Bosch. Wszyscy, którzy odpowiedzą dodatkowo na pytanie otwarte będą mogli zdobywać nagrody, w postaci  odkurzaczy marki Bosch. Konkurs potrwa do połowy lipca.

Poza kampanią w Internecie, szczególny nacisk położony został na działania w punktach sprzedaży (specjalne ekspozytory, podstawki, naklejki, ulotki) oraz kampanię prasową. Ta ostatnia obejmie magazyny kobiece, wnętrzarskie i poradnikowe, m.in. Claudia, Dobre Rady, Cztery Kąty, Moje Mieszkanie, Wysokie Obcasy Extra, Przyjaciółka, Tina, Świat Kobiety, M jak Mieszkanie.

Jest to drugi projekt agencji hyperCrew dla marki Bosch, wcześniej – jesienią ub.r. – agencja  przygotowała projekt wizerunkowo-edukacyjny dedykowany suszarkom do ubrań marki Bosch,  a w szczególności nowoczesnym suszarkom z pompą ciepła. 

HyperCrew to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od 9 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.

Źródło: hyperCrew

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764