logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hypermedia Isobar nowym członkiem IAB Polska

   22.04.2011, przeczytano 2374 razy

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła Hypermedia Isobar. W ramach IAB Polska działa obecnie ponad 150 firm członkowskich. IAB reprezentuje ich interesy promując internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hypermedia-isobar-nowym-czlonkiem-iab-polska,12425,artykul.html

Hypermedia Isobar to interaktywna agencja full service, specjalizująca się w web developmencie, architekturze informacji, strategii, kreacji, social mediach, komunikacji mediowej, działaniach SEM/SEO oraz performance. Agencja przystąpiła do organizacji jako 14 firma z branży interaktywnej od początku bieżącego roku.

Hypermedia Isobar, powstała w 1996 roku, jest jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce. Od 2005 roku jest częścią globalnej sieci Isobar, należącej do grupy Aegis Media i zatrudniającej ponad 3700 osób w 39 krajach. Oprócz sieci Isobar, w skład tej grupy wchodzą: domy mediowe Carat i Vizeum (także oddziały polskie), iProspect - agencja SEM/performance oraz specjalizujący się w outdorze, Posterscope. Hypermedia Isobar jest agencją komunikacji, której sercem jest Digital. Agencja oferuje usługi i serwis, ze szczególnym uwzględnieniem: web development, architektura informacji, doradztwo strategiczne, kreacja, social media i komunikacja mediowa, a także działania SEM/SEO oraz performance. Klientami Hypermedia Isobar są między innymi: Procter&Gamble, Adidas, Reebok, Hoop Polska, Ferrero, General Motors (Opel, Chevrolet), Mattel, LEGO, Nokia czy też Panasonic. Posiada certyfikat ISO 9001:2008, przyznany przez Lloyd’s Register Quality Assurance.

Źródło: IAB Polska
www.hypermediaisobar.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764