logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hyundai Elantra w nowej odsłonie

  PR 04.03.2019, przeczytano 613 razy
ilustracja

Z początkiem marca rozpoczęła się nowa kampania Hyundai promująca model Elantra. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hyundai-elantra-w-nowej-odslonie,381471,artykul.html

Koreański producent będzie promować model Elantra w telewizji oraz w mediach online. Elantra to jeden z flagowych osobowych samochodów Hyundai. Z początkiem marca wystartowała kampania Hyundai Motor Poland, która będzie promować ten model w telewizji oraz mediach online. Kampania będzie obejmować emisję spotów w dniach 1-21 marca na antenach głównych stacji telewizyjnych w Polsce. Działania promocyjne będą również wsparte sponsoringiem, który potrwa do końca marca. Przez cały marzec potrwa także kampania w mediach digitalowych.

Za lokalizację spotu TV i przygotowanie sponsoringu odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764