W kwietniu startuje nowa kampania Hyundaia, która będzie promować rodzinę modeli i30, w tym sportowego Hyundaia i30 N. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
W kwietniu Hyundai rozpoczyna kampanię promującą rodzinę modeli i30, w tym sportowego Hyundaia i30 N. i30 N to codzienny samochód sportowy, dopracowany na torze Nürburgring, z silnikiem o mocy do 275 KM i znakomitymi właściwościami jezdnymi.
Z początkiem kwietnia startuje również specjalna loteria Hyundai – Wielka Loteria Jazd Testowych, która potrwa do końca września. Spośród osób, które w tym czasie odbędą jazdę testową w dowolnym salonie Autoryzowanego Dealera Hyundai w całej Polsce zostaną wylosowani zwycięzcy nagród: trzech podwójnych wycieczek do Korei, trzech podwójnych wyjazdów na Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC) Niemiec, sześciu samochodów na rok oraz bonów paliwowych.
Kampania promująca rodzinę modeli i30 rozpoczyna się 1 kwietnia i potrwa do końca miesiąca. W ramach zaplanowanych działań wyświetlane będą spoty w telewizji, kampania pojawi się także w mediach digitalowych. Działania promocyjne będą ponadto wsparte sponsoringiem przy komunikacji modelu i30 N. Loteria będzie komunikowana w spocie telewizyjnym oraz na kreacjach digitalowych. Za lokalizację spotu TV i przygotowanie bilboardu sponsoringowego odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas Media.
Źródło: Havas Media Group