logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hyundai rozpoczął komunikację modelu i30

  PR 12.10.2016, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka

Koreański producent po raz kolejny zdecydował się obrać odważną drogę prowadzenia kampanii stawiając na działania digitalowe oraz dwufilarową formę komunikacji opartą o wysoki poziom wyposażenia standardowego i optymalną ofertę cenową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hyundai-rozpoczal-komunikacje-modelu-i30,30220,artykul.html

Kampania komunikuje też atrakcyjną ofertę cenową wersji RUN - wzbogaconej dodatkowo o 15-calowe obręcze aluminiowe, tylne czujniki parkowania, skórzaną kierownicę i klimatyzację automatyczną w atrakcyjnej cenie oraz korzystne warunki dla firm w formie rat leasingowych.

Celem działań jest wsparcie sprzedaży wersji dostępnych na rynku od kwietnia 2017 roku. Oczekiwanymi akcjami są między innymi pobranie cennika czy też zapytanie o ofertę.

Kampania internetowa ruszyła 15 września. Za planowanie, zakup mediów  odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764