logo
WIADOMOŚCI

Hyundai wystartował z kampanią nowego modelu Kona

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 234 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się kampania promująca nowy model typu SUV marki Hyundai – KONA. Launch modelu wspiera kampania promująca w kinie oraz mediach online. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hyundai-wystartowal-z-kampania-nowego-modelu-kona,34480,artykul.html

W połowie listopada wystartowała kampania marki Hyundai, która ma na celu reklamę nowego modelu KONA  reprezentującego segment B-SUV. W ramach promocji zaplanowane są działania w kinach sieci Helios, NAM, Multikino oraz Kinads, które potrwają do 28 grudnia oraz w mediach online, które potrwają do 30 grudnia. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (online), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu kinowego jest agencja Opus B.


Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone