WIADOMOŚCI

Hyundai wystartował z kampanią nowego modelu Kona

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 181 razy
ilustracjastrzałka
Hyundai wystartował z kampanią nowego modelu Kona

Rozpoczęła się kampania promująca nowy model typu SUV marki Hyundai – KONA. Launch modelu wspiera kampania promująca w kinie oraz mediach online. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hyundai-wystartowal-z-kampania-nowego-modelu-kona,34480,artykul.html

W połowie listopada wystartowała kampania marki Hyundai, która ma na celu reklamę nowego modelu KONA  reprezentującego segment B-SUV. W ramach promocji zaplanowane są działania w kinach sieci Helios, NAM, Multikino oraz Kinads, które potrwają do 28 grudnia oraz w mediach online, które potrwają do 30 grudnia. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (online), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu kinowego jest agencja Opus B.


Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Historia Polski odtworzona z klocków Lego w oprawie projektorów Sony
Pomysł na HistoryLand narodził się z połączenia dwóch pasji – do historii i budowania z klocków LEGO. To interaktywne centrum jest spełnieniem marzeń jego twórców – Marcina Pietruchy oraz Marcina i Krzysztofa Tobolskich, którzy od dziecka lubili budować z klocków. Pierwsza powstała makieta Sukiennic. Później kolejne. Jest ich obecnie dziesięć, ale twórcy zapowiadają kolejne....
Jedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.
8574 przebadane kobiety w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę. W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając...
Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce. Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza dz...
Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.
 
piątek 23.02.2018, 96 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone