logo
WIADOMOŚCI

Hyundai wystartował z kampanią nowego modelu Kona

  PR 14.11.2017, przeczytano 249 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się kampania promująca nowy model typu SUV marki Hyundai – KONA. Launch modelu wspiera kampania promująca w kinie oraz mediach online. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hyundai-wystartowal-z-kampania-nowego-modelu-kona,34480,artykul.html

W połowie listopada wystartowała kampania marki Hyundai, która ma na celu reklamę nowego modelu KONA  reprezentującego segment B-SUV. W ramach promocji zaplanowane są działania w kinach sieci Helios, NAM, Multikino oraz Kinads, które potrwają do 28 grudnia oraz w mediach online, które potrwają do 30 grudnia. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (online), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu kinowego jest agencja Opus B.


Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pegasus Fox - mała i wszechstronna drukarka UV do druku w formacie A4
Portfolio produktów Via Color poszerzyło się o kolejną maszynę. Kompaktowa drukarka UV A4 Pegasus Fox, o powierzchni zadruku A4, właśnie weszła na rynek. I wszystko wskazuje na to, że będzie kolejnym hitem.
Jeszcze więcej projektorów Epson objętych promocją
Epson po raz kolejny poszerza listę projektorów objętych promocją – urządzenia biznesowe oraz przeznaczone dla edukacji nawet z 5-letną gwarancją.
Ikonos prezentuje folie do piaskowania na targach Stone i Glass
Podczas poznańskich targów Stone i Glass, polski producent IKONOS zaprezentował folie do piaskowania serii… Stone-Tech i Glass-Tech.
Nowe technologie usprawniają przeprowadzanie badań rynkowych
Metody przeprowadzania badań rynkowych stają się coraz bardziej innowacyjne. Nawet te tradycyjne, polegające na fizycznym zbieraniu informacji z rynku, mogą być znacznie przyspieszone dzięki platformom online. Tymczasem analizą reakcji i emocji konsumentów oraz ich wzorców zachowań zajmują się coraz częściej algorytmy uczenia maszynowego. Taka forma analityki...
Linie Emirates prezentują nową grafikę Realu Madryt na A380
Emirates, największe międzynarodowe linie lotnicze i główny sponsor hiszpańskiego klubu piłkarskiego Real Madryt, na jednym ze swoich samolotów A380 zaprezentowały nowe malowanie z wizerunkiem najlepszych zawodników drużyny w akcji.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone