logo
WIADOMOŚCI

Hyundai wystartował z kampanią wizerunkową, do której zaprosił Maroon5

  PR 14.06.2018, przeczytano 255 razy
ilustracjastrzałka

Hyundai nawiązał współpracę z zespołem muzycznym Maroon5 i stworzył wyjątkowy spot reklamowy w reżyserii Josepha Kahna. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hyundai-wystartowal-z-kampania-wizerunkowa%2C-do-ktorej-zaprosil-maroon5,36891,artykul.html

Hyundai z okazji Mistrzostw Świata FIFA 2018 nawiązał współpracę z zespołem Maroon 5. Na użytek nowej kampanii reklamowej marki Hyundai, zespół wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya „Three Little Birds”, składając jednocześnie hołd temu legendarnemu muzykowi reggae. Za projekt odpowiada utytułowany reżyser Joseph Kahn, który nakręcił teledysk do „Three Little Birds” Maroon 5 w stylistyce reggae. W teledysku pojawiają się setki miniaturowych samochodów elektrycznych Hyundai Nexo. Joseph Kahn nakręcił również spot reklamowy dla marki Hyundai, który będzie emitowany podczas Mistrzostw Świata FIFA 2018. W reklamie zespół Maroon 5 wykonuje swoją wersję „Three Little Birds” na tle stadionu piłkarskiego.

Spot reklamowy będzie emitowany podczas transmisji mundialowych meczów piłkarskich na antenach TVP. Kampania wystartowała 14 czerwca i potrwa do zakończenia turnieju. Za planowanie i zakup czasu antenowego odpowiada dom mediowy Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych
Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.
Wspólna kampania platformy Mam i Multikina
Platforma do obniżania i opłacania rachunków MAM rozpoczęła wspólną kampanię z siecią kin Multikino. W ramach współpracy każdy bilet, przekąski oraz napoje zakupione w barach czterech Multikin w Warszawie, a w kolejnych tygodniach również w innych miastach w Polsce, gwarantują klientom kina możliwość obniżenia rachunków za media: prąd, gaz, telefon, internet i...
Gimbal ręczny Feiyutech AK4000 do aparatów VDSLR i kamer
AK4000 to najpotężniejszy i najbardziej uniwersalny gimbal w ofercie marki FeiyuTech, stanowiący kompletne narzędzie dla zaawansowanych filmowców. Najwyższej jakości silniki oraz zaawansowane algorytmy zapewniają płynne, pozbawione drgań ujęcia. Dopracowana ergonomia oraz możliwość komunikacji gimbala z aparatem pozwalają użytkownikowi wykorzystać pełny potencjał...
Kampania Muzeum Generała Kuklińskiego
Jedyne muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce i Europie wystartowało ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Spoty reklamowe muzeum będą wyświetlane w metrze warszawskim na dużych ekranach Infoscreen. Spot kierowany jest do młodych ludzi, ma na celu przybliżenie im sylwetki Generała Kuklińskiego i zaproszenie ich do odwiedzenia jego muzeum, w którym dzięki...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone