logo
WIADOMOŚCI

Hyundai wystartował z kampanią wizerunkową, do której zaprosił Maroon5

Mateusz Zawiślak  PR 14.06.2018, przeczytano 99 razy
ilustracjastrzałka

Hyundai nawiązał współpracę z zespołem muzycznym Maroon5 i stworzył wyjątkowy spot reklamowy w reżyserii Josepha Kahna. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hyundai-wystartowal-z-kampania-wizerunkowa,-do-ktorej-zaprosil-maroon5,36891,artykul.html

Hyundai z okazji Mistrzostw Świata FIFA 2018 nawiązał współpracę z zespołem Maroon 5. Na użytek nowej kampanii reklamowej marki Hyundai, zespół wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya „Three Little Birds”, składając jednocześnie hołd temu legendarnemu muzykowi reggae. Za projekt odpowiada utytułowany reżyser Joseph Kahn, który nakręcił teledysk do „Three Little Birds” Maroon 5 w stylistyce reggae. W teledysku pojawiają się setki miniaturowych samochodów elektrycznych Hyundai Nexo. Joseph Kahn nakręcił również spot reklamowy dla marki Hyundai, który będzie emitowany podczas Mistrzostw Świata FIFA 2018. W reklamie zespół Maroon 5 wykonuje swoją wersję „Three Little Birds” na tle stadionu piłkarskiego.

Spot reklamowy będzie emitowany podczas transmisji mundialowych meczów piłkarskich na antenach TVP. Kampania wystartowała 14 czerwca i potrwa do zakończenia turnieju. Za planowanie i zakup czasu antenowego odpowiada dom mediowy Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowa identyfikacja wizualna Linux Polska
Linux Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Firma powstała w 2009 roku, stając się centrum kompetencji rozwiązań Open Source na polskim rynku. W tamtym czasie jeszcze niewiele osób wiedziało, czym są otwarte technologie, a jeszcze mniej wierzyło w ogromny potencjał ich innowacyjnego wykorzystania w licznych sektorach gospodarki.
Mediations Biennale z PGA
Co sztuka współczesna może mieć wspólnego z największymi w Europie Środkowo-Wschodniej targami gier komputerowych i rozrywki multimedialnej? Bardzo wiele. Mediations Biennale wkracza w cyfrowy świat z przytupem.
Startuje nowa akcja firmy Nikon „Jestem Zatrzymanym Wspomnieniem”, będąca doskonałą okazją do nabycia produktów marki. Promocyjny asortyment będzie dostępny od 15 czerwca do 31 sierpnia 2018 r. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 września 2018 r.
Mirosław Kępiński prezesem Truly
Od 8 czerwca br. prezesem agencji marketingowej Truly (Polska Press Grupa) jest Mirosław Kępiński. Dotychczas zajmujący to stanowisko Wacław Wykrytowicz odchodzi z firmy.
Sony ogłasza nowy zaawansowany aparat kompaktowy RX100 VI
Jasny obiektyw ZEISS Vario-Sonnar T* 24–200 mm[i] F2,8 – F4,5 Kompaktowa obudowa serii RX100 Najszybszy na świecie system AF, ustawiający ostrość w [ii] 0,03 sekundy[iii] 315 umieszczonych w płaszczyźnie ogniskowej, opartych na detekcji fazy pól AF pokrywających około 65% kadru 20,1-megapikselowy[iv], warstwowy...
 
poniedziałek 18.06.2018, 41 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone