logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

I jeszcze jedna inwestycja w M&M REKLAMA

  PR 04.02.2008, przeczytano 3995 razy
ilustracjastrzałka
na zdjęciu od lewej Mirosław Stefanek (właściciel firmy) i Mariusz Kołodziejczyk (kierownik drukarni)

Firma M&M REKLAMA wdrożyła do produkcji jeszcze jedną maszynę. Jest to twardosolwentowy ploter drukujący o szerokości pracy 320 cm. Choć ploter przeznaczony jest głównie do druku na siatkach i banerach jego konstrukcja pozwala drukować także w wysokiej rozdzielczości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/i-jeszcze-jedna-inwestycja-w-mandm-reklama,6739,artykul.html

Według Mirosława Stefanek właściciela firmy nowa maszyna pozwoli sprostać zwiększonym wymaganiom klientów a jednocześnie pozwoli znacznie obniżyć ceny druku.

Źródło: M&M REKLAMA
www.mmreklama.pl


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: mmreklama

(M&M REKLAMA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764