logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

I love design

   04.03.2014, przeczytano 1474 razy
Czy branża jest KOBIETĄ?

Już rok trwa moje oczarowanie ideą design thinkingu. I tak się zastanawiam; czy to jest miłość czy to jest kochanie? Rozważając to z czysto biznesowego poziomu, należałoby postawić sobie pytanie: Czy to tylko chwilowa fascynacja czy może pożądane byłoby zainwestowanie w ten związek konkretnych zasobów firmy?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/i-love-design,21020,artykul.html

Przyglądając się całemu pakietowi korzyści jakie niesie za sobą wdrażanie idei designu thinking perspektywie trwałości i poziomu naszego zaangażowania, możemy wyróżnić dwie czasoprzestrzenie: Krótkoterminową, która wyjaśnia dlaczego warto mieć romans z designem. I długoterminową która, uzasadnia dlaczego po okresie namiętnego flirtu warto ten związek zalegalizować.

Z perspektywy krótkiej ale intensywnej przygody z designem:

  • mamy szansę z INNEJ PERSPEKTYWY ocenić to co tu i teraz,
  • uczymy się WYCHODZIĆ POZA STANDARDOWE schematy myślenia,
  • doceniamy rolę SZUKANIA INSPIRACJI w innych niż nasza dziedzinach wiedzy,
  • otwieramy się na KREATYWNE ZARZĄDZANIE,
  • myślimy w kategoriach PROJEKTOWANIA PROCESOWEGO.


Po pełnym uniesień romansie myślimy tylko o uprawomocnieniu tego partnerstwa, w kontekście którego osiągamy:

  • umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach,
  • etnograficzne podejście badawcze, wychodzące poza deklaratywność użytkowników,
  • metodologię pracy polegającą na wyjściu zza biurka,
  • zdolność koncentracji na niezdiagnozowanych nawet przez użytkowników potrzebach,
  • sposób na to by posiadane zasoby firmy zamienić na potencjał finansowy.


Przyznaję jestem beznadziejnie zakochana tym Panu o imieniu DESIGN. Stałam się ambasadorem i oddanym wyznawcą idei, pod wpływem której zmieniłam profil własnej działalności, a nawet styl życia. Mam tylko nadzieję, że nie jest to miłość platoniczna lecz odwzajemnione uczucie, które zaowocuje gromadką pulchnych kontraktów.

REKLAMA

brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: AliBi

(Alina Śmiłowska)

AliBi o sobie:

Pomagam firmom zbudować wyjątkowe doświadczenie z klientem w zakresie projektowania: innowacyjnych produktów, serwisu usługowego i optymalnej komunikacji.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024
Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko...
Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
Kolejny atak na niemal monopolistyczną pozycję Google na rynku wyszukiwarek? Mimo że gigant technologiczny nie zachwiał się, gdy swoje działa wytoczył Microsoft implementując do swojej wyszukiwarki ChataGPT, to jednak nadal są chętni podgryźć lidera. Teraz Goliata chce przechytrzyć Dawid, czyli start-up Perplexity. Za narzędziem, które już dziś ma ponad 50...
AI: za rok większość aplikacji będzie powstawać z użyciem no-code?
Do 2025 roku 70 proc. nowych aplikacji tworzonych przez przedsiębiorstwa będzie powstawać w metodologii low-code lub no-code – wynika z danych Gartnera. Coraz popularniejsze dziś połączenie platform no-code ze sztuczną inteligencją może przynieść firmom nie tylko oszczędności finansowe, ale również skrócić czas potrzebny do wdrożenia aplikacji, zwiększając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764