logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAA Polska nagradza najlepsze kampanie miejsc 2011 roku

   23.03.2012, przeczytano 1185 razy

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) – partner III edycji Ogólnopolskiego Kongresu Regionów ogłasza konkurs na „Najlepszą kampanię promocyjną miejsca 2011 roku”, w którym zostaną poddane ocenie działania promocyjne samorządów terytorialnych na terenie całej Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iaa-polska-nagradza-najlepsze-kampanie-miejsc-2011-roku,15068,artykul.html

Celem plebiscytu jest wskazanie dobrych praktyk w zakresie komunikowania walorów danego miasta, gminy, powiatu i województwa, jak również nowych ośrodków przeznaczonych do użytku publicznego, z wykorzystaniem wszelkich dostępnych narzędzi marketingowych oraz public relations.

„Polska reklama miejsc i regionów jeszcze raczkuje. Dopiero od kilku lat, głównie dzięki Unii Europejskiej, pojawiły się środki na promocję i w wielu wypadkach samorządy muszą nauczyć się na własnych błędach jak skutecznie inwestować takie środki. Mimo to, powstało już całkiem sporo projektów, które zasługują na uhonorowanie. Chcemy pokazać best practice w tej dziedzinie, by samorządy dopiero planujące kampanie promocyjne swoich regionów mogły uczyć się od najlepszych”, mówi Jacek Olechowski, członek zarządu IAA Polska.

Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii promocyjnej do końca 2011 roku, przez dowolną jednostkę terytorialną. Prace konkursowe można składać w terminie do 20 kwietnia 2012 r.

Przedmiotem eksperckiej oceny będą jedynie walory marketingowe zgłoszonych kampanii, a nie ich tematyka.

Wszystkie projekty będą podzielone na cztery kategorie:

  • kampania promocyjna z wykorzystaniem jednego medium masowego zasięgu
  • kampania promocyjna z wykorzystaniem co najmniej dwóch mediów masowego zasięgu
  • kampania promocyjna oparta na działaniach w Internecie
  • kampania promocyjna oparta na wydarzeniu specjalnym


O ogólnej wartości marketingowej kampanii zadecydują następujące kryteria:

  • Strategia
  • Kreatywność
  • Oryginalność
  • Egzekucja
  • Dystrybucja komunikatów marketingowych


Zwycięskie projekty zostaną wyłonione przez profesjonalne jury, złożone z władz Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) oraz przedstawiciela organizatora Ogólnopolskiego Kongresu Regionów – wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska.

W ramach konkursu na „Najlepszą kampanię promocyjną miejsca 2011 roku” zostanie przyznane jedno wyróżnienie główne oraz po jednym wyróżnieniu w każdej kategorii. Wręczenie wyróżnień będzie miało miejsce podczas uroczystej Gali w trakcie Kongresu Regionów w Świdnicy, w dniu 30 maja.

Informacje o konkursie:

  • Prace mogą zgłaszać upoważnione osoby reprezentujące jednostki terytorialne.
  • Konkurs ma zasięg ogólnopolski.
  • Termin nadsyłania prac upływa 20 kwietnia 2012 r.
  • Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie www.KongresRegionow.pl oraz na stronie internetowej organizatora konkursu: www.iaa.org.pl

Źródło: IAA Polska


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: IAAPolska

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764