logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAA Polska z czterema nowymi członkami

  PR 26.01.2022, przeczytano 400 razy

Kolejne organizacje dołączają do IAA Polska. Do kurii mediów przystępuje Grupa RMF, do kurii professional services - agencja rekrutacyjna Antal oraz agencja reklamowa RTB House, zaś do kurii reklamodawców – Carrefour Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iaa-polska-z-czterema-nowymi-czlonkami,394542,artykul.html

Grupa RMF działa na rynku radiowym od 1997 roku, obecnie jest największym nadawcą radiowym w kraju. Jej podstawowym przedmiotem działalności jest sprzedaż czasu reklamowego w stacjach radiowych RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz powierzchni reklamowej w serwisach internetowych Grupy. W skład Grupy RMF wchodzą ogólnopolskie radio RMF FM – największa polska rozgłośnia, działająca od 1990 roku, sieć RMF MAXXX – grupa stacji lokalnych i regionalnych w formacie CHR oraz RMF Classic – ponadregionalne radio obecne w 21 miastach Polski, grające muzykę filmową i klasyczną oraz poruszające tematy kultury i sztuki.

Antal to jeden z liderów rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR, w Polsce od 1996 roku. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych.

RTB House to globalna firma dostarczająca technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie. Autorski mechanizm zakupu reklam jest pierwszym na świecie opartym w całości o algorytmy Deep Learning. Umożliwia reklamodawcom osiąganie wyjątkowych efektów i realizowanie celów na każdym etapie lejka sprzedażowego. Założoną w 2012 roku firmę  RTB House tworzy ponad 1000 specjalistów w przeszło 30 lokalizacjach na całym świecie. RTB House obsługuje ponad 3000 kampanii dla klientów z regionów EMEA, APAC i obu Ameryk.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Jako innowator branży jeden ze światowych liderów handlu spożywczego Carrefour jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników.

IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 140 i to grono stale się powiększa.

- Bardzo cieszy mnie to, że kolejne cztery organizacje włączają się w realizację inicjatyw IAA Polska.Zrzeszamy wszystkie typy podmiotów z branży marketingowej i im silniejsza będzie to reprezentacja, tym skuteczniej realizować będziemy naszą najważniejszą rolę, jaką jest dialog branżowy i kształtowanie w odpowiedzialny sposób rynku komunikacji marketingowej w Polsce - mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764