Tym razem będzie to transmisja live panelu otwierającego Insummit - Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), a tematem będą marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy - agencje badawcze.
Panel zatytułowany "Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji" poprowadzi Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska, a jej rozmówcami będą:
- Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
- Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
- Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
- Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
- Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank S.A.
Link do bezpłatnej rejestracji TUTAJ.
Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy