logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAA Polska zaprasza na kolejną odsłonę cyklu IAA Power Hour

  PR 21.09.2022, przeczytano 437 razy

Tym razem będzie to transmisja live panelu otwierającego Insummit - Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), a tematem będą marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy - agencje badawcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iaa-polska-zaprasza-na-kolejna-odslone-cyklu-iaa-power-hour,397285,artykul.html

Panel zatytułowany "Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji" poprowadzi Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska, a jej rozmówcami będą:

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
  • Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
  • Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
  • Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank S.A.

Link do bezpłatnej rejestracji TUTAJ.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
TRAFFIT, dostawca systemu ATS pomagający rekruterom usprawniać procesy rekrutacyjne, z początkiem września uruchomił autorski program TRAFFIT Experts. Ideą jest rozwiązywanie problemów z jakimi obecnie mierzy się branża HR. W tym celu do współpracy zaproszono znane w branży ekspertki – Wronikę Szatan, Natalię Florek, Dominikę Petrykowską oraz Karolinę Kołosowską. W ramach...
14. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”
Właśnie wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka jeszcze więcej konkursów, niespodzianek i atrakcyjnych nagród przygotowanych we współpracy z wyjątkowymi ambasadorami.
Clipatize z nową strategią marki, brandingiem i ofertą
Clipatize, obecna na rynku od 2012 roku polska agencja marketingu B2B, ogłasza wprowadzenie nowej strategii marki, identyfikacji wizualnej oraz struktury oferowanych usług. Powodem zmiany jest potrzeba odzwierciedlenia nabytych w ostatnich latach kompetencji i doświadczenia w tożsamości oraz komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764