logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAA Power Podcasty - puls branży komunikacji marketingowej

  PR 02.06.2022, przeczytano 654 razy
ilustracja

W pierwszym podcaście gościem Jerzego Minorczyka, Dyrektora Generalnego IAA Polska, był Mirosław Kalinowski, Dyrektor Krajowego Instytutu Mediów. Instytut w dość niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych, co szeroko komentuje branża komunikacji marketingowej. I tym oto gorącym tematem, w pierwszej kolejności zajęło się w podcaście IAA Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iaa-power-podcasty---puls-branzy-komunikacji-marketingowej,396121,artykul.html

  • Ile milionów złotych wynosi budżet Krajowego Instytutu Mediów i na co jest wydawany?
  • Kto zdecydował o zrealizowaniu kolejnego, deklaratywnego badania słuchalności?
  • Dlaczego nie zaangażowano żadnej dużej agencji badawczej z doświadczeniem w badaniach mediów?
  • Jaką rolę w tym projekcie spełnia Centralne Biuro Antykorupcyjne?
  • Czy to właśnie KIM zrealizuje jednoźródłowe badanie konsumpcji mediów w Polsce?

Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w pierwszej odsłonie IAA POWER PODCAST, dostępnej na:

  • Spotify
  • Podcasty.info
  • w wersji video na YouTube

- Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej między innymi poprzez dialog, środowiskową dyskusję i dzielenie się wiedzą – powiedziała Dorota N. Haller, Wiceprezeska IAA Polska, Dyrektorka Marketingu, Komunikacji i E-commerce, CMO w Huawei CBG Polska. – W podcastach, tworzonych w dwóch formatach, przekażemy wartościowe i inspirujące treści. W krótszym zareagujemy na najbardziej aktualne tematy branżowe, a prowadzący dopytają gości o to, czego zabrakło w oficjalnych informacjach wysyłanych do mediów lub poproszą o komentarze. W dłuższych, kilkudziesięciuminutowych rozmowach "jeden na jeden", moderatorzy zmierzą się z tematami wymagającymi głębszej analizy. Zapraszam wszystkich członków IAA Polska do współtworzenia IAA POWER PODCAST – dodała.

Podcasty tworzyć będzie społeczność IAA Polska – propozycje tematów, rozmówców zgłaszać będą członkowie Stowarzyszenia i oni także wystąpią w roli prowadzących.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764