W pierwszym podcaście gościem Jerzego Minorczyka, Dyrektora Generalnego IAA Polska, był Mirosław Kalinowski, Dyrektor Krajowego Instytutu Mediów. Instytut w dość niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych, co szeroko komentuje branża komunikacji marketingowej. I tym oto gorącym tematem, w pierwszej kolejności zajęło się w podcaście IAA Polska.
- Ile milionów złotych wynosi budżet Krajowego Instytutu Mediów i na co jest wydawany?
- Kto zdecydował o zrealizowaniu kolejnego, deklaratywnego badania słuchalności?
- Dlaczego nie zaangażowano żadnej dużej agencji badawczej z doświadczeniem w badaniach mediów?
- Jaką rolę w tym projekcie spełnia Centralne Biuro Antykorupcyjne?
- Czy to właśnie KIM zrealizuje jednoźródłowe badanie konsumpcji mediów w Polsce?
Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w pierwszej odsłonie IAA POWER PODCAST, dostępnej na:
- Spotify
- Podcasty.info
- w wersji video na YouTube
- Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej między innymi poprzez dialog, środowiskową dyskusję i dzielenie się wiedzą – powiedziała Dorota N. Haller, Wiceprezeska IAA Polska, Dyrektorka Marketingu, Komunikacji i E-commerce, CMO w Huawei CBG Polska. – W podcastach, tworzonych w dwóch formatach, przekażemy wartościowe i inspirujące treści. W krótszym zareagujemy na najbardziej aktualne tematy branżowe, a prowadzący dopytają gości o to, czego zabrakło w oficjalnych informacjach wysyłanych do mediów lub poproszą o komentarze. W dłuższych, kilkudziesięciuminutowych rozmowach "jeden na jeden", moderatorzy zmierzą się z tematami wymagającymi głębszej analizy. Zapraszam wszystkich członków IAA Polska do współtworzenia IAA POWER PODCAST – dodała.
Podcasty tworzyć będzie społeczność IAA Polska – propozycje tematów, rozmówców zgłaszać będą członkowie Stowarzyszenia i oni także wystąpią w roli prowadzących.
Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy