logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB: Ostatni nabór wniosków na dofinansowanie szkoleń

  PR 23.09.2022, przeczytano 242 razy

To ostatni moment, by uzyskać dofinansowanie do 80% na szkolenia z e-marketingu DIMAQ. Trwa ostatni nabór wniosków w projekcie Kompetencje dla sektora komunikacji marketingowej. Wypełnij formularz do 30 września, a my bezpłatnie przeprowadzimy Cię przez formalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab%3A-ostatni-nabor-wnioskow-na-dofinansowanie-szkolen,397327,artykul.html

Projekt Kompetencje dla sektora komunikacji marketingowej skierowany jest do przedstawicieli MSP pracujących w branży marketingowej. Dofinansowaniem w wysokości do 80% objęte są szkolenia spełniające kryteria zdefiniowane przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Projekt kończy się 30 listopada 2022.

Bezpłatanie pomagamy w procedurze pozyskania dofinansowania.  Jeśli chcesz skorzystać, wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.

Z uwagi na bliski koniec projektu, wypełniony formularz odeślij do 30 września.

Lista szkoleń objęta dofinansowaniem:

  • Projektowanie strategii komunikacji
  • Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników (storydoing)
  • Stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej
  • Planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta
  • Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta (consumer design)
  • Mapowanie ścieżki konsumenta (consumer journey)
  • Mierzenie efektywności kampanii marketingowej
  • Planowanie kampanii online
  • Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
  • Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych
  • Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie (e-commerce)
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analytics – poziom podstawowy
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analytics – poziom zaawansowany
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce (SEM)
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu

Wypełnić formularz można TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764