logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB: Ostatni nabór wniosków na dofinansowanie szkoleń

  PR 23.09.2022, przeczytano 141 razy

To ostatni moment, by uzyskać dofinansowanie do 80% na szkolenia z e-marketingu DIMAQ. Trwa ostatni nabór wniosków w projekcie Kompetencje dla sektora komunikacji marketingowej. Wypełnij formularz do 30 września, a my bezpłatnie przeprowadzimy Cię przez formalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab%3A-ostatni-nabor-wnioskow-na-dofinansowanie-szkolen,397327,artykul.html

Projekt Kompetencje dla sektora komunikacji marketingowej skierowany jest do przedstawicieli MSP pracujących w branży marketingowej. Dofinansowaniem w wysokości do 80% objęte są szkolenia spełniające kryteria zdefiniowane przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Projekt kończy się 30 listopada 2022.

Bezpłatanie pomagamy w procedurze pozyskania dofinansowania.  Jeśli chcesz skorzystać, wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.

Z uwagi na bliski koniec projektu, wypełniony formularz odeślij do 30 września.

Lista szkoleń objęta dofinansowaniem:

  • Projektowanie strategii komunikacji
  • Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników (storydoing)
  • Stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej
  • Planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta
  • Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta (consumer design)
  • Mapowanie ścieżki konsumenta (consumer journey)
  • Mierzenie efektywności kampanii marketingowej
  • Planowanie kampanii online
  • Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
  • Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych
  • Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie (e-commerce)
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analytics – poziom podstawowy
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analytics – poziom zaawansowany
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce (SEM)
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu

Wypełnić formularz można TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764