logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Coffee Talks 2022 - webinaria towarzyszące premierze Raportu Strategicznego

  PR 24.06.2022, przeczytano 285 razy

IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-coffee-talks-2022---webinaria-towarzyszace-premierze-raportu-strategicznego,396383,artykul.html

Harmonogram wydarzeń IAB Coffee Talks

PROGRAMMATIC

23.06.2022, godz. 11:00

Prelekcja: Trendy w programmatic buying - Małgorzata Kmieciak, Managing Director, CEE w Equativ

Rynek zakupu mediów, zwłaszcza programmatic dynamicznie sie rozwija i staje się coraz bardziej skomplikowany. Mnogość i rozproszenie dostępnych technologii zmuszają do poszukiwania prostych, ale jednocześnie efektywnych rozwiązań.

Rozmawiać będą:

  • Elżbieta Kondzioła, Lovemedia i Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
  • Tomasz Chłodecki, Justtag
  • Marta Zielonka, PublicisMedia
  • Małgorzata Kmieciak, Equativ
  • Justyna Niedziałek, Yieldbird
  • Partner odcinka: Equativ

WYDARZENIE JUZ SIĘ ODBYŁO

MOBILE MARKETING

28.06.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Tomasz Szulkowski, [m]Spark, Szef Grupy Roboczej Mobile Marketing IAB Polska
  • Grzegorz Jamka, Google
  • Emil Waszkowski, Future Mind
  • Marcin Lenkiewicz, Blix
  • Michał Szczur, Mindshare
  • Norbert Mazur, CCC

REJESTRACJA TUTAJ

INFLUENCER MARKETING

29.06.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Marek Myślicki, stor9, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska
  • Kamil Bolek, LTTM
  • Judyta Ogniowska, InPost

REJESTRACJA TUTAJ

DIGITAL OUT-OF-HOME

30.06.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Radosław Gołąb, AMS, Szef Grupy Roboczej Digital Out Of Home IAB Polska
  • Dorota Tymińska, ABI Media
  • Damian Rezner, Screen Network

REJESTRACJA TUTAJ

REKLAMA AUDIO

05.07.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Adam Pachla, Grupa RMF, Szef Grupy Roboczej Audio IAB Polska
  • Izabela Mazur-Cieślar, Grupa RMF
  • Mateusz Opyrchała, Grupa RMF
  • Magdalena Ponganis, Stream Extension
  • Konrad Drzewiński, OnNetwork

REJESTRACJA TUTAJ

CONTENT MARKETING

06.07.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Paulina Kozyra, Inis, Szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska
  • Katarzyna Sikora-Protasiuk, Kohai
  • Piotr Chmielewski, PolskaPress

REJESTRACJA TUTAJ

GRY / ESPORT

07.07.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Justyna Oracz, Fantasyexpo, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska
  • Jacek Jankowski, Grupa WP
  • Tomek Przeździecki, Game Changer
  • Wojtek Grzegorzyca, Gamest

REJESTRACJA TUTAJ

BADANIA

13.07.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Tomasz Wileński, Islay.tech Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
  • Marcin Niemczyk, PBI
  • Karolina Chołuj, Mindshare
  • Dorota Mroczkowska, PolskaPress
  • Tomek Baran, Ogólnopolski Panel Badawczy ARIADNA
  • Paweł Piekarski, IDMnet

REJESTRACJA TUTAJ

Raport Startegiczny dostępny jest TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ. Za udział w webinarze posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują 2 pkt. recertyfikacyjne.
Partnerem technologicznym wydarzenia jest: Live Webinar.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764