logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Coffee Talks 2022 - webinaria towarzyszące premierze Raportu Strategicznego

  PR 24.06.2022, przeczytano 588 razy

IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-coffee-talks-2022---webinaria-towarzyszace-premierze-raportu-strategicznego,396383,artykul.html

Harmonogram wydarzeń IAB Coffee Talks

PROGRAMMATIC

23.06.2022, godz. 11:00

Prelekcja: Trendy w programmatic buying - Małgorzata Kmieciak, Managing Director, CEE w Equativ

Rynek zakupu mediów, zwłaszcza programmatic dynamicznie sie rozwija i staje się coraz bardziej skomplikowany. Mnogość i rozproszenie dostępnych technologii zmuszają do poszukiwania prostych, ale jednocześnie efektywnych rozwiązań.

Rozmawiać będą:

  • Elżbieta Kondzioła, Lovemedia i Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
  • Tomasz Chłodecki, Justtag
  • Marta Zielonka, PublicisMedia
  • Małgorzata Kmieciak, Equativ
  • Justyna Niedziałek, Yieldbird
  • Partner odcinka: Equativ

WYDARZENIE JUZ SIĘ ODBYŁO

MOBILE MARKETING

28.06.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Tomasz Szulkowski, [m]Spark, Szef Grupy Roboczej Mobile Marketing IAB Polska
  • Grzegorz Jamka, Google
  • Emil Waszkowski, Future Mind
  • Marcin Lenkiewicz, Blix
  • Michał Szczur, Mindshare
  • Norbert Mazur, CCC

REJESTRACJA TUTAJ

INFLUENCER MARKETING

29.06.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Marek Myślicki, stor9, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska
  • Kamil Bolek, LTTM
  • Judyta Ogniowska, InPost

REJESTRACJA TUTAJ

DIGITAL OUT-OF-HOME

30.06.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Radosław Gołąb, AMS, Szef Grupy Roboczej Digital Out Of Home IAB Polska
  • Dorota Tymińska, ABI Media
  • Damian Rezner, Screen Network

REJESTRACJA TUTAJ

REKLAMA AUDIO

05.07.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Adam Pachla, Grupa RMF, Szef Grupy Roboczej Audio IAB Polska
  • Izabela Mazur-Cieślar, Grupa RMF
  • Mateusz Opyrchała, Grupa RMF
  • Magdalena Ponganis, Stream Extension
  • Konrad Drzewiński, OnNetwork

REJESTRACJA TUTAJ

CONTENT MARKETING

06.07.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Paulina Kozyra, Inis, Szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska
  • Katarzyna Sikora-Protasiuk, Kohai
  • Piotr Chmielewski, PolskaPress

REJESTRACJA TUTAJ

GRY / ESPORT

07.07.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Justyna Oracz, Fantasyexpo, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska
  • Jacek Jankowski, Grupa WP
  • Tomek Przeździecki, Game Changer
  • Wojtek Grzegorzyca, Gamest

REJESTRACJA TUTAJ

BADANIA

13.07.2022, godz. 11:00

Rozmawiać będą:

  • Tomasz Wileński, Islay.tech Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
  • Marcin Niemczyk, PBI
  • Karolina Chołuj, Mindshare
  • Dorota Mroczkowska, PolskaPress
  • Tomek Baran, Ogólnopolski Panel Badawczy ARIADNA
  • Paweł Piekarski, IDMnet

REJESTRACJA TUTAJ

Raport Startegiczny dostępny jest TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ. Za udział w webinarze posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują 2 pkt. recertyfikacyjne.
Partnerem technologicznym wydarzenia jest: Live Webinar.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764