logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Coffee Talks 2022 - webinary towarzyszące premierze Raportu Strategicznego

  PR 15.07.2022, przeczytano 1007 razy

Dla wszystkich, którzy przegapili, i dla tych, którzy chcą obejrzeć jeszcze raz. Nagrania 8 bezpłatnych webinarów towarzyszących premierze Raportu Strategicznego już są. Zapraszamy do oglądania:


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-coffee-talks-2022---webinary-towarzyszace-premierze-raportu-strategicznego,396617,artykul.html

IAB Coffee Talks 1: PROGRAMMATIC

Rozmawiają:

  • Elżbieta Kondzioła, Lovemedia i Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
  • Tomasz Chłodecki, Justtag
  • Marta Zielonka, PublicisMedia
  • Małgorzata Kmieciak, Equativ
  • Justyna Niedziałek, Yieldbird

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 2: MOBILE MARKETING

Rozmawiają:

  • Tomasz Szulkowski, [m]Spark, Szef Grupy Roboczej Mobile Marketing IAB Polska
  • Grzegorz Jamka, Google
  • Emil Waszkowski, Future Mind
  • Marcin Lenkiewicz, Blix
  • Michał Szczur, Mindshare
  • Norbert Mazur, CCC

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 3:  INFLUENCER MARKETING

Rozmawiają:

  • Marek Myślicki, stor9, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska
  • Kamil Bolek, LTTM
  • Judyta Ogniewska, InPost

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 4: DIGITAL OUT-OF-HOME

Rozmawiają:

  • Radosław Gołąb, AMS, Szef Grupy Roboczej Digital Out Of Home IAB Polska
  • Dorota Tymińska, ABI Media
  • Damian Rezner, Screen Network

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 5: REKLAMA AUDIO

Rozmawiają:

  • Adam Pachla, Grupa RMF, Szef Grupy Roboczej Audio IAB Polska
  • Izabella Mazur-Cieślar, Grupa RMF
  • Mateusz Opyrchał, Grupa RMF
  • Magdalena Ponganis, Stream Extension
  • Konrad Drzewiński, OnNetwork

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 6: CONTENT MARKETING

Rozmawiają:

  • Paulina Kozyra, Inis, Szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska
  • Katarzyna Sikora-Protasiuk, Kohai
  • Piotr Chmielewski, PolskaPress

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 7: GRY I ESPORT

Rozmawiają:

  • Justyna Oracz, Fantasyexpo, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska
  • Jacek Jankowski, Grupa WP
  • Tomek Przeździecki, Game Changer
  • Wojtek Grzegorzyca, Gamest

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 8: BADANIA

Rozmawiają:

  • Tomasz Wileński, Islay.tech Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
  • Marcin Niemczyk, PBI
  • Karolina Chołuj, Mindshare
  • Dorota Mroczkowska, PolskaPress

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

Partnerem technologicznym IAB Coffee Talks jest LiveWebinar.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764