logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Coffee Talks 2022 - webinary towarzyszące premierze Raportu Strategicznego

  PR 15.07.2022, przeczytano 701 razy

Dla wszystkich, którzy przegapili, i dla tych, którzy chcą obejrzeć jeszcze raz. Nagrania 8 bezpłatnych webinarów towarzyszących premierze Raportu Strategicznego już są. Zapraszamy do oglądania:


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-coffee-talks-2022---webinary-towarzyszace-premierze-raportu-strategicznego,396617,artykul.html

IAB Coffee Talks 1: PROGRAMMATIC

Rozmawiają:

  • Elżbieta Kondzioła, Lovemedia i Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
  • Tomasz Chłodecki, Justtag
  • Marta Zielonka, PublicisMedia
  • Małgorzata Kmieciak, Equativ
  • Justyna Niedziałek, Yieldbird

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 2: MOBILE MARKETING

Rozmawiają:

  • Tomasz Szulkowski, [m]Spark, Szef Grupy Roboczej Mobile Marketing IAB Polska
  • Grzegorz Jamka, Google
  • Emil Waszkowski, Future Mind
  • Marcin Lenkiewicz, Blix
  • Michał Szczur, Mindshare
  • Norbert Mazur, CCC

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 3:  INFLUENCER MARKETING

Rozmawiają:

  • Marek Myślicki, stor9, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska
  • Kamil Bolek, LTTM
  • Judyta Ogniewska, InPost

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 4: DIGITAL OUT-OF-HOME

Rozmawiają:

  • Radosław Gołąb, AMS, Szef Grupy Roboczej Digital Out Of Home IAB Polska
  • Dorota Tymińska, ABI Media
  • Damian Rezner, Screen Network

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 5: REKLAMA AUDIO

Rozmawiają:

  • Adam Pachla, Grupa RMF, Szef Grupy Roboczej Audio IAB Polska
  • Izabella Mazur-Cieślar, Grupa RMF
  • Mateusz Opyrchał, Grupa RMF
  • Magdalena Ponganis, Stream Extension
  • Konrad Drzewiński, OnNetwork

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 6: CONTENT MARKETING

Rozmawiają:

  • Paulina Kozyra, Inis, Szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska
  • Katarzyna Sikora-Protasiuk, Kohai
  • Piotr Chmielewski, PolskaPress

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 7: GRY I ESPORT

Rozmawiają:

  • Justyna Oracz, Fantasyexpo, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska
  • Jacek Jankowski, Grupa WP
  • Tomek Przeździecki, Game Changer
  • Wojtek Grzegorzyca, Gamest

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

IAB Coffee Talks 8: BADANIA

Rozmawiają:

  • Tomasz Wileński, Islay.tech Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
  • Marcin Niemczyk, PBI
  • Karolina Chołuj, Mindshare
  • Dorota Mroczkowska, PolskaPress

Webinar można obejrzeć TUTAJ.

Partnerem technologicznym IAB Coffee Talks jest LiveWebinar.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764