logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Howto: Influencer vs. Marketing

  PR 01.10.2021, przeczytano 587 razy

„IAB HowTo: Influencer vs. Marketing” to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska – tym razem w całości poświęcona kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online. Wystartowała rejestracja na wydarzenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-howto%3A-influencer-vs.-marketing,393226,artykul.html

- Komunikacja wykorzystująca kanały i wizerunek influencerów to jedna z najszybciej rosnących gałęzi marketingu. Wydatki reklamodawców w tym segmencie z roku na rok zwiększają się w bardzo szybkim tempie, a zapotrzebowanie na influencerów rośnie lawinowo. Za szalonym wzrostem idą także nowe ryzyka i potrzeba edukacji, zbudowania i wypracowania odpowiednich standardów oraz regulacji – zarówno wśród agencji, influencerów ale także przedstawicieli marek. Istnieje konieczność wzajemnego dbania o to, by stale zwiększać poziom brand safety – stąd powołanie w ramach IAB Polska Grupy Roboczej Influencer Marketing. Jednocześnie potrzebne są coraz to lepsze i skuteczniejsze strategie współpracy z influencerami, wykorzystujące nowe formaty, nowe narzędzia udostępniane przez platformy contentowe i social mediowe oraz wkomponowujące je w kampanie jako pełnoprawny element media mixu. – tłumaczy szef Grupy Roboczej Marek Myślicki, strategic partnerships director, GetHero.

Po raz pierwszy w historii w ramach cyklu IAB HowTo zorganizowana zostanie konferencja poświęcona tylko i wyłącznie tematyce influencer marketingu.

- Na wydarzenie zapraszamy nie tylko zainteresowane tematyką osoby czy marketerów,  którym wiedza ta pomoże w konstruowaniu kampanii dla swoich marek, ale także sceptyków z myślą o których nazwaliśmy naszą konferencję Influencer vs Marketing.  Wśród prelegentów pojawią się przedstawiciele agencji, domów mediowych, marek, ale też kancelarii, które swoją działalnością, obejmują zakres regulacji prawnych znajdujących swoje zastosowanie w ramach tego obszaru. Wszystko po to, żeby skutecznie edukować oraz wypracowywać nowe wzorce komunikacji za pośrednictwem influencerów i dowiedzieć się, jak skutecznie realizować kampanię z ich pomocą. A być może przekonać sceptyków, że dobrze zaplanowane działania z influencerami, mogą przynieść bardzo wiele korzyści. – dodaje Marek Myślicki.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się czym jest dobrze prowadzony influencer marketing oraz dlaczego warto (lub nie) uwzględnić go w swoich działaniach.
  • Zobaczysz najnowsze i najciekawsze przykłady kreatywnych kampanii z influencerami, które zawojowały rynek reklamy internetowej.
  • Poznasz sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie działać w zakresie influencer marketingu.
  • Nauczysz się jak dobierać influencerów do kampanii, optymalizować je i mierzyć efektywność działań.

Wydarzenie skierowane jest zarówno do osób stawiających pierwsze kroki w influencer marketingu, jak i do tych, które mając już doświadczenie, chcą się rozwijać i sprawiać, by ich kampanie przynosiły lepsze efekty. Z wydarzenia skorzystają w szczególności: specjaliści działający po stronie agencji i domów mediowych, marketingowcy in-house, freelancerzy.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Łukasz Kępiński, Tears of Joy; Marek Myślicki, GetHero; Aleksandra Żółkowska, Henkel; Joanna Rozbicka, OMD; Agnieszka Karcz i dr Piotr Wasilewski, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy; Kamil Bolek, LTTM; Kamil Górecki, Fantasyexpo; Klaudia Jamróz i Aleksandra Miernik, Labcon; Natalia Krzyśków, Grupa Streetcom; Leszek Trela, WP; Szymon Kubiak, inSTREAMLY, Robert Sosnowski, Reach a Blogger.

Aby zarezerwować sobie miejsce na wydarzeniu należy zarejestrować się na oficjalnej stronie wydarzenia. Uwaga, liczba miejsc jest ograniczona.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych  oraz mogą uzyskać rabat na udział w wydarzeniu.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Patroni medialni: Nowy Marketing, Wirtualna Polska
Współpraca: Havas Media Group, Newspoint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764