logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Howto: Influencer vs. Marketing

  PR 01.10.2021, przeczytano 475 razy

„IAB HowTo: Influencer vs. Marketing” to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska – tym razem w całości poświęcona kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online. Wystartowała rejestracja na wydarzenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-howto%3A-influencer-vs.-marketing,393226,artykul.html

- Komunikacja wykorzystująca kanały i wizerunek influencerów to jedna z najszybciej rosnących gałęzi marketingu. Wydatki reklamodawców w tym segmencie z roku na rok zwiększają się w bardzo szybkim tempie, a zapotrzebowanie na influencerów rośnie lawinowo. Za szalonym wzrostem idą także nowe ryzyka i potrzeba edukacji, zbudowania i wypracowania odpowiednich standardów oraz regulacji – zarówno wśród agencji, influencerów ale także przedstawicieli marek. Istnieje konieczność wzajemnego dbania o to, by stale zwiększać poziom brand safety – stąd powołanie w ramach IAB Polska Grupy Roboczej Influencer Marketing. Jednocześnie potrzebne są coraz to lepsze i skuteczniejsze strategie współpracy z influencerami, wykorzystujące nowe formaty, nowe narzędzia udostępniane przez platformy contentowe i social mediowe oraz wkomponowujące je w kampanie jako pełnoprawny element media mixu. – tłumaczy szef Grupy Roboczej Marek Myślicki, strategic partnerships director, GetHero.

Po raz pierwszy w historii w ramach cyklu IAB HowTo zorganizowana zostanie konferencja poświęcona tylko i wyłącznie tematyce influencer marketingu.

- Na wydarzenie zapraszamy nie tylko zainteresowane tematyką osoby czy marketerów,  którym wiedza ta pomoże w konstruowaniu kampanii dla swoich marek, ale także sceptyków z myślą o których nazwaliśmy naszą konferencję Influencer vs Marketing.  Wśród prelegentów pojawią się przedstawiciele agencji, domów mediowych, marek, ale też kancelarii, które swoją działalnością, obejmują zakres regulacji prawnych znajdujących swoje zastosowanie w ramach tego obszaru. Wszystko po to, żeby skutecznie edukować oraz wypracowywać nowe wzorce komunikacji za pośrednictwem influencerów i dowiedzieć się, jak skutecznie realizować kampanię z ich pomocą. A być może przekonać sceptyków, że dobrze zaplanowane działania z influencerami, mogą przynieść bardzo wiele korzyści. – dodaje Marek Myślicki.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się czym jest dobrze prowadzony influencer marketing oraz dlaczego warto (lub nie) uwzględnić go w swoich działaniach.
  • Zobaczysz najnowsze i najciekawsze przykłady kreatywnych kampanii z influencerami, które zawojowały rynek reklamy internetowej.
  • Poznasz sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie działać w zakresie influencer marketingu.
  • Nauczysz się jak dobierać influencerów do kampanii, optymalizować je i mierzyć efektywność działań.

Wydarzenie skierowane jest zarówno do osób stawiających pierwsze kroki w influencer marketingu, jak i do tych, które mając już doświadczenie, chcą się rozwijać i sprawiać, by ich kampanie przynosiły lepsze efekty. Z wydarzenia skorzystają w szczególności: specjaliści działający po stronie agencji i domów mediowych, marketingowcy in-house, freelancerzy.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Łukasz Kępiński, Tears of Joy; Marek Myślicki, GetHero; Aleksandra Żółkowska, Henkel; Joanna Rozbicka, OMD; Agnieszka Karcz i dr Piotr Wasilewski, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy; Kamil Bolek, LTTM; Kamil Górecki, Fantasyexpo; Klaudia Jamróz i Aleksandra Miernik, Labcon; Natalia Krzyśków, Grupa Streetcom; Leszek Trela, WP; Szymon Kubiak, inSTREAMLY, Robert Sosnowski, Reach a Blogger.

Aby zarezerwować sobie miejsce na wydarzeniu należy zarejestrować się na oficjalnej stronie wydarzenia. Uwaga, liczba miejsc jest ograniczona.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych  oraz mogą uzyskać rabat na udział w wydarzeniu.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Patroni medialni: Nowy Marketing, Wirtualna Polska
Współpraca: Havas Media Group, Newspoint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764